Gå til innhold

Vafler av kremfløte?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vet om man kan lage vafler med kremfløte?

Anonymkode: 1f46e...680

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker kremfløte i vafler hvis jeg har igjen noe jeg skulle brukt opp, men bruker også melk. Synes vaflene blir gode med kremfløte i.

Anonymkode: 5c13b...03e

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg bruker kremfløte i vafler hvis jeg har igjen noe jeg skulle brukt opp, men bruker også melk. Synes vaflene blir gode med kremfløte i.

Anonymkode: 5c13b...03e

Har to bokser kremfløte og tenkte å kun bruke disse som væske i vafler. Har brukt matfløte før, det ble veldig godt. Men vet ikke med kremfløte?

Anonymkode: 1f46e...680

Skrevet

Klart du kan det.

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går fint. Kjøpe kremfløte til 5 kroner i dag, pga kort dato, og lagde vaffelrøre i ettermiddag med det. 

Anonymkode: 7f329...cc3

Skrevet

Absolutt! :tunge1:

AnonymBruker
Skrevet

Bruker ca  50% helmelk og resten kremfløte. Veldig bra.

Anonymkode: 989c6...53a

AnonymBruker
Skrevet

Alt går i vafler. Kremfløte, yoghurt, alle typer rømme, alle typer melk. Det er det som er så fantastisk med vafler :) 

Anonymkode: 0e3a1...160

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Det går selvsagt an å bruke kun kremfløte, men vaflene får en underlig konsistens og må spises i serviett fordi de blir så fete.

(Ja, jeg prøvde en gang som student da jeg hadde kjøpt en kremfløte utgått på dato). 

H-melk og fløteskvett derimot bllir bra. Og helst også en klatt rømme, det syrlige gir bedre smak mot det søte.

Anonymkode: 4d918...823

AnonymBruker
Skrevet

Min mor bruker bare utgått fløte og pittelitt surmelk når hun lager vafler. Hun lager verdens beste vafler og alle etterspør dem. 

Anonymkode: 3b4c7...58e

Skrevet

Som alle sier, det er absolutt mulig! 
Jeg ville nok valgt blande fløte og vann eller melk, fordi jeg synes det blir alt for mektig med fløte. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...