Lille frk Tussi Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Hva hadde du på deg på julaften og hva har du på deg/skal du ha på deg/hadde på deg nyttårsaften?
Gjest Virvel Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 Julaften: Sort dressbukse, sort singlet og en tynn litt gjennomsiktig grønn omslagstopp med glitter og paljetter. Løst hår, hadde bare festet luggen med spenner litt sånn halvtilfeldig. I kveld: Knelang sort kjole... den har to lag, det øverste er blondeaktig med små rosa blomster og matchende sløyfebånd rundt livet. En del vidde i skjørtet. Sorte strømper, sorte høyhælte sko med noe strassgreier på. Øredobber og armbånd. Skal sette opp håret med en sort blomst.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #3 Skrevet 31. desember 2005 På julaften hadde jeg på meg sort skjørt og sort genser tror jeg... Noe liknende i kveld, er bare middag hos mor og far liksom
Arkana Skrevet 31. desember 2005 #4 Skrevet 31. desember 2005 På julaften hadde jeg et kort sort skjørt og en kortermet mørk lilla topp. Skal ha samme skjørt i kveld, men med en kortermet rød topp til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå