smile Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Har en flaske vodka som er åpnet for ca 1,5 år siden. Er den fortsatt god??? Er ikke så veldig glad i vodka så det går ikke ned på høykant akkurat men lurte på å blande noe i kveld.....
Dagoberta Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 Den har ihvertfall ikke blitt dårlig - men mulig smaken kan påvirkes litt av å stå om den blir utsatt for lys og varme? Det merker du i så fall på første slurken
smile Skrevet 31. desember 2005 Forfatter #3 Skrevet 31. desember 2005 nei, ikke så mye varme men litt lys(ikke sol) Fargen ser helt fin ut. Jeg får vel smake selv om jeg smaker vel ingen forskjell jeg som ikke har peiling.....Takk for svar
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #5 Skrevet 31. desember 2005 Sprit er jo nær sagt rent konserveringsmiddel, bare bruk den du! Sprit blir ikke "dårlig" .
skrue Skrevet 1. januar 2006 #6 Skrevet 1. januar 2006 Største faren er vel at alkoholen fordamper om korken ikke er skrudd godt på. Har også selv diverse åpnede flasker av ymse årganger. Har ikke merket noe galt med dem. Den eneste typen jeg passer på å få tømt innen rimelig tid er flasker som inneholder fløte ol.
smile Skrevet 1. januar 2006 Forfatter #7 Skrevet 1. januar 2006 jepp, var det jeg trodde. Har prøvd gammel uåpnet baileys, det var ikke fullt så godt.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå