CEL. Skrevet 13. mars 2002 #1 Del Skrevet 13. mars 2002 Er det noen som har prøvd dette blekemidlet til tennene? Leste om det i ukas KK og lurer på om noen har erfaringer med dette midlet?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. mars 2002 #2 Del Skrevet 13. mars 2002 Jeg har prøvd det. Men hadde ikke tålmodighet til å ha det på 5 min hver morgen og kveld i en uke eller to. Tror jeg klarte nesten en uke, men så ingen forskjell. Det finne jo samme type som man skal ha på i 15 min , vet ikke om den er bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. mars 2002 #3 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har faktisk prøvd det et par ganger. Første gang hadde jeg nok tålmodighet til å bruke det en god stund, og da så jeg ganske grei forskjell. Andre gangen brukte jeg det i kortere tid, og så ikke noe særlig forskjell. Så jeg tror greia er å ikke gi opp for fort. Leste også om det i kk og jeg vet ikke hva de mente med at det ikke ble anbefalt av tannleger. Kanskje det burde stått noe om det også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rita Skrevet 14. mars 2002 #4 Del Skrevet 14. mars 2002 Jeg har prøvd det og det er, etter min erfaring, IKKE bra. Tennene blir en tanke hvitere, men tannkjøttet blir sårt, numment og ekkelt. I tillegg blir tennene svært utsatt for misfarging ved f.eks. rødvin og mat/drikke med sterk farge. Nei, det klinet der kastet jeg. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå