Gå til innhold

Hva skal en gjøre med når en har mange bher som ikke er brukt på mange år, og som er blitt for store etter å ha gått ned i vekt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva skal en gjøre med når en har mange bher som ikke er brukt på mange år, og som er blitt for store etter å ha gått ned i vekt?

Det var en stund jeg kjøpte litt mye undertøy når jeg var stor i str. Nå etter jeg har tatt av meg så er de blitt blitt store i str. Jeg har liten lyst til kaste de må jeg innrømme....

Hvor skal en levere dette? Er det lurt å fordele det på flere steder? PS! En kan vel ikke brenne dette heller selv om jeg bor bygda og det er snart tid for vårrengjøring i hagen :D

God tips mottas :)

Anonymkode: 1bb82...143

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vask de og putt de i en fretex eller uff container? Jeg har kjøpt bh på fretex før hehe

Anonymkode: 4f328...d68

• Liker 5
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Gi til fretex eller selg de for en 50 lapp på Finn 

Anonymkode: ca2f6...3c4

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det var en stund jeg kjøpte litt mye undertøy når jeg var stor i str. Nå etter jeg har tatt av meg så er de blitt blitt store i str. Jeg har liten lyst til kaste de må jeg innrømme....

Hvor skal en levere dette? Er det lurt å fordele det på flere steder? PS! En kan vel ikke brenne dette heller selv om jeg bor bygda og det er snart tid for vårrengjøring i hagen :D

God tips mottas :)

Så flink du har vært! Lykke til med ‘’vårsalget’’😃

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vask de og putt de i en fretex eller uff container? Jeg har kjøpt bh på fretex før hehe

TS Her: Spør kanskje dumt, men gjør det likevell: Kjøre de i vaskemaskin? eller vaske de i badekarret? og hva slags vaskemiddel funker best?

AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (1 minutt siden):

Så flink du har vært! Lykke til med ‘’vårsalget’’😃

Ts: Jeg må si at jeg har flink selv :) Også får jeg mer plass til å fylle opp mer klær på også ;)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

TS Her: Spør kanskje dumt, men gjør det likevell: Kjøre de i vaskemaskin? eller vaske de i badekarret? og hva slags vaskemiddel funker best?

Du har vel vaska bh'ene før? Gjør det på samme viset 

Anonymkode: 8d192...3b9

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ts: Jeg må si at jeg har flink selv :) Også får jeg mer plass til å fylle opp mer klær på også ;)

Det har du fortjent. Gøy å kle seg også når man har tatt av noen kg….😌

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (2 minutter siden):

Det har du fortjent. Gøy å kle seg også når man har tatt av noen kg….😌

TS: Det blir som en ny verden åpner seg :) også blir det et tidskille også :)

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Har du ikke vasket de før? 

Anonymkode: 14750...30a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ehh, vil det si at du aldri vasker bh’er?

Anonymkode: 0b536...129

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg bruker å ha de i en vaskepose på 40 grader, lav sentrifuge eller finvask ta det vaskemidlet du har 😊

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg bruker å ha de i en vaskepose på 40 grader, lav sentrifuge eller finvask ta det vaskemidlet du har 😊

TS: Tusen takk for svaret :) 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ehh, vil det si at du aldri vasker bh’er?

Anonymkode: 0b536...129

Det er vel derfor hun har så mange? 🤣😬

Anonymkode: d170e...d6e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...