CEL. Skrevet 13. mars 2002 #1 Skrevet 13. mars 2002 Er det noen som har prøvd dette blekemidlet til tennene? Leste om det i ukas KK og lurer på om noen har erfaringer med dette midlet?12
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #2 Skrevet 13. mars 2002 Jeg har prøvd det. Men hadde ikke tålmodighet til å ha det på 5 min hver morgen og kveld i en uke eller to. Tror jeg klarte nesten en uke, men så ingen forskjell. Det finne jo samme type som man skal ha på i 15 min , vet ikke om den er bedre.
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #3 Skrevet 14. mars 2002 Jeg har faktisk prøvd det et par ganger. Første gang hadde jeg nok tålmodighet til å bruke det en god stund, og da så jeg ganske grei forskjell. Andre gangen brukte jeg det i kortere tid, og så ikke noe særlig forskjell. Så jeg tror greia er å ikke gi opp for fort. Leste også om det i kk og jeg vet ikke hva de mente med at det ikke ble anbefalt av tannleger. Kanskje det burde stått noe om det også?
Rita Skrevet 14. mars 2002 #4 Skrevet 14. mars 2002 Jeg har prøvd det og det er, etter min erfaring, IKKE bra. Tennene blir en tanke hvitere, men tannkjøttet blir sårt, numment og ekkelt. I tillegg blir tennene svært utsatt for misfarging ved f.eks. rødvin og mat/drikke med sterk farge. Nei, det klinet der kastet jeg. 12
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå