Lille frk Tussi Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Er du urban? Du er... ganske hip! Du bruker stort sett siste mote. Klipper deg for 800 kroner. Men- Grünerløkka er faktisk voldsomt passé! Du kan begynne med litt mer disco-house...og litt mindre Red Hot... Kjenner meg ikke særlig igjen..
hjertesukka Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 - Utrolig hip og trendy! lissom.........
liv Skrevet 31. desember 2005 #3 Skrevet 31. desember 2005 Du er... ganske normal, egentlig... Du kan bo hvor som helst i landet...du handler litt hos Varners, litt hos H&M og av og til brukt. I helgene drikker du deg drita på øl, og ellers i uka ter du deg som alle de andre på høyskolen din...det er ingen som helst tvil om at det er på tide med litt mer glamour i livet ditt! Drikk mer champagne- det er alltid trendy! Vel, jeg studerer ikke og liker heller ikke øl da
Gjest Embla s Skrevet 31. desember 2005 #4 Skrevet 31. desember 2005 utrolig hip og trendy! Veggene i leiligheten din er isolert med gamle utgaver av Natt&Dag. Du pusser tennene i caffe latte. Din egen mor gir deg penger til jul- vel vitende om at alt annet blir umoderne i den kritiske tiden mellom julehandelen og ribba. Gratulerer! (bare fordi jeg alltid har gått med nøklene rundt halsen - eneste stedet jeg ikke kan miste dem )
Gjest Gjesten Skrevet 31. desember 2005 #5 Skrevet 31. desember 2005 utrolig hip og trendy! Veggene i leiligheten din er isolert med gamle utgaver av Natt&Dag. Du pusser tennene i caffe latte. Din egen mor gir deg penger til jul- vel vitende om at alt annet blir umoderne i den kritiske tiden mellom julehandelen og ribba. Gratulerer! Kjenner meg ikkje igjen. Og er grunnen til denne dommen at eg set meg godt til rette på cafè, og ikkje har nøklane i sånt bånd? :klø: Eller at eg kjøper kle på H&M?