AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Del Skrevet 25. mars 2023 Pp 5 og nå klaffet det for oss🥹 Mensen skulle ha vært her for 6 dager siden, ikke kommet og jeg sitter med positive tester. Men jeg har litt svake mensensmerter som kommer og går litt, dette gjør meg veldig bekymret 😕 Noen som har opplevd lignende, og det har gått bra? Anonymkode: 1b7a8...b37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Del Skrevet 25. mars 2023 Det er vel helt normalt. Anonymkode: 0b42e...e63 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Del Skrevet 25. mars 2023 Er i nesten samme båt. Testet positivt for 2 uker siden (11dpo) og har fått sterkere strek hver dag. Men i dag våknet jeg og har skikkelig vondt, kramper og mensverk, men ikke noe blod. Håper det gir seg, men hadde det ikke slik med barn nr 1 så jeg har litt dårlig magefølelse. Anonymkode: d248a...1ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #4 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg hadde det masse i starten, kom aldri mens. Ta det med ro 😊 Anonymkode: 838fb...9fe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laura80 Skrevet 25. mars 2023 #5 Del Skrevet 25. mars 2023 Det er normalt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå