Gå til innhold

Oväntat möte på The Well

Svenskorna1990

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg må innrømme at jeg ikke ser på penisstørrelsen til menn. Utstyret de har, er meget lite interessant med mindre jeg skal ligge med personen. Det samme gjelder for øvrig kvinner. Jeg er lite interessert i underlivet/puppene dems med mindre jeg faktisk skal ligge med dem. 

Anonymkode: 2b846...19c

Jo men så är det ju NORMALT för mig också. Detta var allt annat än normalt. 
Så du menar att du helt säkert varit helt opåverkad där inne i 30-40 minuter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
13 minutter siden, Svenskorna1990 said:

Jo men så är det ju NORMALT för mig också. Detta var allt annat än normalt. 
Så du menar att du helt säkert varit helt opåverkad där inne i 30-40 minuter?

Ja.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja.

Men hade varit komfortabel ändå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (6 minutter siden):

Så du menar att du eller om ni var ett väninnegäng hade reagerat på samma sätt?

Vi var tre olika damsällskap där, dels oss fem, sen tre östländska kvinnor och tre äldre damer. Och han som ensam man.

Under tiden där kunde jag också se att även de andra damerna där också hade lite väl långa blickar mot mannen. Men som sagt, så stod han ju där och saltskrubbade sig så det blev ju nästan dom ett mentalt och visuellt förspel.

Samma med lerinpackningen och när han fick hjälp av en av de äldre damerna med att smöra in eyggen. Tror vi alla ville vara behjälpliga frampå också🙈

Ja, ville klart reagert om jeg så denne eksponeringen, og hadde nok tatt meg i å se utstyret hans. Men dette hadde ikke nødvendigvis vært positivt. Jeg hadde aldri gått frem å skrubbet ryggen til en vilt fremmed mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (1 minutt siden):

Ja, ville klart reagert om jeg så denne eksponeringen, og hadde nok tatt meg i å se utstyret hans. Men dette hadde ikke nødvendigvis vært positivt. Jeg hadde aldri gått frem å skrubbet ryggen til en vilt fremmed mann.

Varför hade det inte varit positivt tänker du?

Det med skrubbning på ryggen vsr mest så att han var ju där ensam. En av de äldre damerna som frågade om han ville ha hjälp, vilket han tackade ja till. Men det blev ju lite leenden och fnitter där inne bland oss andra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 3/25/2023 at 2:46 PM, Svenskorna1990 said:

Har ofta tillsammans med väninnor besökt The Well. Fantastiskt ställe på alla sätt, men märker att kvinnor ofta kan uppleva att de tycker att man kollar på dem.

Har ni aldrig upplevt det omvända? Att ni tittar på män?

Jeg har ikke vært på the well. Men kjenner noen som har vært der. Jeg ble forklart at det som er kleint er at man går naken der. Jeg ville aldri gått dit for å se på noen. 

Jeg hadde foretrukket å ha på bikini eller badedrakt i frykt for å bli sett på. Jeg hadde foretrukket at alle de andre hadde det samme 😅

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eloise12345 skrev (3 minutter siden):

Jeg har ikke vært på the well. Men jeg ville aldri gått dit for å se på noen. 

Jeg forstår det slik at man går naken der. Jeg hadde foretrukket å ha på bikini eller badedrakt i frykt for å bli sett på 😅

Du kan ha bikini också, men vissa av ritualerna så måste man vara naken. Att vara naken är inte något så speciellt för mig. Om någon ser mig naken så fine. Så länge folk inte antastar mig. 

Jag går inte dit för att se på andra heller men just detta tyckte jag eller snarare alla vi andra var nåt väldigt annorlunda. Och skapade en helt annan känsla. Platsen är ju asexuell men visst finns det manfolk som tittar lite extra. Men inte varit med om det omvända. Att vi som kvinnor liksom hamnade i en situation som lockade fram sexuella tankar på det sättet.

Men du hade inte alls reagerat menar du?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (13 minutter siden):

Jeg hadde foretrukket å ha på bikini eller badedrakt i frykt for å bli sett på. Jeg hadde foretrukket at alle de andre hadde det samme 😅

Det finnes mange spa-anlegg som passer bedre for deg enn The Well.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (12 minutter siden):

Det finnes mange spa-anlegg som passer bedre for deg enn The Well.

Ja fast just The Well är fantastiskt. Och ritualerna och upplevelserna är ju skönare naken. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (31 minutter siden):

Jeg har ikke vært på the well. Men kjenner noen som har vært der. Jeg ble forklart at det som er kleint er at man går naken der. Jeg ville aldri gått dit for å se på noen. 

Men tyckte de att det var så obehagligt att vara nakna?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (1 time siden):

Varför hade det inte varit positivt tänker du?

Det med skrubbning på ryggen vsr mest så att han var ju där ensam. En av de äldre damerna som frågade om han ville ha hjälp, vilket han tackade ja till. Men det blev ju lite leenden och fnitter där inne bland oss andra

Det er et befriende sted, naken uten fordommer og alle er like. Ikke positivt i det å ha oppsøkende kontakt i en sexualisert setting. Men så lenge ingen er påtrengende så er det Okey

Skjønner, det er annerledes når hun tilbyr seg å gjøre det. Jeg hadde nok selv takket nei på et sånt «tilbud»

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (11 minutter siden):

Det er et befriende sted, naken uten fordommer og alle er like. Ikke positivt i det å ha oppsøkende kontakt i en sexualisert setting. Men så lenge ingen er påtrengende så er det Okey

Skjønner, det er annerledes når hun tilbyr seg å gjøre det. Jeg hadde nok selv takket nei på et sånt «tilbud»

Precis. Det var ingen uppsökande kontakt direkt så men man är du därinne tillsammans ganska länge. Inte bara några sekunder utan 30-40 minuter. Och alla är ju helt nakna, men samtidigt har man ju sexuella drifter och för ögat blir det, iaf för oss, stimulerande att se denna mannen där. Det är liksom en ofarlig miljö för oss också där vi är i så stort flertal med kvinnor. Det gör ju också situationen lite speciell. Och jag lovar att det var en känsla vi alla delade. Vi talade om det efteråt och vi hade alla blivit fascinerade och sexuellt upphetsade. 
Men som nån frågade om vi hade gangbang… Nä men det kan nästan låta så. Visuellt hade vi nog det då han hade 22 ögon på sig. Nånstans kan jag ju ha önskat att något mer skulle ske men det är ju mest i fantasin då.

Men ja, det var ju några av damerna som inte var lika diskreta där då heller kanske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Svenskorna1990 said:

Men tyckte de att det var så obehagligt att vara nakna?

De følte at de viste for mye av sine private deler av kroppen. Jeg ble derfor ikke anbefalt å gå dit med tanke på at jeg er vel av den type menneske som ikke liker å gå rundt naken. 😅. Men jeg synes det er helt greit for de som vil altså. 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eloise12345 skrev (Akkurat nå):

De følte at de viste for mye av sine private deler av kroppen. Jeg ble derfor ikke anbefalt å gå dit med tanke på at jeg er vel av den type menneske som ikke liker å gå rundt naken 😅

Haha I see. Men de var män? Eller kvinnor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Svenskorna1990 said:

Haha I see. Men de var män? Eller kvinnor?

Det var kvinner 😆. Jeg har faktisk vært på et lignende senter i utlandet selv. Jeg husker at vi ikke fikk gå i bikini der. Men jeg hadde med håndkle og det var lovlig. 😅. Men der var det mer welness terapi i form av annet. Ikke bare svømmebasseng. Forstår at det er mye svømmebasseng på The well i Oslo? 

Endret av Eloise12345
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Eloise12345 skrev (6 minutter siden):

Det var kvinner 😆. Jeg har faktisk vært på et lignende senter i utlandet selv. Jeg husker at vi ikke fikk gå i bikini der. Men jeg hadde med håndkle og det var lovlig. 😅. Men der var det mer welness terapi i form av annet. Ikke bare svømmebasseng. Forstår at det er mye svømmebasseng på The well i Oslo? 

Det är bassänger, badstuer, olika temabad. Just rhassoulen jag hänvisar till är ju väldigt intim. 
Man går ju generellt runt med badekåpe men under ritualerna är man naken. Just i rhassoulen är man ju på ett avskilt ställe under lång tid också och då är alla där inne nakna tillsammans under 30-40 minuter. Känns helt ok efter en stund. Man är ju där av samma anledning.

Det var just att det var så annorlunda denna gången.

Men vad sa dina väninnor då? Blev de besvärade av någon?

De hamnade i vart fall inte i en rhassoul med en man med XXL-penis tänker jag?😀🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 hours ago, Svenskorna1990 said:

Jag har ingen tiss. Hade i och för sig varit intressant att pröva att ha det för en dag för erfarenhetsvärde.

Nja det var mest att själva platsen och lerinpackningen var just där i rhassoulen. Och att könsfördelningen var som den var.  Prövat rhassoulen?

Men jag förstår fortfarande inte varför mannen ska tvingas lämna rummet, och i detta fall en rhassoul och lerinpackning som han betalat extra för. Har han gjort nåt fel? Och borde det då inte vara vi kvinnor som borde täcka oss och lämna?

Vi har skjønt det nå. Googlet etter mye irritasjon rhassoulen og skjønner greia.

Han var alene, dere var en gjeng på 11 damer (hvilken alder om jeg tør spørre) som alle var innsmurte i leire fra topp til tå, og så fikk dere skikkelige skikkelige grisete tanker.

1 innsmurt mann, 11 innsmurte damer. Det du/dere lurer på er: Hadde han også skikkelige skikkelige grisete tanker oppe i hodet sitt?

Jeg tipper ja. 

Anonymkode: d5f8e...7a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var tre gäng. Dels mitt. Vi är 30-35 ungedär. Fem jenter.

Sen tre östeuropeiska. Ryskor tror jag. Kanske lite yngre än oss, 25-30. Och tre äldre damer, kanske 60-65 också.

Varför undrar du om våra åldrar? Din ålder då?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Foreslår at du setter strek nå, du maser noe sjukt om den her opplevelsen.. Skjønner at det var grensesprengende, men get over it! Til dere andre; stopp å kommentere, dere mater trollet..

Anonymkode: 818b3...d08

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...