Gå til innhold

Skrev et innlegg om hasjrøyking og barnelegging -hvor ble det av?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei 

I går skrev jeg et innlegg om min hasjrøykende og barnelegging, som fikk veldig mye respons.

Har meldt bv om forholdet og ville si i fra til dere som responderte på innlegget mitt, men innlegget tråden ser ut til å ha forsvunnet. 

Lurer på hvorfor så har skjedd? Jeg var en redd og usikker trådstarter som trengte råd, jeg var og er ikke et troll. 

Uansett : takk for råd og historier, som fikk meg til å reflektere. 

Jeg tror noe av det kjipeste med illegale rusmidler er frykten for å si i fra at man trenger hjelp. Det er leit at man må være så utrolig syk av rusbruken for å få tilbud om nedtrapping/behandling. Jeg har selv hatt alvorlig anoreksi og fikk hjelp for det, men mat og sult er ikke illegalt. Det kan jeg prise meg lykkelig over. Kanskje er det derfor jeg kan stå i mye kjipt omkring meg, fordi jeg har utsatt meg selv for så mye kjipt i mange år. 

Men dere som svarte har så klart rett i at barnet ikke skal lide og at jeg er en bystander om jeg ikke gjør noe. 

Ville bare si det. 

Anonymkode: c7cdc...832

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

🙌🙌🙌

Bra! 

AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AprilLudgate said:

🙌🙌🙌

Bra! 

❤️

AnonymBruker
Skrevet

Så bra at du meldte fra❤️

Anonymkode: 68614...7fe

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Så bra at du meldte fra❤️

Anonymkode: 68614...7fe

❤️

Vet du hva det kan skyldes at tråden forsvant..? Den kunne jo vært nyttig for andre i liknende situasjon. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

❤️

Vet du hva det kan skyldes at tråden forsvant..? Den kunne jo vært nyttig for andre i liknende situasjon. 

Kan tenkes at det var fordi den genererte flere tråder som forsvarte ulovlig rusbruk og stilte det opp mot lovlig legemiddelbruk osv og det er ikke lov til å diskutere legemidler og narkotika her inne på en måte som forherliger brudd på norsk lov. 

Anonymkode: 1001f...1a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...