Gå til innhold

Oväntat möte på The Well

Svenskorna1990

Anbefalte innlegg

AprilLudgate skrev (2 minutter siden):

Det er over snittet ja.

Om din drømmekuk på The Well var voldsomt mye større enn din 23 cm så er det mye ja? 🤷‍♀️

Lurer på hvor mange sider vi klarer fylle her om denne enestående gullkuk på The Well. 

Det var mest att den var extremt stor. Men du menar att 17 cm är extremt stort också?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snok1 skrev (2 minutter siden):

Kvinner elsker sex like mye som menn. Klart de er interessert i penis.

Alt annet er åpenbart vrøvl.

Det handlar mest om plats och tillfälle. En penis i sig är inte intressant däremot vid vissa tillfällen.

just i det här fallet var det ju mest att det var mer åt det extrema hållet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (4 minutter siden):

Det var mest att den var extremt stor. Men du menar att 17 cm är extremt stort också?

Hvorfor skulle jeg mene det?

Jeg forholder meg til statistikken.

Og det generelle faktum at jeg nekter tro en kvinne er så sykt opptatt av pikk 😅🤷‍♀️ Kan vi ha en vaskeekte sizequeen med solid fetisj her? 

Hvorfor er DETTE så interessant?

Jeg fascineres faktisk av det - ikke selve tissen. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AprilLudgate skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skulle jeg mene det?

Jeg forholder meg til statistikken.

Og det generelle faktum at jeg nekter tro en kvinne er så sykt opptatt av pikk 😅🤷‍♀️ Kan vi ha en vaskeekte sizequeen med solid fetisj her? 

Hvorfor er DETTE så interessant?

Jeg fascineres faktisk av det - ikke selve tissen. 

Ja jo jag diggar ju män med stora penisar. Helt klart! Tycker det ger mer sexuellt. Men varför fascineras du av att jag har den åsikten då?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette er jo bare et dårlig skjult forsøk på å lage en lang diskusjon om penisstørrelser uten å bli flyttet inn i samletråden. 

Særlig detaljorientering og merkelig spesifikke mål (17cm, 23cm) vitner om nettopp det. Og det lykkes jo godt da…

Anonymkode: 29b9d...85b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Dette er jo bare et dårlig skjult forsøk på å lage en lang diskusjon om penisstørrelser uten å bli flyttet inn i samletråden. 

Særlig detaljorientering og merkelig spesifikke mål (17cm, 23cm) vitner om nettopp det. Og det lykkes jo godt da…

Nettopp.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nej! Faktiskt inte. Det handlar faktiskt om ett besök på The Well och där jag och väninnorna råkade ut för ett möte som vi inte sett innan. 
Jag har själv hört om kvinnor som känner att de har män som glaner på dem, men frågan är mer det motsatta. 

Om det är fler kvinnor som reagerat som vi gjorde? Det verkar ju vara det också. Att jag nämnde en storlek på 23 cm är att det är en storlek jag gott känner till och ska ses som referens, då denne mannen på The Well var mycket mycket större än så.

Vi reagerade iaf på flera olika sätt och måste säga att vi alla blev fascinerade då ingen av oss sett något liknande innan.

Är det en förbjuden reaktion?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Snok1 skrev (7 timer siden):

Sjelden har vel en faktisk feil vært mer åpenbar.

Ærlig talt……

Ja helt ærlig talt, nå bruker du hodet som vil så gjerne, ikke det som har hjerne.

Anonymkode: 01bf4...18b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 22.22):

Nei hadde ikke reagert. Syns ikke menn i den alderen er attraktive 

Anonymkode: 37353...5cf

Hvem er attraktive?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (29 minutter siden):

Hvem er attraktive?

Fast just i det fallet kanske in åldern är det mest primära?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ja helt ærlig talt, nå bruker du hodet som vil så gjerne, ikke det som har hjerne.

Anonymkode: 01bf4...18b

Du tycker annorlunda alltså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (40 minutter siden):

Fast just i det fallet kanske in åldern är det mest primära?

Ja kan nok se sånn ut. Jeg reagerte på at menn type 35 år ikke er attraktive. Mitt spørsmål er, hvem er da attraktive, de på 20+ eller 40+.

Skjønner?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (13 minutter siden):

Ja kan nok se sånn ut. Jeg reagerte på at menn type 35 år ikke er attraktive. Mitt spørsmål er, hvem er da attraktive, de på 20+ eller 40+.

Skjønner?

Tror det har mycket att göra med var man själv är i ålder och preferens. Just i det fallet jag menade så var det en man jag inte tror att jag eller vi skulle ha reagaerat på i vanliga fall. Men att vi nu sågs på The Well och att alla just där i rummet var helnakna och att ensamma mannen i det här faller hade så extremt stor penis, var ju snarare det dom var annorlunda.

Helt enkelt en ganska vanligt man, inte speciellt lång men det speciella var ju just att han var så ohyggligt stor. Och är det då konstigt att man reagerar oavsett ålder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har vært på the well. Opplever ikke plassen som en plass der man stirrer på folk.

Jeg har ikke sett noe spesielt på noen, og har ikke opplevd det selv heller. The well er ett spa. Ikke en sjekkeplass.

Men nå skal sant sies at jeg unngår øyekontakt, og ser ofte mye ned i gulvet uansett hvor enn jeg er - så legger ikke merke til om noen ser på meg.

