Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt forlatt av kjæresten min. 2 måneder siden nu, jeg fungerer ikke. Er i 30 årene, men dette føles som det aldri kommer til å gå over. 

Det gjør vondt og alt er meningsløst. 

Går det virkelig an å komme helt over dette? Å kunne se han, tenke på han uten at det gjør så vondt? 

Anonymkode: ae8b8...3d7

• Hjerte 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det går over❤️ Kjærlighetssorg er brutalt og vondt, men tro meg - det går over til slutt🥰

Anonymkode: 6f1a2...16d

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det går over❤️ Men det tar tid. Prøv å Finn på ting. Alt fra å rydde i en skuff til å skrive gjøremålslister, handlelister eller lete etter hestehov hjelper.

Prøv å skyv bort tankene ved å være opptatt med annet.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Det går alltid over, men vondt er det. Det kan ta lang tid også, men det hjelper å ha andre ting å tenke på.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Ja, vi er laget for å tåle ekstreme påkjenninger ❤️ Det gjelder å gi tiden tid, for å komme over tap. Uansett hvilken sorg, er tid mye av nøkkelen. 

Pass på å distrahere deg, litt. Det er lov å ligge paddeflat den første tiden. Men deretter må man vokte seg, for ikke bare å dyrke kjærlighetssorgen. 

Men om du ikke kommer deg over kneika, (etter gjentatte forsøk), er det kanskje nødvendig å ta en prat med psykolog. 

Klem ❤️❤️❤️

(Bildet er illustrert av Lisa Aisato).

Screenshot_20230214-114048_Lite.jpg

Screenshot_20230212-115606_Photos.jpg

• Liker 3
  • Hjerte 1
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker said:

Har blitt forlatt av kjæresten min. 2 måneder siden nu, jeg fungerer ikke. Er i 30 årene, men dette føles som det aldri kommer til å gå over. 

Går det virkelig an å komme helt over dette? Å kunne se han, tenke på han uten at det gjør så vondt? 

Håper virkelig det. Er på 3 måneden selv nå, og selv om det fortsatt er fælt, så går det tross alt litt bedre. 

AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: f185d...a63

AnonymBruker
Skrevet

Ikke alltid. Jeg har fortsatt kjærlighetssorg 10 år etterpå💔 Tror ikke det går over enda det var jeg som gjorde det slutt 😔

Anonymkode: 1a027...e78

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Det er nok individuelt for noen går det over for andre varer det livet ut som det sikkert gjør i mitt tilfelle 

AnonymBruker
Skrevet

usikker. Vær nå glad for at du slapp å få barn med dette mennesket, skal si deg det er enda hardere da. Se livet går videre, uten deg... og ting går super fint

Anonymkode: 71234...d1a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det fortsatt. Ikke like intenst, men tenker på ham sånog si hver eneste dag. Savner han. Er misunnelig på hans nye og familien de har skapt. Det er på et vis min familie hun lever i. Det er så vindt, så vondt

Anonymkode: 27d37...c1d

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er helt sikkert ❤️ lover deg! 

Anonymkode: b5b57...4bd

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på hva du vil. Om du vil, kan du tenke at havet er fullt av fisk, og dra på fisketur.

Anonymkode: 5b404...7a4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det blir bedre med tiden. 

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ikke alltid. Jeg har fortsatt kjærlighetssorg 10 år etterpå💔 Tror ikke det går over enda det var jeg som gjorde det slutt 😔

Huff, det hadde jeg ikke orket🙄. Det siste 11 ukene mine har vært grusomme til tider og jeg har vært som en Jojo på følelser og humør💔. Tror ikke jeg klarer 520 sånne uker😱

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja det går over, med mindre man selv holder fast i den og dyrker den. Det finnes noen som gjør det, men de fleste av oss går videre etter en tid. 

Jeg trodde jeg aldri kunne elske en like høyt, og alltid ville savne, men knapt ett år senere traff jeg han som jeg nå har vært sammen med i 20 år, og ikke bare kunne jeg elske igjen, men høyere. 

Anonymkode: baea4...4a5

• Liker 2
Skrevet

Det går over !  Men er du sikker på at det er tapet av partneren du sørger over ?  

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Det går over til slutt. Men det kan ta alt fra noen måneder til år. Er så forskjellig. For meg tok det 3år..💔. Huff, kjærlighetssorg er vondt, så sender deg gode tanker 🩵

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg tror at det finnes noen mennesker man aldri glemmer eller aldri kommer over. Det er rett og slett noen mennesker som setter dypere spor🩷. Det er trist med kjærlighetssorg, så føler med deg 🩷

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med den riktige personligheten tror jeg kjærlighetssorg kan vare ganske lenge, og bli til noe man må lære seg å leve med fremfor å bli kvitt. Jeg har en sånn personlighet, men har også opplevd kjærlighetssorg som ikke varte for lenge. Kommer an på så mye. Men uansett er det fint å følge alle regler i boka om hvordan komme seg videre i livet etter brudd. 

Anonymkode: dbbe4...e21

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...