AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Kan noen forklare meg hvorfor kvinner er så irrasjonell og ustabil? Tror mange menn kjenn Sitat er på det å har hatt ustabile, overfølsome og irrasjonelle kjærester Dette bildet oppsumerer alt. Hvorfor er kvinner så irrasjonell?🤨 Når jeg ser slike ting som dette så tenker jeg stakkars menn "This guy on a flight just told his GF he wouldnt date her if she became a WORM and she is crying on the plane" 🤣 https://www.google.com/search?q=guy+on+flight+gf+date+worm+crying&client=ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=ivn&sxsrf=APwXEdce7WpldTZly06Ng1T3lnHTUUQjMA:1679748865335&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiwgLiTkPf9AhUfRvEDHQztBE0Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=412&bih=722&dpr=2.63#imgrc=2siAMFl4rfOvcM&imgdii=fa4Uf41TISjEqM&lnspr=W10= Anonymkode: 28560...6f7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Han sa det sikkert på feil måte! Ser ikke noe sitat i sitatboksedingsen. Anonymkode: 60e81...2fe
ESFP Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 Menn er minst like ustabile og irrasjonelle som kvinner... 5 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 Hvilket kjønn har startet flest kriger? Hvilket kjønn utøver mer vold mot det motsatte når favorittlaget tapte kampen? Hvilket kjønn klarer ikke å konsentrere seg i timen hvis det motsatte kjønn viser ankler eller skuldre? Anonymkode: 9ff8c...06a 9 7
Baktus2024 Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 Kvinner er formet de siste hundre årene, som følge av kristendommens terrorisering av dem.. minste motstands vei har de lært seg, så det å forme omgivelsene sine midlertidig til å få sin frihet , er vesentlig... vi menn liker å si det slik at kvinner former en mann til hun får resultatet, da ønsker hun ikke resultatet og finner en annen.. kvinner er ikke vant til å gå direkte for et mål med en naturlig frihet..det er kun de siste 30 årene.. det er derfor ganske trist å se hvor ivrig kvinner er idag til å kalle menn for griser etc vedr sex...når det var de begrepene kristendommen brukte mot dem i 1000 år..hekser og griser.. Vi er alle et produkt av våre omgivelser. Det kvinelige instinktet er et overlevelsesinstinkt..Overlevelsesstrategier er ikke noe som er stabilt. Målet er å overleve. Nå er målet friheten og dirigere seg frem til det..Det er ikke et 1000 års mannssamfunn vant til..
Helene1982 Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Kan noen forklare meg hvorfor kvinner er så irrasjonell og ustabil? Tror mange menn kjenn er på det å har hatt ustabile, overfølsome og irrasjonelle kjærester Dette bildet oppsumerer alt. Hvorfor er kvinner så irrasjonell?🤨 Når jeg ser slike ting som dette så tenker jeg stakkars menn "This guy on a flight just told his GF he wouldnt date her if she became a WORM and she is crying on the plane" 🤣 https://www.google.com/search?q=guy+on+flight+gf+date+worm+crying&client=ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=ivn&sxsrf=APwXEdce7WpldTZly06Ng1T3lnHTUUQjMA:1679748865335&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiwgLiTkPf9AhUfRvEDHQztBE0Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=412&bih=722&dpr=2.63#imgrc=2siAMFl4rfOvcM&imgdii=fa4Uf41TISjEqM&lnspr=W10= Anonymkode: 28560...6f7 Dette bildet oppsummerer alt, det er jeg helt enig i. Du kommer med en påstand basert på et google image søk. ikke ett bilde men generelt. jeg er ikke perfekt selv, og feiler stadig vekk, men jeg ville sjekket lenken før jeg kalte 50% av befolkningen følsom og ustabil basert på en lenke du har brukt ekstermt lite tid på. Om du hadde lenket til en video av en hysterisk irrasjonell kvinne, og tenker at dette er en kvinne= dette er alle kvinner er en logikk jeg ikke følger deg på. Når du skal komme med påstander om andre, er du nødt til å sjekke lenker og fakta, ellers er det du som virker ustabil. 9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Kan noen forklare meg hvorfor kvinner er så irrasjonell og ustabil? Tror mange menn kjenn er på det å har hatt ustabile, overfølsome og irrasjonelle kjærester Dette bildet oppsumerer alt. Hvorfor er kvinner så irrasjonell?🤨 Når jeg ser slike ting som dette så tenker jeg stakkars menn "This guy on a flight just told his GF he wouldnt date her if she became a WORM and she is crying on the plane" 🤣 https://www.google.com/search?q=guy+on+flight+gf+date+worm+crying&client=ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=ivn&sxsrf=APwXEdce7WpldTZly06Ng1T3lnHTUUQjMA:1679748865335&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiwgLiTkPf9AhUfRvEDHQztBE0Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=412&bih=722&dpr=2.63#imgrc=2siAMFl4rfOvcM&imgdii=fa4Uf41TISjEqM&lnspr=W10= Anonymkode: 28560...6f7 Usikre menn bedriver også rare tester. Jeg har datet noen av dem, og sett enda mer rar oppførsel på internett, men tenker ikke derfor at menn som gruppe er irrasjonelle. Anonymkode: 2c327...efe 1
Gjest Warrior Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 Noen kvinner kan være irrasjonell og ustabil. Noen menn kan være irrasjonell og ustabil. Fordi alle er mennesker. Alle er forskjellig. Alle har følelser. Det kan skje ting i livet til alle som gjør at en blir mer irrasjonell/ustabil. Man vet aldri. Så det tenker jeg er grunnen.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #9 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hvilket kjønn har startet flest kriger? Hvilket kjønn utøver mer vold mot det motsatte når favorittlaget tapte kampen? Hvilket kjønn klarer ikke å konsentrere seg i timen hvis det motsatte kjønn viser ankler eller skuldre? Anonymkode: 9ff8c...06a Kvinner starter flere kriger enn menn i snitt https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4454964/amp/Female-rulers-27-likely-wage-WAR-males.html Anonymkode: 28560...6f7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #10 Skrevet 25. mars 2023 Warrior skrev (2 minutter siden): Noen kvinner kan være irrasjonell og ustabil. Noen menn kan være irrasjonell og ustabil. Fordi alle er mennesker. Alle er forskjellig. Alle har følelser. Det kan skje ting i livet til alle som gjør at en blir mer irrasjonell/ustabil. Man vet aldri. Så det tenker jeg er grunnen. Så det har ingenting med østrogen , pms eller hormoner i det hele tatt? 🤣 Anonymkode: 28560...6f7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #11 Skrevet 25. mars 2023 Skulle tro det kom av idiotiske menn. Anonymkode: fd4d3...08d 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #12 Skrevet 25. mars 2023 Helene1982 skrev (13 minutter siden): Dette bildet oppsummerer alt, det er jeg helt enig i. Du kommer med en påstand basert på et google image søk. ikke ett bilde men generelt. jeg er ikke perfekt selv, og feiler stadig vekk, men jeg ville sjekket lenken før jeg kalte 50% av befolkningen følsom og ustabil basert på en lenke du har brukt ekstermt lite tid på. Om du hadde lenket til en video av en hysterisk irrasjonell kvinne, og tenker at dette er en kvinne= dette er alle kvinner er en logikk jeg ikke følger deg på. Når du skal komme med påstander om andre, er du nødt til å sjekke lenker og fakta, ellers er det du som virker ustabil. https://www.webmd.com/women/guide/estrogen-and-womens-emotions Et søk så er det vist østrogrn og pms som er grunnen til at kvinner er så ustabil Trodde dette kun var en myte Anonymkode: 28560...6f7
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #13 Skrevet 25. mars 2023 Baktus skrev (15 minutter siden): Kvinner er formet de siste hundre årene, som følge av kristendommens terrorisering av dem.. minste motstands vei har de lært seg, så det å forme omgivelsene sine midlertidig til å få sin frihet , er vesentlig... vi menn liker å si det slik at kvinner former en mann til hun får resultatet, da ønsker hun ikke resultatet og finner en annen.. kvinner er ikke vant til å gå direkte for et mål med en naturlig frihet..det er kun de siste 30 årene.. det er derfor ganske trist å se hvor ivrig kvinner er idag til å kalle menn for griser etc vedr sex...når det var de begrepene kristendommen brukte mot dem i 1000 år..hekser og griser.. Vi er alle et produkt av våre omgivelser. Det kvinelige instinktet er et overlevelsesinstinkt..Overlevelsesstrategier er ikke noe som er stabilt. Målet er å overleve. Nå er målet friheten og dirigere seg frem til det..Det er ikke et 1000 års mannssamfunn vant til.. Ok. Så menn sin feil at kvinner er ustabile? Gotcha 🤣 Anonymkode: 28560...6f7
Baktus2024 Skrevet 25. mars 2023 #14 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ok. Så menn sin feil at kvinner er ustabile? Gotcha 🤣 Anonymkode: 28560...6f7 mennesker er et produkt av utvikling ..ja..
Helene1982 Skrevet 25. mars 2023 #15 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kvinner starter flere kriger enn menn i snitt https://www.google.com/amp/s/www.dailymail.co.uk/sciencetech/article-4454964/amp/Female-rulers-27-likely-wage-WAR-males.html Anonymkode: 28560...6f7 Jeg vet at saklig argumentasjon er mye å forlange. Jeg kan bli ganke sur av ekstremt svake tall, da jeg ofte uansett tar meg tid til å sjekke dem. Men det føles som liten respekt for min tid.
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #16 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så det har ingenting med østrogen , pms eller hormoner i det hele tatt? 🤣 Anonymkode: 28560...6f7 Testosteron kalles også aggresjonshormonet. Anonymkode: 2c327...efe 4 1
Bacteria Skrevet 25. mars 2023 #17 Skrevet 25. mars 2023 Sorry meg, men hva er greia her? Kontekst? Sa fyren ut av det blå «Sorry i wont date you if you become a worm» ? Er det en slags test? Er de et par til å begynne med? Mener han worm i overført betydning eller skal det tas bokstavelig? Kan noen forklare en gammel sjel noe? 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #18 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Kan noen forklare meg hvorfor kvinner er så irrasjonell og ustabil? Tror mange menn kjenn er på det å har hatt ustabile, overfølsome og irrasjonelle kjærester Dette bildet oppsumerer alt. Hvorfor er kvinner så irrasjonell?🤨 Når jeg ser slike ting som dette så tenker jeg stakkars menn "This guy on a flight just told his GF he wouldnt date her if she became a WORM and she is crying on the plane" 🤣 https://www.google.com/search?q=guy+on+flight+gf+date+worm+crying&client=ms-android-samsung-gs-rev1&prmd=ivn&sxsrf=APwXEdce7WpldTZly06Ng1T3lnHTUUQjMA:1679748865335&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwiwgLiTkPf9AhUfRvEDHQztBE0Q_AUoAXoECAIQAQ&biw=412&bih=722&dpr=2.63#imgrc=2siAMFl4rfOvcM&imgdii=fa4Uf41TISjEqM&lnspr=W10= Anonymkode: 28560...6f7 Tenker du at det var rasjonelt av deg å stemple alle kvinner på grunn av ETT bilde? Anonymkode: fa88b...0eb 4
Gjest Warrior Skrevet 25. mars 2023 #19 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Så det har ingenting med østrogen , pms eller hormoner i det hele tatt? 🤣 Anonymkode: 28560...6f7 Hormoner kan sikkert være en liten grunn for både menn og kvinner. Pms kan for kvinner kanskje være skyld i noe ikke vet jeg. Uansett grunn så kan det skje begge kjønn (unntatt det med pms).
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #20 Skrevet 25. mars 2023 Bacteria skrev (1 minutt siden): Sorry meg, men hva er greia her? Kontekst? Sa fyren ut av det blå «Sorry i wont date you if you become a worm» ? Er det en slags test? Er de et par til å begynne med? Mener han worm i overført betydning eller skal det tas bokstavelig? Kan noen forklare en gammel sjel noe? Det er en sånn greie noen folk holder på meg: Ville du datet meg hvis jeg: - ble syk - ble lam - ble stygg - ble tjukk - ikke hadde menneskelig form nen hadde samme personlighet osv. Jeg hadde en eks som holdt på sånn. Anonymkode: 2c327...efe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå