Wilma89 Skrevet 25. mars 2023 #1 Del Skrevet 25. mars 2023 Hei😊 Er det noen som har tips om en pesto som smaker tilnærmet likt den de bruker på Joe and the Juice? Syns den er fantastisk god, men syns andre jeg har prøvd smaker veldig annerledes😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daisy-love Skrevet 25. mars 2023 #2 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg vet ikke om det er denne de bruker, men veldig mange restauranter bruker denne her. Den er også vegansk som jeg ser at den på Joe & The juice er så mulig det er denne? Coop obs selger den også. Bit på Oslo S har brukt denne tidligere for å ta en plass. Bit har også solgt glass med den, men aner ikke om de gjør det nå da. https://www.oluf.no/cara-cucina-pesto-alla-genovese-1-kg?gclid=Cj0KCQjwt_qgBhDFARIsABcDjOfafUyy0GUhrF1N_zFFfOPKG2xTYq9v2RpqxJzDoBVijMdICzi2M3UaAkJVEALw_wcB Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Del Skrevet 25. mars 2023 Har du prøvd den "ferske" fra jacobs? Anonymkode: facfe...458 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #4 Del Skrevet 26. mars 2023 Du kan lage selv, det er superenkelt. Ellers er den på Joe ekstremt salt, så er mulig det som gjør at den smaker så godt? Har slått meg flere ganger at den er god som tynt lag i en sandwich. Men om jeg for eksempel skulle brukt den i en pastasalat ville den blitt alt for salt. Anonymkode: 69b83...013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå