Million Skrevet 28. mars 2023 #41 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 27.3.2023 den 13.23): Spiser mye på tube. Men det er fordi jeg ikke liker å kaste det som blir for mye av boksen. Men liker begge ganske godt Anonymkode: 9222a...246 Hvorfor må du kaste? Du kan sette på sånt rødt plastlokk som er å få kjøpt i alle dagligvarebutikker, som passer på makrellfiletboksene. Da holder den seg en dag eller to til etter åpning av boksen. Fisk er fisk, så jeg ville ikke latt den stå med dette plastlokket mer enn et par dager etter åpning av den hermetiserte boksen. Men jeg spiser gladelig makrellfilet to-tre dager på rad, jeg i alle fall 😄 1
Fame Skrevet 28. mars 2023 #42 Skrevet 28. mars 2023 Elsker det. Men jeg spiser bare de som kommer i sånne små bokser. Jeg liker det ikke så godt når det er hele fileter
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #44 Skrevet 28. mars 2023 19 hours ago, Blåttvann said: Liker det egentlig ikke, spiser det fordi det visstnok er sunt. Men er det egentlig sunt? Det er vel prosessert og tilsatt E-kreft. Det er også ganske ille å vaske boksen og oppbevare den i glass- og metalldunken under kjøkkenbenken. Føler hele huset stinker resten av dagen når jeg har spist en frokostskive med dette. Det er tilsatt kreft?! 😮 (E-stoffer er ikke kreftfremkallende.) Anonymkode: 29732...d71 4
Blåttvann Skrevet 28. mars 2023 #45 Skrevet 28. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det er tilsatt kreft?! 😮 (E-stoffer er ikke kreftfremkallende.) Anonymkode: 29732...d71 Hehe, ikke alle e-stoffer er kreftfremkallende nei. Men jeg vet ikke hvilke e-stoffer som er tilsatt makrell i tomat. Ultraprossesert er det uansett, er det ikke? Tomatsausen.
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #46 Skrevet 28. mars 2023 Det stinker død og fordervelse og bør ikke inntas rundt andre mennesker. 🤢🤢🤢 Anonymkode: 5b92d...f57 3
AnonymBruker Skrevet 28. mars 2023 #47 Skrevet 28. mars 2023 Nydelig, spesielt på grovbrød eller knekkebrød. Liker stabbur makrell best, den store gammeldagse boksen. Blir spist opp i løpet av en dag Anonymkode: 39968...5ba 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #48 Skrevet 29. mars 2023 Blåttvann skrev (12 timer siden): Hehe, ikke alle e-stoffer er kreftfremkallende nei. Men jeg vet ikke hvilke e-stoffer som er tilsatt makrell i tomat. Ultraprossesert er det uansett, er det ikke? Tomatsausen. hvis man aldri skal spise mat som er prosessert i det hele tatt, så blir vel utvalget temmelig lite... Anonymkode: f9e5e...e17 1
Blåttvann Skrevet 29. mars 2023 #49 Skrevet 29. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): hvis man aldri skal spise mat som er prosessert i det hele tatt, så blir vel utvalget temmelig lite... Anonymkode: f9e5e...e17 Jeg sa ULTRAprossessert, det er ikke det samme. 2
Kaja-81 Skrevet 29. mars 2023 #51 Skrevet 29. mars 2023 Elsker makrell i tomat, men det må være fra tube, å med litt majones på😋 Men greier dessverre å ikke spise det så ofte, da jeg får sånn halsbrann av det🥺🥵 (Plages ellers ikke med halsbrann altså)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå