Gå til innhold

Hvordan vite om man er trang eller vid?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Som tittelen sier: Hvordan vet man om man er trang eller vid? 

Hvordan kan man i så fall følge med på progresjon av trening av bekkenmusklatur?  

Anonymkode: f4f27...bb4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis man får plass til 4 fingre uten forspill er man vid ble jeg fortalt.

K49

Anonymkode: 20e39...c61

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvis man får plass til 4 fingre uten forspill er man vid ble jeg fortalt.

K49

Anonymkode: 20e39...c61

Kutt den ned til 3. Kan man lett kjøre inn 3 fingre uten oppvarming, så er man stor 

Anonymkode: 1a661...86b

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kutt den ned til 3. Kan man lett kjøre inn 3 fingre uten oppvarming, så er man stor 

Haha om man får in en hand då?😀

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor er det så viktig for deg å vite det?

AnonymBruker
Skrevet
Svenskorna1990 skrev (4 minutter siden):

Haha om man får in en hand då?😀

Da er man i kategorien diger 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det ligger jo litt i både muskulatur, opplevelse selv og opplevelse til partner? Jeg hadde sex fast med en som var ganske stor og han sa alltid at jeg var så trang (jeg tror jeg er helt normal) - mens samboeren min er ennå litt større og han har aldri kommentert dette. Nr 1 er nok en som er ganske følsom på penishodet i tillegg, mens samboer nok ikke er det. Så har jeg født barn, og muskulaturen er ikke så god per i dag.

Det handler vel om hva du og partner opplever, klart man er særdeles trang hvis man ikke får inn en penis eller finger, men da er det gjerne noe medisinsk, psykisk eller at man ikke er klar for det. 

Anonymkode: 8e43a...0cd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Det ligger jo litt i både muskulatur, opplevelse selv og opplevelse til partner? Jeg hadde sex fast med en som var ganske stor og han sa alltid at jeg var så trang (jeg tror jeg er helt normal) - mens samboeren min er ennå litt større og han har aldri kommentert dette. Nr 1 er nok en som er ganske følsom på penishodet i tillegg, mens samboer nok ikke er det. Så har jeg født barn, og muskulaturen er ikke så god per i dag.

Det handler vel om hva du og partner opplever, klart man er særdeles trang hvis man ikke får inn en penis eller finger, men da er det gjerne noe medisinsk, psykisk eller at man ikke er klar for det. 

Jo tror det varierar med vilken partner man är med. Det som har stor penis upplever ju mig som trång. De med mindre tycker kanske att jag är stor?

Har vid vissa tillfällen även haft svårt att ta emot vissa män

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hahah. Hvor gammel er du ? 

Det kan vel neppe være et problem og skulle få inn tre fingre ? 

Det har jeg alltid "klart". Og nei jeg vet "for a fact"  at jeg ikke var vid før. 

Om jeg er det nå eller ikke er jeg ikke sikker på, hence denne tråden. Grunnen, er fordi at jeg ikke har hatt sex på en godstund, og jeg er ut av et forhold. Ønsker meg såklart en partner etterhvert, vil gjerne ha litt oversikt selv, hvordan jeg kan følte med på progresjonen 

Skrevet

Du kan kjøpe deg kuler i ulik størrelse og vekt, evt. jade egg. Da merker du raskt progresjon ved å kunne holde inne mindre og mindre kuler eller kuler med mer vekt 😊

Eller du kan, ved å ligge på rygg og putte 1-2 fingre inn (oppvarmet og våt eller med glidemiddel) mens du strammer også kjenne progresjon etterhvert som muskulaturen blir sterkere. Med to fingre inn får jeg til å klemme så det blir trykk i fingrene nå. Kjente det nesten ikke før, så tydelig at jeg har blitt sterkere med enkel trening både med og uten kuler (nylig begynt med kuler). Mannen elsker den økte muskelstyrken og jeg oppnår helt ekstreme orgasmer nå sammenlignet med tidligere 🥳

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Er det bare jeg som synes dette temaet er helt sykt? Jeg trodde dette fenomenet bare eksisterte blant bitre menn med liten penis på Kvinneguiden, men er dette en greie i den virkelige verden også?

Har vært seksuelt aktiv i 25 år og har tilgode å oppleve at det har vært noen særlig forskjell mellom partnere. I alle fall ingen ting av betydning. Kanskje den klassiske "Det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den" egentlig passer på begge kjønn?

• Liker 9
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (19 minutter siden):

Er det bare jeg som synes dette temaet er helt sykt? Jeg trodde dette fenomenet bare eksisterte blant bitre menn med liten penis på Kvinneguiden, men er dette en greie i den virkelige verden også?

Har vært seksuelt aktiv i 25 år og har tilgode å oppleve at det har vært noen særlig forskjell mellom partnere. I alle fall ingen ting av betydning. Kanskje den klassiske "Det er ikke størrelsen det kommer an på, men hvordan man bruker den" egentlig passer på begge kjønn?

Nei, vanskelig og bedømme selv da kanskje ? 

Jeg følte meg aldri usikker før, men jo jeg må innrømme at jeg føler meg litt usikker nå, både fordi at jeg har fødet to barn og fordi at sex har knapt eksistert for meg i flere år. 

Og av erfaring, så vet jeg jo at muskler som ikke blir brukt, de blir slappe. 

Men, jeg har trent det siste halvåret, begynte å onanere igjen for ett år siden, og det har nok sikker hjulpet på. 

Jeg kan f.eks ligge på rygg føre to fingre inn og kjenne at jeg kniper rundt fingrene. 

Men, for meg så sier det meg egentlig ganske lite.

Altså jeg vet ikke at det betyr at man har en "godt trent" bekkenmusklatur. 

AnonymBruker
Skrevet
Frkego skrev (26 minutter siden):

Du kan kjøpe deg kuler i ulik størrelse og vekt, evt. jade egg. Da merker du raskt progresjon ved å kunne holde inne mindre og mindre kuler eller kuler med mer vekt 😊

Eller du kan, ved å ligge på rygg og putte 1-2 fingre inn (oppvarmet og våt eller med glidemiddel) mens du strammer også kjenne progresjon etterhvert som muskulaturen blir sterkere. Med to fingre inn får jeg til å klemme så det blir trykk i fingrene nå. Kjente det nesten ikke før, så tydelig at jeg har blitt sterkere med enkel trening både med og uten kuler (nylig begynt med kuler). Mannen elsker den økte muskelstyrken og jeg oppnår helt ekstreme orgasmer nå sammenlignet med tidligere 🥳

Takk for innsikt og inspo! 

Ja, jeg skal kjøpe inn kuler!  Da får man vel bedre oversikt over progresjon etterhvert :) 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, vanskelig og bedømme selv da kanskje ? 

Jeg følte meg aldri usikker før, men jo jeg må innrømme at jeg føler meg litt usikker nå, både fordi at jeg har fødet to barn og fordi at sex har knapt eksistert for meg i flere år. 

Og av erfaring, så vet jeg jo at muskler som ikke blir brukt, de blir slappe. 

Men, jeg har trent det siste halvåret, begynte å onanere igjen for ett år siden, og det har nok sikker hjulpet på. 

Jeg kan f.eks ligge på rygg føre to fingre inn og kjenne at jeg kniper rundt fingrene. 

Men, for meg så sier det meg egentlig ganske lite.

Altså jeg vet ikke at det betyr at man har en "godt trent" bekkenmusklatur. 

Beklager om jeg virket nedlatende, det var ikke meningen. Poenget var heller at jeg ikke synes dette er noe du skal bekymre deg for.

Jeg blir jo litt usikker selv, kanskje jeg opplever dette helt forskjellig fra andre menn, men jeg har altså aldri opplevd at en partner har vært for "vid" i forhold til at det går utover sexlivet og jeg hadde aldri hørt om denne "problemstillingen" en gang før jeg begynte å lese her inne. Og for ordens skyld har jeg hatt partnere med barnefødsler bak seg også, uten at det gjorde noen forskjell verken den ene eller den andre veien.

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Jdz skrev (34 minutter siden):

Jeg er enig med deg. Til ts, det er ikke kritikk av deg, det er en kritikk av all "påvirkningen" vi i dag utsettes for som gjør at mange blir usikre på det som er helt naturlig og funksjonsfriskt og mer enn bra nok som det er.

Skulle jeg ha tatt til meg det som skrives på kg og som en del influencere mener, så kunne jeg hatt store komplekser for mitt underliv. Men det har jeg ikke. Det er som det er, jeg er skapt slik, det er helt naturlig og ganske vanlig også. Og det fungerer ;)

Det jeg har fått av kommentarer fra menn har vært at de synes det er så bra at jeg ikke skjuler meg selv, at jeg slapper av og nyter når vi er nakne sammen og har sex. Og så har jeg opplevd at flere menn har blitt overrasket når jeg bruker bekkenbunnmuskulaturen aktivt når vi har samleie, det virker det som en del menn ikke har opplevd. Jeg er bevisst på å koble inn bekkenbunnmuskulatur når jeg trener ellers, og tester en gang iblant om jeg kan spenne, holde en viss periode og så ha et bevisst slipp av spenninger, bare med tanke på å forebygge lekkasje. Ellers trener jeg ikke bekkenbunnmuskulaturen, lar heller "treningen" bli en naturlig del av dagliglivet, bevisst bruk av kroppen.

Ts - du er fin akkurat slik du er! :) Vagina er tilpasningsdyktig. Å bekymre seg for om den ikke er "bra nok" har ingen hensikt, det blir like hensiktsløst som når menn bekymrer seg for størrelse på penis.

Vær aktiv og hold deg generelt i form, trives i egen kropp, det er viktigst :)

Jeg tror menn flest er akkurat slik som Jdz! :)

Anonymkode: cbee8...b42

• Hjerte 2
Skrevet

Kvinner er ikke like, den ser jeg, men kvinner er jo ikke like seg selv heller hele tiden. En kvinnes vagina er jo tøyelig og ikke en fast form. Er dette tull? Vi kan snakke om barnefødsler og ulik penisstørrelse, men ja.

• Liker 4
Skrevet
Jdz skrev (44 minutter siden):

Jeg trener bekkenmuskulatur for min egen del, bare bonus at mannen drar fordeler av det. Jeg trener for å forhindre fremfall/prolaps, forhindre inkontinesns samt at ved å ha en godt trent bekkenmuskulatur vil man oppnå mer følelse nedentil samt øke intensiteten på orgasmer. Har aldri hatt problemer ei heller har en mann noen gang klaget, men jeg er sjeleglad for at jeg har begynt å trene aktivt for de orgasmene jeg oppnår nå er i enn annen liga enn tidligere. I tillegg har jeg mye mer nytelse av penetrering nå enn tidligere. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jag skulle säga att ibland är det svårt att ens ta emot. Men du har inte upplevt det? Men det kanske beror mer på penisen än på mig?

Skrevet

Jeg antar at kvinner er ulike akkurat som menn, og det finnes sikkert kvinner som er så vide at det er en utfordring i likhet med at enkelte menn har veldig liten penis slik at det er en utfordring, men jeg har ikke opplevd det selv, og jeg tror at teknikk og stillinger samt kommunikasjon er en bedre løsning enn lete etter problemer.

• Liker 2
Skrevet
Helene1982 skrev (9 minutter siden):

Jeg antar at kvinner er ulike akkurat som menn, og det finnes sikkert kvinner som er så vide at det er en utfordring i likhet med at enkelte menn har veldig liten penis slik at det er en utfordring, men jeg har ikke opplevd det selv, og jeg tror at teknikk og stillinger samt kommunikasjon er en bedre løsning enn lete etter problemer.

Ja men du upplever inte att du kan tycka att det är svårt eller utmanande att ta emot en riktigt lång och grov penis?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...