AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Jeg er en 27 årig kvinne som meg helt elendig. Jeg vet at jeg er attraktiv og jeg har alt på stell i livet (bolig, bil, jobb, utdannelse, utseende.....) og det er mange menn som snur seg etter meg på gata. Jeg har/hadde en samboer som er veldig tiltrekkende og i god form. Vi har vært sammen i 4 år og ville si at vårt forhold er veldig godt, vi hadde sex minst 5 ganger i uka, selv 4 år ut i forholdet. I går fant jeg ut at han har vært eg utro med minst to forskjellige kvinner opptil flere ganger. Jeg eier leiligheten vi bor i, og jeg bestemte meg for at det var rett ut, han nektet selvfølgelig og har sendt meg flere talemeldinger og kysse-emojis, jeg svarer ikke og vurderer å kutte ham helt ut. Tok i morges flyet hjem til mine foreldre for å få støtte og trøst, og forstår ikke hvorfor noen vil et annet menneske det så vondt, men jeg merker at jeg fremdeles elsker ham. Jeg føler fortsatt tenningen til ham, og nøler med å kutte ham helt ut av livet mitt. Hvis det bare var skjedd en enkel gang i fylla, og han hadde vært genuint lei seg, hadde jeg latt det passere, men dette var jo planlagt, han møttes med denne kjerringa ca 3x i uka for sex. Han inviterte henne til og med over for sex en helg der jeg var på reunion i utlandet med studievenninnene. Det er helt grotesk og fortvilt å tenke på. Jeg har det forferdelig og vil bare dele min historie. Det er mange menn (også populære menn) som gjerne vil være med meg, og det vet jeg, likevel sier jeg nei gang på gang, og tillater meg aldri å kysse litt med en fremmed på byen engang. Anonymkode: 64e2b...0fb 1 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Det er bare slik mennesker er desverre, eneste man kan stole på er meg selv. Rundt halvparten av kvinner og menn er utro, spiller ingen rolle hvor attraktiv partneren er, idioter vil være idioter uansett, og de er det mange av Anonymkode: c1d32...a6d 9 8
Andro Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 Ikke alle menn har som mål å gjøre det beste ut av livet med en kvinne. For overraskende mange er jakten selve målet, den oppmerksomheten de kjenner når de har draget. Den er mye mer viktig enn å bli værende i forhold, for folk som er usikre på seg selv, og trenger mye bekreftelse. Narsisstic supply 8
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 Fordi noen folk tenner på å lyve og lure. Fordi noen folk er impulsive (utro i fylla) Fordi noen folk gjør akkurat som det passer dem (har lyst til å pule flere damer, gjør det) Og sikkert flere grunner Anonymkode: 29e87...2e9 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 Noen ganger er kansje det perfekte for kjedelig for dem å.Hørt fra noen menn at dem er utro med motsatte av hva dem har hjemme.Virker som Ts er veldig fokusert på hvor perfekt hu er. Anonymkode: 02ef6...fa5 7 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 Du bør kutte han ut tvert. Værre om du drar det enda lenger. Kommer aldri til å gi seg han der. Cheat me once, shame on you. Cheat me twice, shame on me... Anonymkode: dfffb...154 5 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 Finn deg en mann med bedre personlighet, uansett utseende. Anonymkode: 29e87...2e9 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 Er det bedre og/eller lettere å forstå om partneren er attraktiv, mener du? Anonymkode: 8b0fc...a94 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #9 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er en 27 årig kvinne som meg helt elendig. Jeg vet at jeg er attraktiv og jeg har alt på stell i livet (bolig, bil, jobb, utdannelse, utseende.....) og det er mange menn som snur seg etter meg på gata. Jeg har/hadde en samboer som er veldig tiltrekkende og i god form. Vi har vært sammen i 4 år og ville si at vårt forhold er veldig godt, vi hadde sex minst 5 ganger i uka, selv 4 år ut i forholdet. I går fant jeg ut at han har vært eg utro med minst to forskjellige kvinner opptil flere ganger. Jeg eier leiligheten vi bor i, og jeg bestemte meg for at det var rett ut, han nektet selvfølgelig og har sendt meg flere talemeldinger og kysse-emojis, jeg svarer ikke og vurderer å kutte ham helt ut. Tok i morges flyet hjem til mine foreldre for å få støtte og trøst, og forstår ikke hvorfor noen vil et annet menneske det så vondt, men jeg merker at jeg fremdeles elsker ham. Jeg føler fortsatt tenningen til ham, og nøler med å kutte ham helt ut av livet mitt. Hvis det bare var skjedd en enkel gang i fylla, og han hadde vært genuint lei seg, hadde jeg latt det passere, men dette var jo planlagt, han møttes med denne kjerringa ca 3x i uka for sex. Han inviterte henne til og med over for sex en helg der jeg var på reunion i utlandet med studievenninnene. Det er helt grotesk og fortvilt å tenke på. Jeg har det forferdelig og vil bare dele min historie. Det er mange menn (også populære menn) som gjerne vil være med meg, og det vet jeg, likevel sier jeg nei gang på gang, og tillater meg aldri å kysse litt med en fremmed på byen engang. Anonymkode: 64e2b...0fb Å tro at folk som er "veldig tiltrekkende", som kan velge og vrake, ikke vil være utro før eller senere, er som å tro på julenissen. Velger man noen som derimot ikke er så "veldig tiltrekkende", er sjansen langt, langt større for at vedkommende vil sette pris på det man har. Anonymkode: c0ae0...6fb 6 5 1
Rødstrupa Skrevet 25. mars 2023 #10 Skrevet 25. mars 2023 (endret) AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg er en 27 årig kvinne som meg helt elendig. Jeg vet at jeg er attraktiv og jeg har alt på stell i livet (bolig, bil, jobb, utdannelse, utseende.....) og det er mange menn som snur seg etter meg på gata. Jeg har/hadde en samboer som er veldig tiltrekkende og i god form. Vi har vært sammen i 4 år og ville si at vårt forhold er veldig godt, vi hadde sex minst 5 ganger i uka, selv 4 år ut i forholdet. I går fant jeg ut at han har vært eg utro med minst to forskjellige kvinner opptil flere ganger. Jeg eier leiligheten vi bor i, og jeg bestemte meg for at det var rett ut, han nektet selvfølgelig og har sendt meg flere talemeldinger og kysse-emojis, jeg svarer ikke og vurderer å kutte ham helt ut. Tok i morges flyet hjem til mine foreldre for å få støtte og trøst, og forstår ikke hvorfor noen vil et annet menneske det så vondt, men jeg merker at jeg fremdeles elsker ham. Jeg føler fortsatt tenningen til ham, og nøler med å kutte ham helt ut av livet mitt. Hvis det bare var skjedd en enkel gang i fylla, og han hadde vært genuint lei seg, hadde jeg latt det passere, men dette var jo planlagt, han møttes med denne kjerringa ca 3x i uka for sex. Han inviterte henne til og med over for sex en helg der jeg var på reunion i utlandet med studievenninnene. Det er helt grotesk og fortvilt å tenke på. Jeg har det forferdelig og vil bare dele min historie. Det er mange menn (også populære menn) som gjerne vil være med meg, og det vet jeg, likevel sier jeg nei gang på gang, og tillater meg aldri å kysse litt med en fremmed på byen engang. Anonymkode: 64e2b...0fb Årsak har ingenting med deg å gjøre. Som regel er det spenning som ligger til grunn. Og følelsen av at andre synes en er uimotståelg og da gir vedkommende tilgang/muligheter. Trist lesning. Hadde ikke tatt han tilbake hvis jeg var deg. Tilliten er jo brutt. Ta tiden til hjelp. Ikke stup inn i nytt forhold med en gang. Søk trøst du hos venner og familie…😌👍 Endret 25. mars 2023 av Rødstrupa 9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #11 Skrevet 25. mars 2023 Det handler jo ikke om den som blir bedratt, men kun om den som faktisk begår bedrageriet. Det er ikke din feil, det er helt og holdent hans. Han ville ha både pose og sekk og trodde han kom unna med det. Han visste at det innbar en viss risiko. Det er jo ikke noe synd på han. Det var ikke en engangsgreie, men gjentatte ganger med fullt overlegg. Hvorfor gjør de det? Fordi de kan. Selv Shakira har blitt bedratt. Anonymkode: 6dd04...620 8 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #12 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): . Jeg vet at jeg er attraktiv og jeg har alt på stell i livet (bolig, bil, jobb, utdannelse, utseende.....) og det er mange menn som snur seg etter meg på gata. J vi hadde sex minst 5 ganger i uka, selv 4 år ut i forholdet. Disse tingene er helt irrelevant for mange med tanke på om man er utro eller ikke. Det handler om spenningen ved noe nytt, og at noen andre/nye viser attraksjon og tiltrekning mot en selv. Hva man har hjemme er irrelevant. Anonymkode: 8801b...2b8 6 1
Andro Skrevet 25. mars 2023 #13 Skrevet 25. mars 2023 For en jeger vil den siste erobringen alltid telle mest, og de vet ikke hva kjærlighet er. Vær glad for at du fant det ut, vær stolt av måten du reagerte på. Nå gjenstår det å sette ut tingene hans, og skifte lås på ytterdøra. Han kommer aldri til å endre adferd. Klokt å eie boligen alene. 4 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #14 Skrevet 25. mars 2023 Det handler ikke om attraktivitet, da hadde ikke Jay Z vært utro mot Beyoncé f.eks. Det handler om noe annet. Hva det er, er det bare individet selv som vet, og noen vet ikke en gang selv hvorfor. Om du virkelig lurer på hvorfor noen er utro, kan du lese deg opp på temaet. Google gjerne på engelsk, der finnes det mer forskning og artikler om temaet. De fleste tror ikke at de skal bli oppdaget, og derfor overtaler de seg selv til å tro at det er ok. Mange har vansker for å reflektere over egen atferd og evner derfor ikke å forstå seg selv. Da bare gjør og agerer man uten å tenke noe mer over det. Og ofte er det lettere å legge skylden på noe annet, utenfor seg selv, enn å faktisk åpne opp for at grunnen ligger i en selv. Du elsker han fortsatt, følelsene forsvinner ikke over natten, men du elsker ikke handlingene hans. Og selv om man elsker, så aksepterer man ikke nødvendigvis handlingene til vedkommende, og det blir en konflikt inni deg fordi du er såret og elsker samtidig. Anonymkode: 0baa8...18c 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #15 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Å tro at folk som er "veldig tiltrekkende", som kan velge og vrake, ikke vil være utro før eller senere, er som å tro på julenissen. Velger man noen som derimot ikke er så "veldig tiltrekkende", er sjansen langt, langt større for at vedkommende vil sette pris på det man har. Anonymkode: c0ae0...6fb Tullball. Utseende har ingenting å gjøre med tilbøyelighet til å være utro. Selv om slemme stygginger kanskje må kjøpe sexen for å gjennomføre utroskapen. Folk er utro pga problemer i forholdet eller fordi de selv har løs moral. Pene - og sosialt begavede- har litt mer anledning, men anledning betyr ingenting om utroskap ikke frister. Anonymkode: 29e87...2e9 7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #16 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tullball. Utseende har ingenting å gjøre med tilbøyelighet til å være utro. Selv om slemme stygginger kanskje må kjøpe sexen for å gjennomføre utroskapen. Folk er utro pga problemer i forholdet eller fordi de selv har løs moral. Pene - og sosialt begavede- har litt mer anledning, men anledning betyr ingenting om utroskap ikke frister. Anonymkode: 29e87...2e9 Enig med det meste. Men folk er faktisk utro selv om de ikke har problemer i forholdet de er i. Spenning og mulighet er viktige faktorer. Anonymkode: a35a2...cbb 7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #17 Skrevet 25. mars 2023 Kanskje han kjedet seg i forholdet. Anonymkode: 7d5c0...982 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #18 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Enig med det meste. Men folk er faktisk utro selv om de ikke har problemer i forholdet de er i. Spenning og mulighet er viktige faktorer. Anonymkode: a35a2...cbb Ja, jeg sa jo det: "eller fordi de har løs moral". Anonymkode: 29e87...2e9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #19 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Jeg er en 27 årig kvinne som meg helt elendig. Jeg vet at jeg er attraktiv og jeg har alt på stell i livet (bolig, bil, jobb, utdannelse, utseende.....) og det er mange menn som snur seg etter meg på gata. Jeg har/hadde en samboer som er veldig tiltrekkende og i god form. Vi har vært sammen i 4 år og ville si at vårt forhold er veldig godt, vi hadde sex minst 5 ganger i uka, selv 4 år ut i forholdet. I går fant jeg ut at han har vært eg utro med minst to forskjellige kvinner opptil flere ganger. Jeg eier leiligheten vi bor i, og jeg bestemte meg for at det var rett ut, han nektet selvfølgelig og har sendt meg flere talemeldinger og kysse-emojis, jeg svarer ikke og vurderer å kutte ham helt ut. Tok i morges flyet hjem til mine foreldre for å få støtte og trøst, og forstår ikke hvorfor noen vil et annet menneske det så vondt, men jeg merker at jeg fremdeles elsker ham. Jeg føler fortsatt tenningen til ham, og nøler med å kutte ham helt ut av livet mitt. Hvis det bare var skjedd en enkel gang i fylla, og han hadde vært genuint lei seg, hadde jeg latt det passere, men dette var jo planlagt, han møttes med denne kjerringa ca 3x i uka for sex. Han inviterte henne til og med over for sex en helg der jeg var på reunion i utlandet med studievenninnene. Det er helt grotesk og fortvilt å tenke på. Jeg har det forferdelig og vil bare dele min historie. Det er mange menn (også populære menn) som gjerne vil være med meg, og det vet jeg, likevel sier jeg nei gang på gang, og tillater meg aldri å kysse litt med en fremmed på byen engang. Anonymkode: 64e2b...0fb Fordi de fleste aldri blir fornøyde og fordi mennesker er grådige. Anonymkode: 38130...4d4 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #20 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Tullball. Utseende har ingenting å gjøre med tilbøyelighet til å være utro. Selv om slemme stygginger kanskje må kjøpe sexen for å gjennomføre utroskapen. Folk er utro pga problemer i forholdet eller fordi de selv har løs moral. Pene - og sosialt begavede- har litt mer anledning, men anledning betyr ingenting om utroskap ikke frister. Anonymkode: 29e87...2e9 Tiltrekkende utseende og god form har svært mye å si for utvalget av nye potensielle sexpartnere, og desto større fristelsen er, desto lettere kan det være å gi etter. Så alle kan være utro, men mens 60-årige Jens som veier noen kilo for mye, har begrensede muligheter til å finne seg noen å være utro med, har den 25-årige sexbomben Isak null problemer med dette. Hvem av dem tror du vil være utro først ...? Anonymkode: c0ae0...6fb 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå