AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Hei. Er en mann som har et spørsmål dere damer mulig kan svare på. Har vært sammen med samboeren i 8 år. vi har to barn i barnehagealder. det største barnet starter snart på skolen. vi har nå akkurat flyttet. både jeg og samboer har ikke hatt mye sosial kontakt etter vi fikk barna. Tingen er at samboeren fikk lyst å dra ut på byen, og hun har kun vært ute på byen en gang sammen med meg. Først inviterte hun med seg en tidligere venninne som bor her vi har flyttet. Men hun inviterte også naboen, som hun og jeg ikke kjenner noe særlig godt. Foruten uten at hun har å hilst på og utvekslet noen meldinger angående airbnb. Naboen er en mann i samme alder som henne. En annen ting angående naboen, er at han har satt seg ute i bar overkropp midt på vinteren. Er det et forsøk på å tiltrekke oppmerksomhet? Det er noe jeg uansett tok opp med samboeren. Hun mente at han bare "var sånn sikkert." Er det noen varsellamper som lyser her? med tanke på at hun tidligere ikke ville dratt ut, og at hun plutselig vil dra ut på byen, og så inviterer en "fremmed mann" med ut "for å få kjennskap til de i det nye området." som hun sier. Jeg har hvertfall sagt ifra at jeg syns det er rart at hun skal invitere den mannen, når hun ikke kjenner han. Da er jo hvertfall intensjon å bli kjent med han. Hva tenker dere? Anonymkode: d81b8...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Jeg tenker at din viktigste oppgave er å være den beste samboeren du kan være. Å å bli kontrollerende eller mistenksom er ikke spesielt positivt, men kan få henne til å ønske seg bort fra deg. Anonymkode: 811a2...f6a 10 1
Andro Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 Ser ingen lamper blinke, men du kan score på å bli kjent med den nye naboen. Felles venner er fint. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 Du vet nok selv best svaret på dette. Hadde ikke vært bekymret om det var min samboer, men vi vet jo ikke hva slags forhold dere har og om dere synes det er greit med venner av motsatt kjønn. AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg tenker at din viktigste oppgave er å være den beste samboeren du kan være. Å å bli kontrollerende eller mistenksom er ikke spesielt positivt, men kan få henne til å ønske seg bort fra deg. Anonymkode: 811a2...f6a Hadde innlegget vært skrevet av en kvinne hadde det vært side opp og side ned med "rødt flagg", "sjekk mobilen mens han sover" og "dump han". Spesielt Andro skrev (3 minutter siden): Ser ingen lamper blinke, men du kan score på å bli kjent med den nye naboen. Felles venner er fint. ville aldri svart dette hvis var skrevet av en kvinne. Anonymkode: 004b0...f64 10 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 Ja, synes det var merkelig. Hadde hun vært sosial og gjort slike ting før, ok. Men dette var rart. Anonymkode: 099de...262 11 1
Andro Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): ville aldri svart dette hvis var skrevet av en kvinne. Stiller meg alltid undrende til hvorfor andre forummedlemmer lyver om meg. 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 Andro skrev (3 minutter siden): Stiller meg alltid undrende til hvorfor andre forummedlemmer lyver om meg. Det kan kanskje ha noe med at du alltid er nedlatende og dømmende ovenfor menn og tillegger alle menn onde hensikter i alt de gjør? Nei, kanskje ikke, det er jo ikke en løgn. Anonymkode: 004b0...f64 2 4
Andro Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det kan kanskje ha noe med at du alltid er nedlatende og dømmende ovenfor menn og tillegger alle menn onde hensikter i alt de gjør? Nei, kanskje ikke, det er jo ikke en løgn. Nye løgner 2
Hjelpsom Skrevet 25. mars 2023 #9 Skrevet 25. mars 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: Hei. Er en mann som har et spørsmål dere damer mulig kan svare på. Har vært sammen med samboeren i 8 år. vi har to barn i barnehagealder. det største barnet starter snart på skolen. vi har nå akkurat flyttet. både jeg og samboer har ikke hatt mye sosial kontakt etter vi fikk barna. Tingen er at samboeren fikk lyst å dra ut på byen, og hun har kun vært ute på byen en gang sammen med meg. Først inviterte hun med seg en tidligere venninne som bor her vi har flyttet. Men hun inviterte også naboen, som hun og jeg ikke kjenner noe særlig godt. Foruten uten at hun har å hilst på og utvekslet noen meldinger angående airbnb. Naboen er en mann i samme alder som henne. En annen ting angående naboen, er at han har satt seg ute i bar overkropp midt på vinteren. Er det et forsøk på å tiltrekke oppmerksomhet? Det er noe jeg uansett tok opp med samboeren. Hun mente at han bare "var sånn sikkert." Er det noen varsellamper som lyser her? med tanke på at hun tidligere ikke ville dratt ut, og at hun plutselig vil dra ut på byen, og så inviterer en "fremmed mann" med ut "for å få kjennskap til de i det nye området." som hun sier. Jeg har hvertfall sagt ifra at jeg syns det er rart at hun skal invitere den mannen, når hun ikke kjenner han. Da er jo hvertfall intensjon å bli kjent med han. Hva tenker dere? Anonymkode: d81b8...dcb Dette hadde i allefall jeg reagert på og hadde det vært en mann som hadde gjort det så hadde denne tråden allerede vært på 10 sider med dump han også videre. Men det er nå til syvende og sist du som vet hva du godtar og om du synes dette er greit eller ikke. 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #10 Skrevet 25. mars 2023 Føler ikke det er greit nei. Blir usikker. Men hva kan jeg gjøre? kan jo ikke nekte henne akkurat.. og hva skal jeg gjøre videre? Anonymkode: d81b8...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #12 Skrevet 25. mars 2023 TS... Nei må være hjemme med barna Anonymkode: d81b8...dcb
norw Skrevet 25. mars 2023 #13 Skrevet 25. mars 2023 (endret) Det er litt urovekkende, men det er ikke så mye å gjøre med det. Du kan ikke nekte henne å ha kontakt med ham, men du kan prøve å følge litt med, fange opp ulike signaler. Du vet uansett ikke hva som foregår med andre menn ute på byen. Endret 25. mars 2023 av norw
Hjelpsom Skrevet 25. mars 2023 #14 Skrevet 25. mars 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Føler ikke det er greit nei. Blir usikker. Men hva kan jeg gjøre? kan jo ikke nekte henne akkurat.. og hva skal jeg gjøre videre? Anonymkode: d81b8...dcb Selvfølgelig kan du "nekte" henne. Hvis du ikke synes det er greit og du ikke kan leve med det pga usikkerhet, så har du lov til å gi beskjed om at dette ikke er greit hvis dere skal fortsette å være samboere! Og hun har selvfølgelig all rett til å bryte med deg for å kunne gjøre slikt. Skal man være et par så må man ta og gi og man kan ikke gjøre som man vil hele tiden. Ved å bli sammen med noen så ofrer man også en del av "friheten" til å gjøre som man vil. 4
Krist1an Skrevet 25. mars 2023 #15 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei må være hjemme med barna Hva med barnevakt? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #16 Skrevet 25. mars 2023 har dessverre ikke mulighet for å få barnevakt i kveld... (TS) Anonymkode: d81b8...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #17 Skrevet 25. mars 2023 norw skrev (7 minutter siden): Det er litt urovekkende, men det er ikke så mye å gjøre med det. Du kan ikke nekte henne å ha kontakt med ham, men du kan prøve å følge litt med, fange opp ulike signaler. Du vet uansett ikke hva som foregår med andre menn ute på byen. Om hun kun hadde dratt ut med venninner, så hadde det vært greit. Da kan man si at intensjon er å være sosial og ha det gøy sammen med venner, da kunne det tenkes at intensjon ikke var å bli kjent med nye menn, for å si det sånn. Anonymkode: d81b8...dcb 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #18 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Om hun kun hadde dratt ut med venninner, så hadde det vært greit. Da kan man si at intensjon er å være sosial og ha det gøy sammen med venner, da kunne det tenkes at intensjon ikke var å bli kjent med nye menn, for å si det sånn. Anonymkode: d81b8...dcb TS.. Anonymkode: d81b8...dcb
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #19 Skrevet 25. mars 2023 Skal hun plutselig helt spontant ut på byen nå i kveld? I stedet for å være hjemme med familien? Hadde vært noe annet hvis det var planlagt. Hadde nok ikke likt det hvis min kjæreste plutselig skulle til byen med en kvinnelig nabo for å bli kjent. Anonymkode: e8f94...5ae 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #20 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Skal hun plutselig helt spontant ut på byen nå i kveld? I stedet for å være hjemme med familien? Hadde vært noe annet hvis det var planlagt. Hadde nok ikke likt det hvis min kjæreste plutselig skulle til byen med en kvinnelig nabo for å bli kjent. Anonymkode: e8f94...5ae Ja hun skal i kveld. Hun planla det med venninnen på torsdag, og spurte han mannen dagen etterpå.. Anonymkode: d81b8...dcb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå