Gjest Gjest_siri_* Skrevet 31. desember 2005 #1 Skrevet 31. desember 2005 ok her er saken. jeg jobber på et offentlig kontor, er 22 år gammel. har til tider opparbeidet et godt kjennskap til spesielt en ansatt mann her. jepp, mann! han er 39 år gammel og ugift. vi har tilbragt mange pausetimer sammen og bare skravlet. men jeg har aldri aldri aldri gitt han noe som helst tegn på intr.bare vært hyggelig og snakket i vei.tror han trenger det, for han virker som en litt stakkarslig mann som mistet kone i bilulykke og ikke har noen barn eller noen å tilbringe livet med..han trenger å snakke trenger kontakt tydeligvis og jeg synes det er helt greit å snakke.. men i det siste har kanskje intr fra hans side økt litt mer.. han har tilbydt seg å kjøre meg, hjelpe meg osv... men på en virkelig pen måte. han har alltid sagt ting på en pen måte. han har også kommentert utseende mitt, men på en pen måte. virkelig vist at han synes om meg.. men han har også sagt det at han har mange ganger måtte stramme seg opp på jobb, passe på følelsene sine, slik at de ikke gikk over stokk og stein. men det var ikke alltid så lett. men han så på alder som et problem. vel jeg tror kanskje han hintet til meg.. jeg svarte ikke mye på dette, bare hørte etter. jeg har i en forbifart fått tlf nr han, fordi han engang ga meg dette slik at jeg kunne ha det. han har ikke mitt. for litt over en uke siden fylte han 40 år, jeg visste at han ikke ville ha noe hurrameg rundt selskap men bare la det gå spm en vanlig dag. jeg vurderte sterkt å sende han en sms og gratulere han men gjorde ikke dette, da jeg følte at jeg kanskje fyrte litt oppom! så da jeg kom tilbake på jobb etter sykemelding sa han dette, at han var dypt skuffet at han ikke hadde hørt noe fra meg. men han sa det på en spøkefull måte. han sa han hadde ventet på sms. så ja jeg fikk dårlig samvittighet. så lurer nesten litt på om jeg skal sende han en nyttårsmelding idag? vel det jeg er redd for er at han får feil forhåpninger, tror at jeg e rintr., for det er jeg ikke! og at han får nummeret mitt.. men han har jo gitt hans..men vil jo bare være hyggelig. hva ville dere ha gjort? hvordan løse dette?
Gjest lilletroll Skrevet 31. desember 2005 #2 Skrevet 31. desember 2005 Det er jo bare å være ærlig det. Si at du ikke er interessert i noe forhold, men vennskapet ditt har han. Det er en voksen mann vi snakker om her og dette vil han ikke ha problemer med å forstå.
Gjest Embla s Skrevet 31. desember 2005 #3 Skrevet 31. desember 2005 Hvis du tror hans interesse for deg stikker såpas dypt og du ikke på noen som helst måte gjengjelder dette, syns jeg absolutt ikke du bør sende ham noen sms. Han hinter, du er ikke dum (og det er sikkert ikke han heller). Resten sier seg selv.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #4 Skrevet 31. desember 2005 Det høres ut for meg som om han er i ubalanse. Jeg tror det er lurt av deg å ikke sende sms eller snakke så my emed ham i pausene. Han overtolker alt du sier og gjør overfor ham. I lengden kan det bli slitsomt for deg å ha med ham å gjøre..menn med bagasje er ikke hva en på 22 trenger.
Gjest Pet ii Skrevet 31. desember 2005 #5 Skrevet 31. desember 2005 Ikke send ham sms. Han er tydelig interessert i deg og vil nok tolke det som om du er interessert i ham hvis du gjør det. Ikke gi ham noen falske forhåpninger.
Cata Skrevet 31. desember 2005 #6 Skrevet 31. desember 2005 Det høres ut som han "fisker" ja. Jeg ville ikke sendt ham SMS. Tror neppe han er i ubalanse, men hvis du sender en melding så kan han tolke det dithen at det er fritt fram for SMS kommunikasjon til alle døgnets tider.
Gjest Gjest Skrevet 31. desember 2005 #7 Skrevet 31. desember 2005 Kvinner og kommunikasjon altså >< Jeg synes det er helt opplagt at tingen å gjøre er å si det til han, akkurat som det er - at du synes han har vist interesse for deg, men at du ikke er interessert i han på den måten. Det kan være han ser på deg som en venn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå