Gå til innhold

Jeg blir så tent av selvsikre, eldre menn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så lenge jeg kan huske har jeg blitt mest fascinert av menn ti-femten år eldre enn meg selv. Alderen stiger i takt med egen alder, og nå tennes jeg sånn av to konkrete menn på 50-60 år. Hva har de til felles? De har tiltrekkende kropp (slank, muskler, sterk og litt høy, grått i håret/skjegget, lekne, interesserte øyne som møter blikket og holder det). Begge lykkes i jobbene sine og er trygge på seg selv. 

Kroppen min blir gele og fantasiene mine løper løpsk. Jeg VET at jeg kunne ha sjarmert dem og fått rundt lillefingeren viss jeg ville, og det frister. Men samtidig fantaserer jeg om at han "tar for seg", løfter meg opp og bare forsyner seg grovt av min kvinnelighet. 

Og jeg er gift. Godt gift. 

Med en yngre mann 🙄  

Han dekker alle mine behov så godt han kan, og er verdens snilleste og beste ektemann og far. Likevel opplever jeg ikke denne sterke fysiske kroppslige reaksjonen sammen med han. I vårt sexliv er jeg den som dominerer litt og forsyner meg når jeg vil, og det er deilig. Får orgasme hver gang vi har sex. Kroppene våre passer godt sammen, jeg er lav, slank/ normalvektig og med passe bryster, slank midje, deilig rumpe og lår. Vet selv at jeg ser over gjennomsnittet bra ut. Han er slank, litt spretten og normalvektig.Ca 15 cm høyere enn meg. 

Likevel føles det som jeg aldri blir utfordret mentalt og hadde likt å flørte, bryne meg på en som var "på mitt nivå" med ord, intelligens og fysisk.  

Jeg forstår at denne fascinasjon og dette tenningsmønsteret er noe jeg må leve med og jeg kunne ALDRI vært utro.Men lengter likevel. 

Anonymkode: bb869...123

• Liker 1
  • Hjerte 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: 5d434...9dd

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Oiiii, hva med å la mannen din heller finne seg en som verdsetter han? Tydelig at han ikke kan måle seg med deg…

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg forstår ikke at du savner noen på "ditt nivå med ord, intelligens og fysisk" som du kun omtaler med alder og utseende.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Så lenge jeg kan huske har jeg blitt mest fascinert av menn ti-femten år eldre enn meg selv. Alderen stiger i takt med egen alder,

er trygge på seg selv. 

Kroppen min blir gele og fantasiene mine løper løpsk.

Likevel føles det som jeg aldri blir utfordret mentalt og hadde likt å flørte, bryne meg på en som var "på mitt nivå" med ord, intelligens og fysisk.  

Anonymkode: bb869...123

Kjenner meg 100% igjen😍

Men jeg kunne nok aldri giftet meg med en som var yngre/like gammel som meg. Har aldri funnet dem interessante seksuelt. Dvs, har hatt sex med jevnaldrende, men det er så utrolig mye deiligere med en eldre, sexy og selvsikker mann💃🏼

Anonymkode: fe97e...aae

• Liker 2
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Stakkars mannen din. Dette er alle menns mareritt at dama føler som du beskriver

Og jeg er gift. Godt gift. 

Med en yngre mann 🙄  

Han dekker alle mine behov så godt han kan, og er verdens snilleste og beste ektemann og far. Likevel opplever jeg ikke denne sterke fysiske kroppslige reaksjonen sammen med han. 

Anonymkode: 3e1e9...a9c

Skrevet

Det er nok svært vanskelig å styre sin fantasi og ikke minst kroppslige reaksjoner på noe en fasiners av....

M@ster

AnonymBruker
Skrevet

Er det mange damer som har det sånn, - pussig

Anonymkode: b4149...e7a

AnonymBruker
Skrevet

Det verste med dette er ikke at du fantaserer om noe annet enn mannen din, men at du oppriktig mener du er bedre enn ham både utseendemessig og intellektuelt.

Samtidig, hvorfor bli sammen med noen du ikke tenner på?

Anonymkode: 24343...542

• Liker 2
Skrevet

Ikke uvanlig at en kvinne med sterke drifter har fascinasjon og tenner påmelder menn som stråler selvsikkert og som viser at de gjerne vil legge henne ned, eller skal jeg i under seg. Spesielt gjelderdet når hun har en underdanig msnn og føler st hun trenger en sterk og handlekraftig hingst.

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke noe som heter godt gift, og om det fantes så er ihvertfall ikke du godt gift😂

Anonymkode: fd719...309

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Er det mange damer som har det sånn, - pussig

Anonymkode: b4149...e7a

Hvorfor er det pussig?

fakta, ingen av venninnene mine har yngre/jevnaldrende partner.

Varierer selvfølgelig hvor mye eldre partneren er, men uansett💁🏼‍♀️

Sånn har det vært helt siden typ 14-15 års alder. Ingen, og jeg mener ingen av jentene hadde kjærester som var yngre eller gikk på samme klassetrinn. 

Hvorfor skal dette plutselig forandre seg bare fordi man blir eldre?

Tror det er veldig naturlig at kvinner stort sett tiltrekkes menn som er eldre💃🏼

Underbevisst spiller det nok at er de bedre ivaretagere og bedre elskere. Tipper det er mye biologi i dette.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor er det pussig?

fakta, ingen av venninnene mine har yngre/jevnaldrende partner.

Varierer selvfølgelig hvor mye eldre partneren er, men uansett💁🏼‍♀️

Sånn har det vært helt siden typ 14-15 års alder. Ingen, og jeg mener ingen av jentene hadde kjærester som var yngre eller gikk på samme klassetrinn. 

Hvorfor skal dette plutselig forandre seg bare fordi man blir eldre?

Tror det er veldig naturlig at kvinner stort sett tiltrekkes menn som er eldre💃🏼

Underbevisst spiller det nok at er de bedre ivaretagere og bedre elskere. Tipper det er mye biologi i dette.

Det gjelder ikke for meg eller mine venninner, så det er nok som med allt annet, folk er forskjellige 

AnonymBruker
Skrevet

Eldre menn er ofte gubbete og sta, med lite sjanse for å ta innover seg nye meninger. Uattraktivt til tusen. 

Anonymkode: 0a5f1...31c

AnonymBruker
Skrevet
Rosakatt skrev (9 minutter siden):

Det gjelder ikke for meg eller mine venninner, så det er nok som med allt annet, folk er forskjellige 

Folk er absolutt forskjellige. Det gjelder alt her i livet. Det betyr allikevel ikke at det ikke kan sees trender osv.

Skulle vært morsomt å sett en statistikk for alle kvinner i alder 16-30 år med partnere, og sett hvor mange som har eldre vs yngre mannlige partnere. 
Jeg vet hva jeg tror.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Folk er absolutt forskjellige. Det gjelder alt her i livet. Det betyr allikevel ikke at det ikke kan sees trender osv.

Skulle vært morsomt å sett en statistikk for alle kvinner i alder 16-30 år med partnere, og sett hvor mange som har eldre vs yngre mannlige partnere. 
Jeg vet hva jeg tror.

Håper ikke det er snakk om trender hvem man forelsker seg i, det er jo veldig tilfeldig

Men ikke alle forhold er basert på forelskelse eller kjærlighet da 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...