Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei jeg er en gutt på 20 og trenger deres hjelp!!!

Jeg går på andre året mitt på folkehøyskole og er stipendiat på skolen. Det vil si at jeg har litt mer ansvar dette året enn jeg hadde på elev året mitt. Uansett, jeg har fått meg en kjæreste som er elev, men nå begynner jeg å bli litt usikker på om hun bruker meg for å slippe unna oppgaver som bussvask. Jeg har nemlig ansvar for å delegere oppgavene, og hvis jeg gir henne en av disse truer hun meg med å slå opp. Er det bare meg eller virker dette litt rart?

Endret av Stella Berit
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei det tror jeg ikke. Det ville vært veldig rart å ha sex og være kjæreste med noen man egentlig ikke likte bare for å slippe helt normale oppgaver i fellesskapet på skolen. 

Anonymkode: 9336c...f3c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun evner ikke å se at du må behandle alle likt.  

Hun kan jo bli så sur hun bare vil...er det bedre at alle de andre elevene begynner å snakke om din inkompetanse og forskjellsbehandling?

Anonymkode: 8341a...6c9

• Liker 1
Skrevet

Man skal være rimelig billig om man ligger med en person gjentatte ganger kun for å slippe unna enkle oppgaver, har vanskelig for å tro at hun utnytter deg bevisst. 

• Liker 2
Skrevet

Hvis hun ikke var kjæreseten din å du ga henne oppgaven med å vaske buss, tror du hun hadde blitt gla da?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor har du redigert innlegget ditt til en helt annen historie enn du først skrev? Det lukter troll lang vei, samme med brukernavnet ditt ift kjønn. 

• Liker 2
Skrevet

Sett hun på bussvask - og så går du å tar hun i bussen. Win - win?🙃

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hvorfor har du redigert innlegget ditt til en helt annen historie enn du først skrev? Det lukter troll lang vei, samme med brukernavnet ditt ift kjønn. 

Hei, redigerte bare slutten. Følte ikke at jeg fikk det tydelig nok frem, skjønte det da du svarte på innlegget :)

AnonymBruker
Skrevet
Stella Berit skrev (8 minutter siden):

Hei, redigerte bare slutten. Følte ikke at jeg fikk det tydelig nok frem, skjønte det da du svarte på innlegget :)

Svaret mitt er uansett det samme. 

AnonymBruker
Skrevet

Trodde det som stipendiat var forbudt å innlede forhold til elever på folkehøgskole all den tid man pr definisjon er en ansatt på skolen, slik var det i allefall da jeg gikk på folkehøgskole. Men det kan jo ha endret seg siden den gang jeg gikk på fhs

Anonymkode: c7890...668

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...