Gå til innhold

Oväntat möte på The Well

Svenskorna1990

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Er dette egenreklame for din egen penis? Venter du på napp inne på rhassoulen? 🤣

Anonymkode: 4ed8d...1a8

Haha tvärtom. Beskriver bara vad vi upplevde med väninnorna när vi var där.🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Svenskorna1990 skrev (6 minutter siden):

Ja alltså normalt brukar jag inte reagera speciellt. Brukar även negligera när män verkligen försöker visa sig för de flesta har ju inget att visa haha.

Men jag och väninnorna var med om det motsatta också. En man, i rhassoulen, som  var diskret på alla sätt men han var verkligen så extremt utrustad att det liksom inte gick att undvika att kolla på. Men kanske låter rart?

Låter rart at det gjorde så stort inntrykk på deg å se en mann med stor penis, ja😄

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser vel ikke på underliv, men man legger merke til dem 😉

men oppdater meg på hva som er så spennende med rhassoulen? Noe jeg tydligvis ikke har fått med meg🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (8 minutter siden):

Låter rart at det gjorde så stort inntrykk på deg å se en mann med stor penis, ja😄

Du menar att du aldrig skulle reagera om du såg det själv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (Akkurat nå):

Du menar att du aldrig skulle reagera om du såg det själv?

Ikke med annet enn irritasjon, nei. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejliis skrev (1 minutt siden):

Man ser vel ikke på underliv, men man legger merke til dem 😉

men oppdater meg på hva som er så spennende med rhassoulen? Noe jeg tydligvis ikke har fått med meg🙊

Ja, exakt. Man lägger märke till. Men inte du?

Nja det som var speciellt i rhassoulen är ju just själva settingen. Det är ju en lite secluded space också och vi var där med väninnorna, några andra damgäng och just den här mannen som särskilde sig väldigt mycket från alla män jag sett innan. 

Det var också lite annorlunda att se hur de andra märkte samma sak. Vi var trots allt 11 damer och bara en stackars man🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulla Ullsokk skrev (3 minutter siden):

Du hade blivit irriterad på mannen menar du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svenskorna1990 skrev (4 minutter siden):

Ja, exakt. Man lägger märke till. Men inte du?

Nja det som var speciellt i rhassoulen är ju just själva settingen. Det är ju en lite secluded space också och vi var där med väninnorna, några andra damgäng och just den här mannen som särskilde sig väldigt mycket från alla män jag sett innan. 

Det var också lite annorlunda att se hur de andra märkte samma sak. Vi var trots allt 11 damer och bara en stackars man🙂

Jeg legger såklart merke til andres peniser og damenes pupper (uten at jeg er lesbisk) jeg synes kropp er fint og naturlig. Men tenner ikke av en slapp 23 cm penis, men kan tenke at han var godt utstyrt, men ikke mer enn det🤓 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

I en annen tråd du hentet opp om The Well så skrev du at du hadde vært der for første gang. Nå har du plutselig vært der mange ganger. På ett døgn?

Anonymkode: 9f570...400

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

I en annen tråd du hentet opp om The Well så skrev du at du hadde vært der for første gang. Nå har du plutselig vært der mange ganger. På ett døgn?

Anonymkode: 9f570...400

Nej nej nej. Varit där flera gånger. Fast på olika sätt. Ibland ensam. Ibland med väninnor. Älskar stället på alla sätt.

Och nej, jag glaner inte på manfolk normalt. Men det finns ju de som är speciella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (13 minutter siden):

Fordi den tar for mye plass?🙄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejliis skrev (5 minutter siden):

Jeg legger såklart merke til andres peniser og damenes pupper (uten at jeg er lesbisk) jeg synes kropp er fint og naturlig. Men tenner ikke av en slapp 23 cm penis, men kan tenke at han var godt utstyrt, men ikke mer enn det🤓 

Haha ja alltså nu jämförde jag med en tidigare älskare som jag vet är 23 cm (har mätt🙈🙂)och den här mannen i rhassoulen var mycket större än så. 
Och själva settingen var så annorlunda också. Vi var där ett väninnegäng med fem kvinnor, plus ett par andra något yngre (ryskor?) och två äldre damer i 60-årene.

Har aldrig sett liknande eller varit med om liknande. Intressant att se även hur vi kvinnor kan reagera när situationen liksom är omvänd, om du förstår?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er jo helt normalt å se på andre på The Well. Det er forskjell på å se og glane. Velger du å gå naken (selv om du selv mener det er befriende, og kun derfor), så må du regne med at noen ser på deg. Dersom noen glaner på deg og følger etter deg, blir det selvsagt noe helt annet. 

Vi mennesker blir tiltrukket av den nakne kroppen. Noen bryr seg kanskje ikke, men de fleste ser jo litt på...

Anonymkode: fd236...175

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svenskorna1990 skrev (5 minutter siden):

Haha ja alltså nu jämförde jag med en tidigare älskare som jag vet är 23 cm (har mätt🙈🙂)och den här mannen i rhassoulen var mycket större än så. 
Och själva settingen var så annorlunda också. Vi var där ett väninnegäng med fem kvinnor, plus ett par andra något yngre (ryskor?) och två äldre damer i 60-årene.

Har aldrig sett liknande eller varit med om liknande. Intressant att se även hur vi kvinnor kan reagera när situationen liksom är omvänd, om du förstår?

Hadde jeg vært der i den situasjonen, ville jeg nok tenkt at det kanskje var litt spesielt at han satt der alene som mann når det var flere jentegjenger, jeg er nok mer i den tankegangen enn at han hadde svær pikk, som sagt jeg hadde lagt merke til penisen, men ikke mer enn det! han ga vel faen da og brydde seg sikkert ikke om at han var den eneste mannen og det er jo ok at han er så chill på det🤪

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ejliis skrev (2 minutter siden):

Hadde jeg vært der i den situasjonen, ville jeg nok tenkt at det kanskje var litt spesielt at han satt der alene som mann når det var flere jentegjenger, jeg er nok mer i den tankegangen enn at han hadde svær pikk, som sagt jeg hadde lagt merke til penisen, men ikke mer enn det! han ga vel faen da og brydde seg sikkert ikke om at han var den eneste mannen og det er jo ok at han er så chill på det🤪

Ja men han var nog inte riktigt beredd på att vi skulle vara 11 damer och han ensam.

Och när vi tog av oss badekåperna och stod där nakna allihop och fick informationen om behandlingen och hur vi skulle ta på leran så märkte man ju att det intr bara var våra blickar som sökte sig till mannen och det blev liksom mer och mer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (27 minutter siden):

Fordi den tar for mye plass?🙄

Haha, ja! Neida. Slappe peniser er helt ok, har ikke noe i mot nakne mennesker generelt, men halvslappe på menn som VIL at du skal se på dem? Neitakk!!!

Det er altså ikke nakenheten som er problemet, men seksualiteten som blir påprakket når folk er så jævla stolte av pikken sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ulla Ullsokk skrev (4 minutter siden):

Haha, ja! Neida. Slappe peniser er helt ok, har ikke noe i mot nakne mennesker generelt, men halvslappe på menn som VIL at du skal se på dem? Neitakk!!!

Det er altså ikke nakenheten som er problemet, men seksualiteten som blir påprakket når folk er så jævla stolte av pikken sin.

Slik jeg leser TS så er det ikke snakk om ekshibisjonisme eller blotting her, kun et lem som er så stort at det tiltrekker seg oppmerksomhet selv når det er slapt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snok1 skrev (46 minutter siden):

Slik jeg leser TS så er det ikke snakk om ekshibisjonisme eller blotting her, kun et lem som er så stort at det tiltrekker seg oppmerksomhet selv når det er slapt.

Ja precis. Aldrig sett något liknande. Och som sagt så har jag erfarenhet av XXL sen innan.

Och det var ju liksom inte bara jag. Mina vänninor reagerade ju på samma sätt och jag noterade ju också att de andra damsällskapens ögon gick dit också. Men som sagt så var det också en ovanlig situation i och med att vi var 11 kvinnor och bara en man och vi diskuterade det i väninnegänget att det snarare blev som nån form av numerär kvinnlig dominans i situationen i rummet. Kanske åt det hållet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulla Ullsokk skrev (1 time siden):

Men om mannen råkar bli hård då? Vad ska han göra? Måste han lämna rummet då?

Han är ju där helt naken och har ju inte många chanser att skyla sig?🤷🏻‍♂️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er jo helt normalt å se på andre på The Well. Det er forskjell på å se og glane. Velger du å gå naken (selv om du selv mener det er befriende, og kun derfor), så må du regne med at noen ser på deg. Dersom noen glaner på deg og følger etter deg, blir det selvsagt noe helt annet. 

Vi mennesker blir tiltrukket av den nakne kroppen. Noen bryr seg kanskje ikke, men de fleste ser jo litt på...

Anonymkode: fd236...175

Exakt! Och du känner också det som kvinna att en naken man kan dra till sig dina blickar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...