Lille frk Tussi Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Tittelen sier seg selv. Jeg har ikke tid til å skrive det akkurat nå, men jeg har blant annet en haug engelsk lesestoff, skrivesaker, sminkesaker, cder, julenissebamse, flatskjerm, høyttalere, stiftemaskin, gamle dataspill osv. der. Skal beskrive mer detaljert når jeg får tid...
Funshine Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 Flere cd`r et bånd til å holde gardina vekke med en klokke noen kort et bilde noen kasseter en bok en betalt regning gjesteboka fra bryllupet en neil fil en bok en regning til et jule kort en greie til å ha blyter ect i 2 pc skjermer en kopp noe pc greier en stein et skjold til en slaks figur eller no en eske med ennå nåler man stapper på en oppslakstavle et lomme speil to par med høytalere og noen ark ryddig her skjønner du
liv Skrevet 31. desember 2005 #3 Skrevet 31. desember 2005 en utrolig masse rot som bla to glass, en tallerken og en skål, tre kremer, en parfyme, allergimed. to kokebøker, cd'r, regninger og mye mye annet
Gjest Embla s Skrevet 31. desember 2005 #4 Skrevet 31. desember 2005 En hel rekke permer, to brevordnere og litt rot
Gjest Betty Boop Skrevet 31. desember 2005 #5 Skrevet 31. desember 2005 Jeg har: En kaffekopp - et penal - en printer - en perm m/forfatterkurs - en stabel cd'er - et kampsportmagasin - en skrivebok - en keramikkfigur - en eggeklokke? - og to kulepenner.
Arkana Skrevet 31. desember 2005 #6 Skrevet 31. desember 2005 et tomt vannglass et glass med cola light PC-skjerm mobiltelefon hustelefon kodekalkulator til nettbank lampe høyttalere til PC'en et lite innrammet bilde av samboeren min en kopp med forskjellige penner og blyanter en boks med papirlommetørklær en pose med sitrondrops en pose med dundersalt et par CD'er noen oppskriftshefter en engelsk ordbok en boks med små notat-ark en blokk med post-itlapper en skriveblokk en katteleke to tyggegummipakker en sparegris med utenlandske penger en konvolutt med frimerker handleliste til mandag en lebepomade en håndkrem skattekort London A-Z tre små kosedyr to gamle RAM-brikker
Gjest Pet ii Skrevet 31. desember 2005 #7 Skrevet 31. desember 2005 Nesespray Snusboks Kulepenn Fjernkontrollen til tven Mobiltelefonen Telefonen Kaffekopp Et skjerf Et halskjede En boks med pennenr
Shagya Skrevet 31. desember 2005 #8 Skrevet 31. desember 2005 3 høyttalere, sanolux-lyslampe, 2 cd'er, 2 batterier, brilletui, musematte, Joseffsons og H&M-katalog, pc + skjerm + tastatur + webcam.
Gjest Hilde Skrevet 31. desember 2005 #9 Skrevet 31. desember 2005 Jeg har laptopen min i sofaen - her er det kun sofa, puter og meg.
Gjest Spacegirl Skrevet 31. desember 2005 #10 Skrevet 31. desember 2005 (endret) 2 pc-skjermer 3 høytalere telefon router og ADSL-modem masse cd'er en kopp kakao lipsyl askebeger og røykpakke tastatur og mus web-kamera forskjellige pc-deler (lydkort, nettverkskort og en gammel harddisk) skrivepapir og penner og tusjer syntheziser som er koblet til pc'en mp3-spiller fjernkontroll til tv-kortet i pc'en 3 pakker med tomme dvd-plater 2 telysestaker en årskalender Endret 31. desember 2005 av Fairy
Gjest Emera Skrevet 31. desember 2005 #11 Skrevet 31. desember 2005 Det er ikke så verst her akkurat nå: Tomt vannglass To penner Tyggegummipakke Et såpestykke (!) :klø: En tom og en full tannstikkeeske Saks Pussefille og - middel til briller En strikkepinne str. 2... ... og et lite rosa plasthjerte med speil i!
Gjest vimse Skrevet 31. desember 2005 #12 Skrevet 31. desember 2005 Skjerm, tastatur, mus, høytalere, scanner En plante Glass Brusflaske Røyk, lighter, askebeger Håndkrem Mobiltelefon Kamera Dagens avis Tom potetgullbolle, med tomt marsipanbrødpapir oppi Leselampe Noen fotoalbum Noen bøker Og langt under der lå bruksanvisningen til mobiltelefonen...
Gjest Aloha Skrevet 1. januar 2006 #13 Skrevet 1. januar 2006 Her er det mye rot: Laptop Mange PC-spill En del CD-er Høretelefoner Kalkulator Sikkerhetskort til nettbank - 2 stk Gamle regninger Solbriller Universalolje (til sykkel) Lighter Leppepomade Enda en leppepomade Kabel til digitalkamera MP3-spiller Pennebeholder med masse skrivesaker Telysholder Tørkerull Kvittering fra tannlegen Musematte En tom plastpose Filofax Mobiltelefon Et glass vann
Dagoberta Skrevet 1. januar 2006 #14 Skrevet 1. januar 2006 Ut ifra lengden på 'innholdslistene' til dere andre tipper jeg at jeg er den eneste som bor med en klåfingret toåring Jeg har skjerm, tastatur, mus, musematte og høytalere.
Gjest Miloine Skrevet 2. januar 2006 #15 Skrevet 2. januar 2006 ja, har alt de andre allerede har nevnt + clementiner
Gjest Raga Skrevet 2. januar 2006 #16 Skrevet 2. januar 2006 Skjerm, tastatur, mus på matte, høytalere, notatblokk, en faktura, to kvitteringer, bærbar CDspiller, minikommode fra ikea med en bunke kataloger oppå, lommebok, kløstav, kalender, krus med penner, syl og skrutrekker, bordlampe, termometer, halvfull boks idoform, gull metallic pakkebånd, leppomade, mobil, og litt støv...
Gjest christineemily Skrevet 3. januar 2006 #17 Skrevet 3. januar 2006 Bærbar PC webcamera plante 4 kurver med div. skrivesaker printer kalkulator glass med cola brevordner modem masse papirer bilde av familien eske med personlige brev
Gjest Gjesta Skrevet 3. januar 2006 #18 Skrevet 3. januar 2006 Altfor mye! Skal heller skrive det opp når jeg har ryddet.
strilen Skrevet 3. januar 2006 #19 Skrevet 3. januar 2006 I motsetning til alle de andre har jeg ikke pc på skrivebordet......den er et annet sted i leiligheten. På skrivebordet har jeg alle organisajonspermene mine, jeg er styremedlem i 5 organisajoner og sitter i den del utvalg og råd. Så jeg har en perm til hvert styre og utvalg og råd og det er en del. Jeg trenger at det er RYDDIG på pulten til enhver tid, ellers finner jeg ikke fram i det jeg jobber med. Uheldigvis er jeg gift med en hobby-elektriker og data ingeniør, så det "plopper" plutselig opp et helt arsenal med "lage noe nyttig" deler. Da blir jeg for på skrivebordet må det være ryddig !! Barn, menn eller ei !
Gjest gjest1 Skrevet 4. januar 2006 #20 Skrevet 4. januar 2006 MASSE papirer som ligger hulter til bulter (men som jeg tror jeg har et slags system i). Tekopp som jeg bruker hver dag (men sikkert ikke har vasket ordentlig på over en måned). Penner og blyanter som ligger strødd mellom papirene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå