Gå til innhold

Kvinne, 38, skilt i 10 år nå, er det håp?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inspirert av «mann passert 50, er det håp»-tråden!

Samme spm her. Er det håp nå når jeg nærmer meg 40?

Siden jeg har vært singel så lenge og ingenting har klaffet på det området, så er jeg livredd for at det fortsetter slik. Er tydeligvis ikke god på menn og dating.

Men … nå kommer det vel en rekke med råd om «du sikter for høyt», eller noe slikt…

Er faktisk redd for at mine beste år er forbi meg og jeg har aldri opplevd kjærlighet/forelskelse med en bra mann hvor begge har likt hverandre. Det slo meg at kanskje jeg aldri får oppleve det heller … Det er så trist, for jeg har så mye å gi og jeg velger å tro at det finnes bra menn der ute. 

Klarer fint å leve alene selvsagt, men det var ikke slik jeg så for meg at mitt voksne liv skulle bli.

Anonymkode: 3f6e6...91d

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du må gå for yngre menn på 20-25 år. Da kommer du til å føle deg levende. Jeg angrer ikke på at jeg gjorde det. Kommer aldri til å røre en gubbe igjen.

Anonymkode: abe83...3a7

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Inspirert av «mann passert 50, er det håp»-tråden!

Samme spm her. Er det håp nå når jeg nærmer meg 40?

Siden jeg har vært singel så lenge og ingenting har klaffet på det området, så er jeg livredd for at det fortsetter slik. Er tydeligvis ikke god på menn og dating.

Men … nå kommer det vel en rekke med råd om «du sikter for høyt», eller noe slikt…

Er faktisk redd for at mine beste år er forbi meg og jeg har aldri opplevd kjærlighet/forelskelse med en bra mann hvor begge har likt hverandre. Det slo meg at kanskje jeg aldri får oppleve det heller … Det er så trist, for jeg har så mye å gi og jeg velger å tro at det finnes bra menn der ute. 

Klarer fint å leve alene selvsagt, men det var ikke slik jeg så for meg at mitt voksne liv skulle bli.

Anonymkode: 3f6e6...91d

Er alltid håp. Men du kan ikke plukke fra øverste hylle. Mer fra nederste. Menn på din alder og over vil ha yngre kvinner

Men selvfølgelig, er alltid håp bare litt vanskeligere. Du må nok senke kravene dine og være mer på tilbudssiden. Freshe deg opp så mye du kan og vise dine gode sider

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du må gå for yngre menn på 20-25 år. Da kommer du til å føle deg levende. Jeg angrer ikke på at jeg gjorde det. Kommer aldri til å røre en gubbe igjen.

Jeg tror hun mener et seriøst forhold eller en kjæreste

Menn i 20 25 år er ikke intr i gammle kvinner uten om et hull å tømme sæden sin i

Ts har vært gift før så virker som at hun vil ha noe seriøst og ikke være noens spermbank

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Dine beste år er nok forbi. Menn som leter etter å etablere seg vil nok sikte på kvinner mellom 25-35. Av mange årsaker. Barn, utseende, ork, mindre bagasje, etc.

Det kan godt hende at du finner en, men det blir utfordrende. Alternativene smalner jo eldre man blir som singel kvinne.

Anonymkode: f3981...10c

• Nyttig 1
Skrevet

Hei jeg er 55 og single på 14 året... så jeg syns det har blitt veldig vanskelig. Har bare kommet borti folk som kun vil ha sex som jeg har likt da. Men sånn er det... jeg vil ikke ta til takke med hva som helst da fungerer jeg nok bedre som single .. har jo lært meg å bli helt uavhengig av noen pga det da. På en måte greit så slipper en  å spørre om hjelp. 

Det er nå bare å prøve... jeg og er ikke god på menn og dating... 

Mange skriver en må fikse seg selv og bli emosjonelt tilgjengelig.. men hvordan gjør de det? Jeg aner ikke.. jeg har fått litt sånn angst nesten på å møte nye folk . Redd for å bli skuffa igjen og redd for at det blir reaksjoner når jeg må si at dette var ikke noen god match for meg osv osv. .. er så mentalt slitsomt i mitt hodet da. Vil jo ingen noe vondt. Pluss at jeg tenker at jeg er ikke er verd noen bra uansett.. og at jeg blir lett dømt for at livet mitt ble litt rotete og det er ydmykende og vondt hver gang det skjer. Alt det slipper en og hvis en holder seg for seg selv... 

Du får melde deg i tråden kjærligheten 2023 eller hva den heter.. der er det jo mange som opplever mye nedturer og noen få finner oppturene..men sånn vil det vel alltid være da... men ønsker deg masse lykke til i hvertfall. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
drk3 skrev (18 minutter siden):

Menn i 20 25 år er ikke intr i gammle kvinner uten om et hull å tømme sæden sin i

Ts har vært gift før så virker som at hun vil ha noe seriøst og ikke være noens spermbank

Jeg er i forhold med en yngre mann. Ikke alle av oss er gamle kjerringer. Forholdet vårt er så seriøst at vi bor sammen. Så søtt at du tror at verden skjer på din akkord.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
drk3 skrev (22 minutter siden):

Er alltid håp. Men du kan ikke plukke fra øverste hylle. Mer fra nederste. Menn på din alder og over vil ha yngre kvinner

Men selvfølgelig, er alltid håp bare litt vanskeligere. Du må nok senke kravene dine og være mer på tilbudssiden. Freshe deg opp så mye du kan og vise dine gode sider

Ok, så det å velge en eldre mann er å velge fra nederste hylle?

Det vil si at ei på 25 som blir sammen med en på 32 også velger fra nederste hylle da eller?

Anonymkode: a827a...f9b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
drk3 skrev (21 minutter siden):

Jeg er 44, og opplever at menn som er inntil ti år yngre er veldig gira på forhold med ei gammal kjerring som meg. Tjueåra blir for ungt for meg, så hva de egentlig vil aner jeg ikke, men klarer ikke ta dem seriøst. 

Anonymkode: 37375...8eb

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg skulle ønske menn på KG var kulere enn dette. Jeg vet at det finnes bra menn her, og det er tydelig at en del menn her svarer på en måte som er mest trist egentlig. Det er noe med mennesker som ikke føler seg gode nok, slik at de ikke heier på andre mennesker som har utfordringer og spør om hjelp.

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ok, så det å velge en eldre mann er å velge fra nederste hylle?

Det vil si at ei på 25 som blir sammen med en på 32 også velger fra nederste hylle da eller?

Anonymkode: a827a...f9b

Dersom kvinnen er 25 og mannen 32, så nei. Motsatt er det desperat fra kvinnens side og det går sjeldent bra.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg er 44, og opplever at menn som er inntil ti år yngre er veldig gira på forhold med ei gammal kjerring som meg. Tjueåra blir for ungt for meg, så hva de egentlig vil aner jeg ikke, men klarer ikke ta dem seriøst. 

Anonymkode: 37375...8eb

Ja. Det er noe mange menn sier for å komme nede i trusen på eldre kvinner med lav selvtilitt. Sorry men de fleste menn har kjørt den der. Sånn er det når man er desperat etter er sted å tømme seg

Eldre kvinner og alenemødre er spesiekt utsatt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg er i forhold med en yngre mann. Ikke alle av oss er gamle kjerringer. Forholdet vårt er så seriøst at vi bor sammen. Så søtt at du tror at verden skjer på din akkord.

Du skjønner nok sikkert at ingen regler kommer uten unntak. Men at du er et unntak, gjør deg ikke til en regel.

Hvis man aldri kan si noe fordi det kanskje er en bitteliten sannsynlighet for at det finnes en eller annen dude som har opplevd akkurat det likevel, så blir verden et veldig dumt sted å bo.

Ok?

Anonymkode: 6af20...316

Skrevet
drk3 skrev (1 minutt siden):

Ja. Det er noe mange menn sier for å komme nede i trusen på eldre kvinner med lav selvtilitt. Sorry men de fleste menn har kjørt den der. Sånn er det når man er desperat etter er sted å tømme seg

Vil nok si at eldre kvinner har mye mer selvtillit enn de yngre.

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Er det håp nå når jeg nærmer meg 40?

I know the feeling...

Skrevet
drk3 skrev (22 minutter siden):

Det finnes menn mellom 20 og 25 som respekterer andre mennesker. Jeg er fadder for en gutt på 21, og hadde han omtalt kvinner på den måten, hadde jeg blitt utrolig skuffet.

• Liker 4
Skrevet
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Det finnes menn mellom 20 og 25 som respekterer andre mennesker. Jeg er fadder for en gutt på 21, og hadde han omtalt kvinner på den måten, hadde jeg blitt utrolig skuffet.

Menn snakker totallt annerledes rundt andre menn enn hva de gjør med kvinner. Det samme gjør kvinner også

Ikke kom her med moraliseringen din

Unge menn har som oftest ikke lyst å ha noe med eldre gammle kvinner å gjøre. I de fleste tilfeller er det kun kortvarig mens kåtheten og desperasjonen står

Skrevet
drk3 skrev (6 minutter siden):

Jeg er faktisk ikke med på at menn generelt er illojale løgnere uten evne til å kommunisere. Jeg forventer mer av en voksen mann enn at han omtaler kvinner som et sted å tømme seg, og jeg tror faktisk du snakker mer om din lille gruppe menn, enn menn generelt.

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet
drk3 skrev (Akkurat nå):

Menn snakker totallt annerledes rundt andre menn enn hva de gjør med kvinner. Det samme gjør kvinner også

Ikke kom her med moraliseringen din

Unge menn har som oftest ikke lyst å ha noe med eldre gammle kvinner å gjøre. I de fleste tilfeller er det kun kortvarig mens kåtheten og desperasjonen står

Det å ikke ha lyst på noen og være nedlatende er to ulike ting. Det å påpeke helt elenmentær folkeskikk er ikke morarisering. som sagt har ikke jeg en oppfatning av at menn ikke har kontroll over egne handlinger og meninger, men oppfatter de fleste som tenkende mennesker som kan ta ansvar og snakke til folk på en voksen måte.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (2 minutter siden):

Jeg er faktisk ikke med på at menn generelt er illojale løgnere uten evne til å kommunisere. Jeg forventer mer av en voksen mann enn at han omtaler kvinner som et sted å tømme seg, og jeg tror faktisk du snakker mer om din lille gruppe menn, enn menn generelt.

Det har ikke noe med illojalitet å gjøre. Det handler om å se an situasjonen og gjøre det beste for en selv. Kvinnfolk gjør akkurat det samme. Bruker utseende og seksualiteten til å få ting gratis og slik de vil av menn.

Kvinner diskuterer også annerledes blant andre kvinner enn det de ville gjort til menn. Sier seg jo selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...