AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Jeg holder på med en mann men iblant så kan han se litt rart på meg og mystisk etter et kyss, han unngår også øyekontakt etter kyss. Også på avstand når jeg ser han at han står der i baren for å bestille drinks, så smiler han ikke tilbake. Bare ser sånn alvorlig ut. Jeg smiler alltid til han eller når han har vært på do og kommer tilbake til sin sitteplass og jeg smiler, da gjør ikke han det tilbake. Men vanskeligheter med å tolke hans ansiktsuttrykk. Hvis jeg ser rett fram, kan han se til siden på meg med et alvorlig blikk.😯 hva kan det være? Aspergers? Også når jeg hilser på han, kan han være alvorlig. Si hei også er det ikke å dra fram et smil. Mens jeg smiler. Anonymkode: f43e6...bc2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 Er høyfungerende autist, er vanskelig og smile til noen jeg liker under unaturlige omstendigheter, føles som ett skuespill. Kan bli tolket som arroganse/alvorlig selv om det ikke er tilfelle Anonymkode: e9cac...8c5 1
Rødstrupa Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg holder på med en mann men iblant så kan han se litt rart på meg og mystisk etter et kyss, han unngår også øyekontakt etter kyss. Også på avstand når jeg ser han at han står der i baren for å bestille drinks, så smiler han ikke tilbake. Bare ser sånn alvorlig ut. Jeg smiler alltid til han eller når han har vært på do og kommer tilbake til sin sitteplass og jeg smiler, da gjør ikke han det tilbake. Men vanskeligheter med å tolke hans ansiktsuttrykk. Hvis jeg ser rett fram, kan han se til siden på meg med et alvorlig blikk.😯 hva kan det være? Aspergers? Også når jeg hilser på han, kan han være alvorlig. Si hei også er det ikke å dra fram et smil. Mens jeg smiler. Anonymkode: f43e6...bc2 Kan du ikke spørre han. Forstår at det er en personlig ting for han men viktig/naturlig for deg å vite noe om dersom dere blir et par og ikke bare ‘’en du holder på med’’. Rart å si foresten…c’’.) 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 Er ikke alle som er like glad i eller flinke med øyekontakt. Trenger ikke være Aspergers for det. Jeg er selv dårlig på øyekontakt fordi jeg finner det litt ubehagelig, men har ikke Aspergers for det. At han ikke smiler tilbake er jo litt rart, men er jo ikke alle som smiler like mye. Noen ser bare alvorlige ut til enhver tid. Kanskje han har komplekser for smilet sitt. Anonymkode: acf5f...ba1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 hmm, er han omsorgsfull og empatisk? for meg så høres det ut som mangel på empati... da leser man ansiktsuttrykk dårlig. er han intressert i deg og livet ditt? spør om spørsmål osv? jeg ville forsøkt å fortelle noe trist til han(oppdiktet eller ikke), for å se.. Anonymkode: 34c0a...a18
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 Jeg syns ikke det høres ut som at han er så keen eller liker deg godt. Men at han mere er sånn "jaja sier ikke nei til sex" når du byr deg frem Anonymkode: 11f51...77d 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): hmm, er han omsorgsfull og empatisk? for meg så høres det ut som mangel på empati... da leser man ansiktsuttrykk dårlig. er han intressert i deg og livet ditt? spør om spørsmål osv? jeg ville forsøkt å fortelle noe trist til han(oppdiktet eller ikke), for å se.. Anonymkode: 34c0a...a18 Har hatt mine mistanker om at han er litt sånn kan slite med å forstå meg ja. Sånn som her om dagen så vi en film sammen, det var en ganske trist film. Bla hvor hun dama tok livet sitt pga psykiske problemer og hun drepte nesten mannen sin også. Dette begynte han å le av. Jeg syns det var dumt. Jeg gråt nesten av det som skjedde på filmen...😥har også fortalt om litt andre ting, f.eks at jeg hadde en ganske toxic kjæreste. Og da var vi på en restaurant. Så sa jeg: han gjorde de stygge tingene mot meg, og jeg sliter med trust issues, så vil ta det rolig. Og da begynte han å se til siden på andre mennesker, mens jeg prater, og da skulle han unnskylde seg å si: ja skulle se hvordan de spiller shuffleboard. Mens jeg pratet om noe viktig. Virket rart. For vi var på date Anonymkode: f43e6...bc2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #9 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Har hatt mine mistanker om at han er litt sånn kan slite med å forstå meg ja. Sånn som her om dagen så vi en film sammen, det var en ganske trist film. Bla hvor hun dama tok livet sitt pga psykiske problemer og hun drepte nesten mannen sin også. Dette begynte han å le av. Jeg syns det var dumt. Jeg gråt nesten av det som skjedde på filmen...😥har også fortalt om litt andre ting, f.eks at jeg hadde en ganske toxic kjæreste. Og da var vi på en restaurant. Så sa jeg: han gjorde de stygge tingene mot meg, og jeg sliter med trust issues, så vil ta det rolig. Og da begynte han å se til siden på andre mennesker, mens jeg prater, og da skulle han unnskylde seg å si: ja skulle se hvordan de spiller shuffleboard. Mens jeg pratet om noe viktig. Virket rart. For vi var på date Anonymkode: f43e6...bc2 Shuffleboard på restaurant? Høres heller ut som dere var på et utested. Kanskje han ikke hørte hva du sa. Lo fordi det var dårlig skuespill, muligens? Hvor gammel er han? Om han er ung, altså, starten av tyveårene kan det være han rett og slett er umoden. Anonymkode: 5e3d6...f38
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #10 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Har hatt mine mistanker om at han er litt sånn kan slite med å forstå meg ja. Sånn som her om dagen så vi en film sammen, det var en ganske trist film. Bla hvor hun dama tok livet sitt pga psykiske problemer og hun drepte nesten mannen sin også. Dette begynte han å le av. Jeg syns det var dumt. Jeg gråt nesten av det som skjedde på filmen...😥har også fortalt om litt andre ting, f.eks at jeg hadde en ganske toxic kjæreste. Og da var vi på en restaurant. Så sa jeg: han gjorde de stygge tingene mot meg, og jeg sliter med trust issues, så vil ta det rolig. Og da begynte han å se til siden på andre mennesker, mens jeg prater, og da skulle han unnskylde seg å si: ja skulle se hvordan de spiller shuffleboard. Mens jeg pratet om noe viktig. Virket rart. For vi var på date Anonymkode: f43e6...bc2 Fordi han er ikke genuint interessert i deg eller noe seriøst Anonymkode: 11f51...77d
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #11 Skrevet 26. mars 2023 Abendstern skrev (19 timer siden): Kan være et snev av asperger Virkelig ? Hva vet du om høytfungerende autisme egentlig ? Anonymkode: f5b9c...0bb
Gjest Abendstern Skrevet 26. mars 2023 #12 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Virkelig ? Hva vet du om høytfungerende autisme egentlig ? Anonymkode: f5b9c...0bb Kjenner flere personer med asperger.
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #13 Skrevet 26. mars 2023 Hva i all verden... "Han smiler ikke konstant, han må ha en diagnose!!" Nei, alt er ikke diagnoser! Man kan ha ulik oppførsel og kroppspråk uten å ha en diagnose. Jeg ville også fadet ut og prøvd komme meg unna en "seriøs samtale om eksen" til daten ute på en restaurant... Det er noe jeg mener man snakker om hjemme... Anonymkode: c1103...b86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå