Lille frk Tussi Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 Er du urban? Du er... ganske hip! Du bruker stort sett siste mote. Klipper deg for 800 kroner. Men- Grünerløkka er faktisk voldsomt passé! Du kan begynne med litt mer disco-house...og litt mindre Red Hot... Kjenner meg ikke særlig igjen..
hjertesukka Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 - Utrolig hip og trendy! lissom.........
liv Skrevet 31. desember 2005 #3 Skrevet 31. desember 2005 Du er... ganske normal, egentlig... Du kan bo hvor som helst i landet...du handler litt hos Varners, litt hos H&M og av og til brukt. I helgene drikker du deg drita på øl, og ellers i uka ter du deg som alle de andre på høyskolen din...det er ingen som helst tvil om at det er på tide med litt mer glamour i livet ditt! Drikk mer champagne- det er alltid trendy! Vel, jeg studerer ikke og liker heller ikke øl da
Gjest Embla s Skrevet 31. desember 2005 #4 Skrevet 31. desember 2005 utrolig hip og trendy! Veggene i leiligheten din er isolert med gamle utgaver av Natt&Dag. Du pusser tennene i caffe latte. Din egen mor gir deg penger til jul- vel vitende om at alt annet blir umoderne i den kritiske tiden mellom julehandelen og ribba. Gratulerer! (bare fordi jeg alltid har gått med nøklene rundt halsen - eneste stedet jeg ikke kan miste dem )
Gjest Gjesten Skrevet 31. desember 2005 #5 Skrevet 31. desember 2005 utrolig hip og trendy! Veggene i leiligheten din er isolert med gamle utgaver av Natt&Dag. Du pusser tennene i caffe latte. Din egen mor gir deg penger til jul- vel vitende om at alt annet blir umoderne i den kritiske tiden mellom julehandelen og ribba. Gratulerer! Kjenner meg ikkje igjen. Og er grunnen til denne dommen at eg set meg godt til rette på cafè, og ikkje har nøklane i sånt bånd? :klø: Eller at eg kjøper kle på H&M?
Gjest Spacegirl Skrevet 1. januar 2006 #9 Skrevet 1. januar 2006 Du er... utrolig hip og trendy! Veggene i leiligheten din er isolert med gamle utgaver av Natt&Dag. Du pusser tennene i caffe latte. Din egen mor gir deg penger til jul- vel vitende om at alt annet blir umoderne i den kritiske tiden mellom julehandelen og ribba. Gratulerer! Kjenner meg ikke igjen...
Mini_me Skrevet 1. januar 2006 #10 Skrevet 1. januar 2006 Jeg kunne ikke avslutte denne testen fordi jeg forsto ikke flere av spørsmålene.... tipper det gjør meg til lite urban da....
Gjest Gjest Skrevet 1. januar 2006 #11 Skrevet 1. januar 2006 Du er... ganske normal, egentlig... Du kan bo hvor som helst i landet...du handler litt hos Varners, litt hos H&M og av og til brukt. I helgene drikker du deg drita på øl, og ellers i uka ter du deg som alle de andre på høyskolen din...det er ingen som helst tvil om at det er på tide med litt mer glamour i livet ditt! Drikk mer champagne- det er alltid trendy!
Gjest Pecado Skrevet 1. januar 2006 #12 Skrevet 1. januar 2006 Dummeste testen. For er det noe jeg ikke er så er det : utrolig hip og trendy! Veggene i leiligheten din er isolert med gamle utgaver av Natt&Dag. Du pusser tennene i caffe latte. Din egen mor gir deg penger til jul- vel vitende om at alt annet blir umoderne i den kritiske tiden mellom julehandelen og ribba. Gratulerer!
Usikker Skrevet 1. januar 2006 #13 Skrevet 1. januar 2006 ganske utrendy! Du driter i moter, og kler deg som det passer seg. Musikksmaken din favner om alt fra tidlig Prøysen til Smurfehits...du går deg lett vill i tettbygde strøk, og mener caféer er en latterlig flopp...kanskje har du rett i dét... Passer nok på meg ja - er nok en sånn person som setter mer pris på det interiøret - enn på eksteriøret
agbre Skrevet 1. januar 2006 #14 Skrevet 1. januar 2006 Jeg ble også ganske utrendy. Helt etter hvordan jeg føler meg, så denne testen likte jeg
Gjest Bellatrix Skrevet 1. januar 2006 #15 Skrevet 1. januar 2006 Du er... utrolig utrendy! Du var raskt ute med å melde deg ut av den vestlige kultur. Du sto ikke akkurat først i køen da Gud delte ut god smak. Bananer er fortsatt eksotisk der du kommer fra. Du liker ikke noen slags musikk. Vi snakker ikke bare uhip her- her er det snakk om homo semi-erectus banalis. Det er ikke noe objektivt galt i å la data-alderen rase forbi, men det er synd du aldri ha gjennomskuet nytteverdien av et tastatur...hei, vent litt!...hvordan klarte du å ta denne testen?
Gjest christineemily Skrevet 2. januar 2006 #17 Skrevet 2. januar 2006 du er utrolig hip & trendy. Veggene i leiligheten di er isolert med gamle utgaver av Natt & Dag. D u pusser tennene i caffe latte. Din egen mor gir deg penger til jul, vel vitende om at alt annet blir umoderne i den kritiske tiden mellom julehandelen og ribba. Gratulerer. Hhhmmm..... :klø:, kjente meg ikke helt igjen, her...
Impala Skrevet 2. januar 2006 #18 Skrevet 2. januar 2006 Du er... utrolig hip og trendy! Vel, vel. Kan vel ikke akkurat si at det stemmer nei.....
Gjest gjest1 Skrevet 2. januar 2006 #19 Skrevet 2. januar 2006 Jeg er ganske normal, og da tar jeg det som et kompliment - innfødt Oslo-jente som jeg er.
nostalgia Skrevet 8. januar 2006 #20 Skrevet 8. januar 2006 Du er... ganske utrendy! Du driter i moter, og kler deg som det passer seg. Musikksmaken din favner om alt fra tidlig Prøysen til Smurfehits...du går deg lett vill i tettbygde strøk, og mener caféer er en latterlig flopp...kanskje har du rett i dét... Og jeg som er cafevert og alt? ;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå