Gå til innhold

Piano eller pupper?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager et spørsmål som kanskje kan virke krenkende.

Men når man ser denne videoen der man i tillegg til pianoet også får innblikk i en puppekløft sett ovenfra - hva fokuserer dere mest på: Pianospillet eller mellomrommet mellom puppene?

Anonymkode: 06679...b83

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😂😂😂 Når du påpeker det sånn så blir det vanskelig å IKKE se.

Leter jeg etter piano på nett til å begynne med, ville det vært piano jeg hadde  fokusert på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Piano. Ser jo så vidt kløfta. Hvis man bare fokuserer på brystene, så tror jeg ikke det var pianospilling man egentlig leter etter.

Anonymkode: ca1ef...79c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Turtellure12 said:

😂😂😂 Når du påpeker det sånn så blir det vanskelig å IKKE se.

Leter jeg etter piano på nett til å begynne med, ville det vært piano jeg hadde  fokusert på.

Ja, dette er jo i utgangspunktet en pianovideo, men vinkelen man filmer fra, gir en litt utilsiktet observasjon i noe man egentlig ikke burde se, og da kan det bli en smule vanskelig å ikke legge merke til dette.

Har inntrykk av at kvinnelige musikere som spiller klassisk musikk ofte forsøker å framstille seg som aseksuelle; det er meningen at man skal legge merke til musikken de spiller, ikke kroppen deres.

Noe helt annet er naturligvis i rocken, der man på scenen spiller på det ene og det andre, og en gruppe som har blitt kjent for det toppløse sceneshowet sitt det siste året uten at musikken er noe å skryte av, hadde neppe blitt møtt med like stor begeistring om de hadde brukt lange kjoler.

AnonymBruker
Skrevet

Pianoet. Er ikke en sexistisk pervo som kun kan beundre kvinner for kropp og ikke for ferdigheter 

Anonymkode: cee99...8e1

Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Beklager et spørsmål som kanskje kan virke krenkende.

Men når man ser denne videoen der man i tillegg til pianoet også får innblikk i en puppekløft sett ovenfra - hva fokuserer dere mest på: Pianospillet eller mellomrommet mellom puppene?

🤣🤣🤣Ville forstått hvor du etterhvert la ditt fokus dersom hun hadde hatt ‘’stort puppestell.’’

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Rødstrupa said:

🤣🤣🤣Ville forstått hvor du etterhvert la ditt fokus dersom hun hadde hatt ‘’stort puppestell.’’

Hun her er en dyktig klassisk musiker, men samtidig er valget av kjolefasong neppe helt tilfeldig:

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Pianoet. Er ikke en sexistisk pervo som kun kan beundre kvinner for kropp og ikke for ferdigheter 

Anonymkode: cee99...8e1

Hva med kvinner som synes at mannlige musikere er sexy, og legger mer vekt på dette enn på musikken de spiller?

AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (1 time siden):

Så når det er «mindre puppestell» så er det ikke noe å se på?

Anonymkode: 1bb08...4b6

AnonymBruker
Skrevet

Altså.. nå er jeg kvinne da, men jeg hadde ikke lagt merke til kløften om du ikke hadde skrevet noe om det i HI.

Den kløften var jo heller ikke verken imponerende eller særlig synlig. Jeg tenker man skal være godt koffert/sulteforet om man blir lost i kløften på denne videoen... 😄

Anonymkode: 08450...041

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Så når det er «mindre puppestell» så er det ikke noe å se på?

Anonymkode: 1bb08...4b6

Joda, folk liker/synes ulike ting er vakkert. Jeg mente bare at når ‘’ting’’ er mer fremtredende/synlig så legges det mer merke til.

• Liker 1
Gjest HegeMarie
Skrevet

Jeg fokuserer selvsagt på hvor flink hun er til å trykke på de rette tangentene.

8943.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde aldri tenkt over det om du ikke skrev det før jeg så videoen

Anonymkode: 6055e...ce8

Skrevet
HegeMarie skrev (47 minutter siden):

Jeg fokuserer selvsagt på hvor flink hun er til å trykke på de rette tangentene.

8943.jpg

🤣🤣🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, HegeMarie said:

8943.jpg

Naturligvis; det er dette som virkelig betyr noe:

Pianoforte_Klaviatur-wIKI_4.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Anonymkode: cc088...e2c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Anonymkode: cc088...e2c

Fyfaen det så tungvindt ut med de hælene.

Anonymkode: 54baa...5e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pupper-Piano 1-0

Anonymkode: c4f32...942

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

La oss bare si at damer vet å spille på flere strenger enn det et musikk instrument har. 

I 2023 trenger ikke menn lengre å objektifisere og seksualisere kvinner. De klarer det helt fint på egenhånd. 😂

Anonymkode: 60ec9...66e

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...