Gå til innhold

Oväntat möte på The Well

Svenskorna1990

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Er dere virkelig så lettlurte at dere lar trollet få reaksjonene?.

Anonymkode: 5e21d...11b

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svenskorna1990 skrev (2 minutter siden):

Själv varit där?

Nei, er for langt unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svartkatt skrev (2 minutter siden):

Nei, er for langt unna.

Men du kan förstå reaktionen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glaner ikke så mye når jeg er der.

Jeg er mest interessert i at andre ser meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (1 minutt siden):

Jeg glaner ikke så mye når jeg er der.

Jeg er mest interessert i at andre ser meg.

Men du är man?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snok1 skrev (Akkurat nå):

👍🏻😎

I see🙂 Men hur gör du då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (Akkurat nå):

I see🙂 Men hur gör du då?

Ingenting spesielt. Er naken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (Akkurat nå):

Ingenting spesielt. Er naken.

Alltså nu tror ju folk att jag bara går runt och glaner på manfolk. Det gör jag inte. Är jag ensam håller jag väldigt låg profil. 
Der jag menade med denna tråden var att jag, som kvinna, kan reagera på manlig nakenhet. Men i detta fallet var det ju också minst sagt speciellt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Tøvftta skrev (7 timer siden):

Nei, er ikke der for å se på menn.

Om de så hadde hatt hæstkuk hadde jeg ikke ofret de ett eneste blikk.

Du lyg😂

Anonymkode: 818b3...d08

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Du lyg😂

Haha du tror det?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du lyg😂

Øh…..Nei!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøvftta skrev (6 minutter siden):

Øh…..Nei!

Du menar ärligt att du inte ens skulle ha noterat det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du lyg😂

Men du hade noterat det menar du?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (59 minutter siden):

Du menar ärligt att du inte ens skulle ha noterat det?

Ja! Er det så forbanna vanskelig å skjønne at noen (jeg i dette tilfellet) ikke har noe som helst interresse what so ever å glane på andre?

Finnes ikke lyst til å se på noen som helst hverken påkledd eller naken uansett om det skulle være noe spesielt med dem!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (9 timer siden):

Men du brukar besöka The Well då? Äldre kvinna?

Skjønte ikke spørsmålet? Om jeg bruker det? Ja, elsker det! Men for spa, ikke for å treffe folk, ville aller helst vært der helt uten andre mennesker.

Om jeg er eldre? Enn deg? Det kommer an på din alder, jeg er 48. Alder er 100% irrelevant på om man liker spa. Jeg likte det som ung og jeg kommer til å like det som gammel. 

Jeg HATER når fremmede menn tror det er greit å gi komplimenter på utseendet når jeg sitter der nesten naken, og man ikke har sagt et ord til hverandre tidligere i livet. Det går vel ikke over før man som kvinne er så gammel at alle menn er yngre enn oss? Kanskje ikke da en gang.

Jeg er 100% for komplimenter, men det er noe med sted og setting!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ulla Ullsokk skrev (2 minutter siden):

Skjønte ikke spørsmålet? Om jeg bruker det? Ja, elsker det! Men for spa, ikke for å treffe folk, ville aller helst vært der helt uten andre mennesker.

Om jeg er eldre? Enn deg? Det kommer an på din alder, jeg er 48. Alder er 100% irrelevant på om man liker spa. Jeg likte det som ung og jeg kommer til å like det som gammel. 

Jeg HATER når fremmede menn tror det er greit å gi komplimenter på utseendet når jeg sitter der nesten naken, og man ikke har sagt et ord til hverandre tidligere i livet. Det går vel ikke over før man som kvinne er så gammel at alle menn er yngre enn oss? Kanskje ikke da en gang.

Jeg er 100% for komplimenter, men det er noe med sted og setting!

Jag tror också det handlar mycket om plats och känsla. Jag tycker inte heller det är så trevligt om män följer efter mig eller så. Om någon tittar har jag inga problem med. Jag kan även uppskatta det.

Men visst kan man även ha en vanlig konversation även om man är naken?

Och visst kan man reagera över någons utseende?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (2 minutter siden):

Jag tror också det handlar mycket om plats och känsla. Jag tycker inte heller det är så trevligt om män följer efter mig eller så. Om någon tittar har jag inga problem med. Jag kan även uppskatta det.

Men visst kan man även ha en vanlig konversation även om man är naken?

Och visst kan man reagera över någons utseende?

Klart man kan. Du gjør jo det. Jeg blir bare irritert av å se på nakne menn som ligger sånn i overflata for å være sikker på at vi har sett pikken hans. Får lyst til å be dem dra til helvete.

Nei, fy faen, bare påtrengende! Jeg HATER å bli påført fremmedes seksualitet! Og jeg elsker sex, bare der jeg selv bestemmer det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Svenskorna1990 skrev (9 timer siden):

Haha. Nä. Mer att man reagerar för att det var så ovanligt. Och just i sammanhanget också. Många kvinnor klagar på män där, men visst kan det vara tvärtom också?

Er dette egenreklame for din egen penis? Venter du på napp inne på rhassoulen? 🤣

Anonymkode: 4ed8d...1a8

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (2 minutter siden):

Klart man kan. Du gjør jo det. Jeg blir bare irritert av å se på nakne menn som ligger sånn i overflata for å være sikker på at vi har sett pikken hans. Får lyst til å be dem dra til helvete.

Nei, fy faen, bare påtrengende! Jeg HATER å bli påført fremmedes seksualitet! Og jeg elsker sex, bare der jeg selv bestemmer det!

Ja alltså normalt brukar jag inte reagera speciellt. Brukar även negligera när män verkligen försöker visa sig för de flesta har ju inget att visa haha.

Men jag och väninnorna var med om det motsatta också. En man, i rhassoulen, som  var diskret på alla sätt men han var verkligen så extremt utrustad att det liksom inte gick att undvika att kolla på. Men kanske låter rart?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...