Gå til innhold

Kvise inni munnen??

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei. Jeg har fått en kul bak i ganen. Det ligner på en kvise og den gjør vondt. Drue hard aktig.

Har også fått mørke røde blemmer lenger fremme i ganen. 

Hva er det?? 

Anonymkode: 1836f...abb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Byll kanskje?

Anonymkode: 41d05...773

Seriøs? :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Seriøs? 😕

Byll er en avgrenset betennelse som danner et pussfylt hulrom i et vev. Byll skyldes som regel en bakteriell infeksjon, men enkelte sopparter og amøber kan også gi byller. Pusset består av vevsrester, hvite blodceller og levende og døde bakterier. Veggen gjør at vertens forsvarsmekanismer og legemidler vanskelig kommer til. Byller behandles med åpning og drenasje, og eventuelt antibiotika.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har du muligens fått herpesutslett inni munnen? Du bør få en lege til å se på det. Herpes kan smitte gjennom oralsex også.

Anonymkode: b47eb...8b7

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Har du muligens fått herpesutslett inni munnen? Du bør få en lege til å se på det. Herpes kan smitte gjennom oralsex også.

Jeg har ikke hatt oralsex på et år. Er skilt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har du gitt blowjob iløpet av de siste 5 dagene?

Anonymkode: cd820...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Herpes kan aktiveres lenge etter smitten. Viruset kan ligge i dvale i mange år 

Anonymkode: 3c938...271

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres ut som munnskold (også kalt after). For meg oppleves det som de gror raskere når jeg påfører Hextril på blemmene. Men det er ubehagelig/vondt når man gjør det.

Jeg fikk tips av tannlege om å bruke zendium (eller annen tannkrem uten såpestoff) forbyggende. Det har lett for å komme tilbake hvis man først får det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Beliis skrev (13 minutter siden):

Det høres ut som munnskold (også kalt after). For meg oppleves det som de gror raskere når jeg påfører Hextril på blemmene. Men det er ubehagelig/vondt når man gjør det.

Jeg fikk tips av tannlege om å bruke zendium (eller annen tannkrem uten såpestoff) forbyggende. Det har lett for å komme tilbake hvis man først får det. 

Jeg er plaget med after, men det føles ikke ut som after. Det er liksom en vond klump med hvit på tuppen. På after pleier det hvite å svi, men dette svir ikke. 

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Har du gitt blowjob iløpet av de siste 5 dagene?

Anonymkode: cd820...839

Nei 

AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Har du brent deg? 

Anonymkode: 9f180...46a

Nei, det er ikke sår. Det er liksom en klump med sånn hvit på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Byll er en avgrenset betennelse som danner et pussfylt hulrom i et vev. Byll skyldes som regel en bakteriell infeksjon, men enkelte sopparter og amøber kan også gi byller. Pusset består av vevsrester, hvite blodceller og levende og døde bakterier. Veggen gjør at vertens forsvarsmekanismer og legemidler vanskelig kommer til. Byller behandles med åpning og drenasje, og eventuelt antibiotika.

De som har hatt byll, hvordan starter det? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Ta en tur til tannlegen du. Kan være betennelse på rotspissen av en tann som får utløp gjennom bein/slimhinne.

Anonymkode: 8ed63...7f0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg har ikke hatt oralsex på et år. Er skilt. 

Det har ikke noe å si da. Et herpesutbrudd kan komme flere år etter at man faktisk ble smittet. Det kan ligge latent i kroppen i lange tider. 

Ikke sikkert mannen din har vært utro, men det kan ha skjedd. Eller du kan faktisk ha blitt smittet i yngre dager, uten å få utbrudd før nå. 

Jeg sier bare at det er en mulighet. Utbrudd som sår i slimhinner er uansett noe du bør få undersøkt av lege.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Ta en tur til tannlegen du. Kan være betennelse på rotspissen av en tann som får utløp gjennom bein/slimhinne.

Anonymkode: 8ed63...7f0

Bør man ikke ha vondt i tanna eller noe da? Håper ikke dette blir mye greier.. 

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Det har ikke noe å si da. Et herpesutbrudd kan komme flere år etter at man faktisk ble smittet. Det kan ligge latent i kroppen i lange tider. 

Ikke sikkert mannen din har vært utro, men det kan ha skjedd. Eller du kan faktisk ha blitt smittet i yngre dager, uten å få utbrudd før nå. 

Jeg sier bare at det er en mulighet. Utbrudd som sår i slimhinner er uansett noe du bør få undersøkt av lege.

Ja.. Får kanskje bare få det sjekket opp i morgen :(((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...