Anonymkode: 2b846...19c

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har vært på the well. Opplever ikke plassen som en plass der man stirrer på folk.

Jeg har ikke sett noe spesielt på noen, og har ikke opplevd det selv heller. The well er ett spa. Ikke en sjekkeplass.

Men nå skal sant sies at jeg unngår øyekontakt, og ser ofte mye ned i gulvet uansett hvor enn jeg er - så legger ikke merke til om noen ser på meg.

Jo såklart. Men det jag menade är att detta var inne på rhassoulen. Och det är en ganska liten yta. Där är man i ett stängt rum i 35-40 minuter. Och för att utföra ritualen behöver man ju också vara helt naken för saltskrubb och lerinpackning. Då är det svårt, ja omöjligt, att inte se andra. 
Jag har varit just där flera gånger och med all typ av människor, men just denna gången var det ju speciellt.

Men du menar att du inte skulle ha lagt märke till en ensam man i sällskapet eller ens noterat att han var extremt stort utrustad?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (40 minutter siden):

Tror det har mycket att göra med var man själv är i ålder och preferens. Just i det fallet jag menade så var det en man jag inte tror att jag eller vi skulle ha reagaerat på i vanliga fall. Men att vi nu sågs på The Well och att alla just där i rummet var helnakna och att ensamma mannen i det här faller hade så extremt stor penis, var ju snarare det dom var annorlunda.

Helt enkelt en ganska vanligt man, inte speciellt lång men det speciella var ju just att han var så ohyggligt stor. Och är det då konstigt att man reagerar oavsett ålder?

Hei. Det var ikke du som skrev at menn i 35 års alder ikke er attraktive.

Selv om enn ikke bevisst søker kontakt eller blir opphisset eller legger merke til andre mennesker sånn, vil uansett en penis på typ 23 cm, bli lagt merke til. Helt normalt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Coachshinny skrev (Akkurat nå):

Hei. Det var ikke du som skrev at menn i 35 års alder ikke er attraktive.

Selv om enn ikke bevisst søker kontakt eller blir opphisset eller legger merke til andre mennesker sånn, vil uansett en penis på typ 23 cm, bli lagt merke til. Helt normalt det.

Ja det är mer det jag menar. Just 23 cm var bara en referens då jag är väldigt bekant med den storleken. Men denna var betydligt större. Och vi gick ju inte dit med väninnorna för att titta på en stor penis utan han råkade ju bara vara där. Hade vi bara passerat honom kort i bassängen hade man nog inte tänkt på det så mycket, men när vi är där inne så länge in en confined space, så blir det ju omöjligt att undvika.

Och det som också var speciellt för oss var också de känslorna man kände inom sig. Inte bara att vi självklart noterade den stora, men vi blev ju alla på något sätt sexuellt påverkade.

Men det kanske är svårt att relatera till?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (5 minutter siden):

Ja det är mer det jag menar. Just 23 cm var bara en referens då jag är väldigt bekant med den storleken. Men denna var betydligt större. Och vi gick ju inte dit med väninnorna för att titta på en stor penis utan han råkade ju bara vara där. Hade vi bara passerat honom kort i bassängen hade man nog inte tänkt på det så mycket, men när vi är där inne så länge in en confined space, så blir det ju omöjligt att undvika.

Och det som också var speciellt för oss var också de känslorna man kände inom sig. Inte bara att vi självklart noterade den stora, men vi blev ju alla på något sätt sexuellt påverkade.

Men det kanske är svårt att relatera till?

Det er helt sant det du forteller. Det blir i en sånn setting umulig å ikke legge merke til eller bli påvirket av.

Skjønner deg/ dere godt der.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
33 minutter siden, Svenskorna1990 said:

Jo såklart. Men det jag menade är att detta var inne på rhassoulen. Och det är en ganska liten yta. Där är man i ett stängt rum i 35-40 minuter. Och för att utföra ritualen behöver man ju också vara helt naken för saltskrubb och lerinpackning. Då är det svårt, ja omöjligt, att inte se andra. 
Jag har varit just där flera gånger och med all typ av människor, men just denna gången var det ju speciellt.

Men du menar att du inte skulle ha lagt märke till en ensam man i sällskapet eller ens noterat att han var extremt stort utrustad?

Jeg må innrømme at jeg ikke ser på penisstørrelsen til menn. Utstyret de har, er meget lite interessant med mindre jeg skal ligge med personen. Det samme gjelder for øvrig kvinner. Jeg er lite interessert i underlivet/puppene dems med mindre jeg faktisk skal ligge med dem. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coachshinny skrev (1 minutt siden):

Det er helt sant det du forteller. Det blir i en sånn setting umulig å ikke legge merke til eller bli påvirket av.

Skjønner deg/ dere godt der.

Så du menar att du eller om ni var ett väninnegäng hade reagerat på samma sätt?

Vi var tre olika damsällskap där, dels oss fem, sen tre östländska kvinnor och tre äldre damer. Och han som ensam man.

Under tiden där kunde jag också se att även de andra damerna där också hade lite väl långa blickar mot mannen. Men som sagt, så stod han ju där och saltskrubbade sig så det blev ju nästan dom ett mentalt och visuellt förspel.

Samma med lerinpackningen och när han fick hjälp av en av de äldre damerna med att smöra in eyggen. Tror vi alla ville vara behjälpliga frampå också🙈

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...