AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Møtt en fyr på Tinder da, han har to små barn 50% og har en jobb som gjør at han er ukependler, dette vil si at jeg og han får sett hverandre kanskje en-to ganger annenhver uke. Er det vits? Vi har hatt kontakt siden januar, og han er veldig på, tar alltid kontakt først, og jeg tror han liker meg veldig… Jeg har ikke barn, men har lyst på ett. Anonymkode: 06f09...a73
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Kan funke i begynnelsen av en dating fase å ses så sjeldent men du må spørre han hva han tenker om fremtiden og hvordan han ville hatt hverdagen sin og hvor han ville hatt basen sin om han fikk kjæreste. Sannsynligvis i nærheten av barn og jobb men da må du høre om han er klar for at en dame flytter til han eller om han vil holde bosted separat. I isåfall kan det bli problematisk å ta forholdet til neste nivå fra dating til seriøst og du vil få lite tid med han Anonymkode: d1d64...f49 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kan funke i begynnelsen av en dating fase å ses så sjeldent men du må spørre han hva han tenker om fremtiden og hvordan han ville hatt hverdagen sin og hvor han ville hatt basen sin om han fikk kjæreste. Sannsynligvis i nærheten av barn og jobb men da må du høre om han er klar for at en dame flytter til han eller om han vil holde bosted separat. I isåfall kan det bli problematisk å ta forholdet til neste nivå fra dating til seriøst og du vil få lite tid med han Anonymkode: d1d64...f49 Syns det er vanskelig å ta opp sånne ting 🙈 Anonymkode: 06f09...a73
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 Funket dessverre ikke i lengden for nin del 😕 Ukependler og barn 50%, etter ett år ble jeg uplanlagt gravid, ble så og si alene med barnet da han aldri hadde tid til oss. Anonymkode: 44a55...d70
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Funket dessverre ikke i lengden for nin del 😕 Ukependler og barn 50%, etter ett år ble jeg uplanlagt gravid, ble så og si alene med barnet da han aldri hadde tid til oss. Anonymkode: 44a55...d70 Høres ikke så fristende ut 🙈 Anonymkode: 06f09...a73
svartkatt Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Syns det er vanskelig å ta opp sånne ting 🙈 Anonymkode: 06f09...a73 Sånne viktige ting? Hvordan skal du kunne ha forhold med noen når du ikke kan det? 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 svartkatt skrev (18 minutter siden): Sånne viktige ting? Hvordan skal du kunne ha forhold med noen når du ikke kan det? Kanskje litt tidlig å ta den praten også?:) har bare hatt kontakt noen uker.. Anonymkode: 06f09...a73 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kanskje litt tidlig å ta den praten også?:) har bare hatt kontakt noen uker.. Anonymkode: 06f09...a73 Dere er begge på Tinder for en grunn, dere ønsker (forhåpentligvis) seriøse og langvarige forhold. Slike samtaler er bare sunt å ta, og ihvertfall så tidlig som mulig for da kan man avklare relativt kjapt om dette er dødfødt eller ikke. Ingen her vet hva han tenker, det må du spørre han om. Så kan du ta en beslutning deretter om dette ikke er liv laga. Anonymkode: b3959...85b
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #9 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Dere er begge på Tinder for en grunn, dere ønsker (forhåpentligvis) seriøse og langvarige forhold. Slike samtaler er bare sunt å ta, og ihvertfall så tidlig som mulig for da kan man avklare relativt kjapt om dette er dødfødt eller ikke. Ingen her vet hva han tenker, det må du spørre han om. Så kan du ta en beslutning deretter om dette ikke er liv laga. Anonymkode: b3959...85b Han har vært ærlig på at han er ute etter noe som kan bli et forhold, så tror jo han ønsker det jeg ønsker i hvertfall det! Vi får kanskje ta den samtalen, og finne ut av dette. Anonymkode: 06f09...a73
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #10 Skrevet 29. mars 2023 Flere med erfaringer med sånne type forhold?:) Anonymkode: 06f09...a73
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #11 Skrevet 29. mars 2023 Om dere liker hverandre veldig godt, og finner ut av at dere vil satse på hverandre, så kan dere klare det. Men iom hans timeplan, det kan det ta tid å komme dit hvor dere er blitt så godt kjent. Du bør også finne ut av om han ønsker flere barn, siden du selv vil ha. Bosted osv, blir nok på på hans premisser pga barna Anonymkode: 9b8bc...b59
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå