AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Del Skrevet 25. mars 2023 Hei. Har vært prøver i 1,5 år og er i gang med behandling hos offentlig fertilitetsklinikk. Har vært gjennom standard tester, og det er så langt ikke blitt funnet noe galt hos meg eller partner. Prøver nå ut letrozol, og hvis ikke det hjelper blir det prøverør. Har nå hatt min første runde med letrozol. Har stabil syklus på ca 28 dager og hadde EL dag 13/14 denne syklusen. Begynte å spotte/mellomblødning på syklusdag 19, og det har nå pågått i 9 dager. Venter nå på «ordentlig» mens. Graviditetstest er negativ. Har hatt liknende tidligere også (uten letrozol), men ikke i så mange dager. Noen som har opplevd liknende eller vet hva det kan komme av? Frustrerende…Klem Anonymkode: 48f27...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. mars 2023 #2 Del Skrevet 25. mars 2023 Et du sikker på eggløsning? Kanskje du fikk senere 🥚 med letzerol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Del Skrevet 25. mars 2023 Sofakona skrev (7 minutter siden): Et du sikker på eggløsning? Kanskje du fikk senere 🥚 med letzerol Jeg var på ultralyd dag 12, legen sa eggløsning var like rundt hjørnet. Dagen etter fikk jeg positiv clearblue eggløsningstest. Men helt sikker kan man vel aldri være… Anonymkode: 48f27...f2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 25. mars 2023 #4 Del Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var på ultralyd dag 12, legen sa eggløsning var like rundt hjørnet. Dagen etter fikk jeg positiv clearblue eggløsningstest. Men helt sikker kan man vel aldri være… Anonymkode: 48f27...f2d Nei ... et egg må være 20-25 før det slippes, og om egget var stort nok vil jeg tro han kunne se om du vil få eggløsning den dagen eller neste. Og positive test betyr at du kan få eggløsning... ikke at det vil skje. Så da er det større mulighet at du ville få eggløsning rett rundt hjørnet..kansje 3-8 dager etter du var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå