Gjest Gjest_Katta_* Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Har lyst til å ha krøllete hår i kveld, men har helt rett hår til vanlig.. Har flettet to kinafletter / fiskefletter med vått hår og skal ta dem ut i kveld.. Gjorde dette da jeg var liten også, men blir det fine krøller? Og hva slags produkt kan jeg ta i etterpå for å beholde tydelige, definerte krøller? Takk for svar dere
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 du må heller ta noe i håret FØR du fletter det.skum eller noe lignende.
Gjest Gjesta Skrevet 31. desember 2005 #3 Skrevet 31. desember 2005 Det blir vel ikke krøller av fletter, mer bølger som kan være ganske stramme hvis flettene er stramme. Er du uheldig, ser du ut som om du har stukket fingrene i en stikkontakt/Ronja Røverdatter.
Gjest gjest1 Skrevet 31. desember 2005 #5 Skrevet 31. desember 2005 Du kan risikere å få veldig brusete bølger når du fletter håret. Jeg pleier å snurre opp håret i passende lengder, bruker vel 3-4 snurrer i mitt lange hår. Snurr helt til det blir en ball og fest med en strikk. Gir fint fall og fine krøller. Fixer med en tørr hårspray.
Gjest Virvel Skrevet 31. desember 2005 #6 Skrevet 31. desember 2005 Skriver under på Lilypies tips, det blir mye finere enn med fletter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå