AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Mannen er 18 år eldre og sikkert det som blir stemplet som en kg-narsissist. Han satt på toalettet en gang mens jeg var på stuen, jeg hørte plutselig grindr-lyden (link under) som betyr at han chatter med noen for et tilfeldig treff. https://www.youtube.com/watch?v=5-KLrK5iS2E Det gikk 0.4 sekunder før jeg fikk konfrontert han i det han kom ut døra. Det han velger å gjøre er å lyve meg rett i ansiktet flere ganger. Det ender med at jeg lager meg bruker, logger på og sjekker kartet mens han ser på. Nærmeste person er 0 meter unna så det er åpenbart han. Han innrømmer det etter en fem-seks nye ganger. Irritert er ikke starten en gang. Jeg kjenner jo tydeligvis ikke mannen, så hvis det tar slutt vil jeg jo ikke sitte igjen som en idiot som holdt på musa kun fordi jeg skulle være lojal?? Så.. jeg har så langt tatt 8 muligheter til å være utro med 7 forskjellige menn for å ta hevn. Det går imot mine verdier men jeg følte meg kastet til side etter 4 år i samboerskap. Har ikke sagt noe enda og lurer på om jeg skal drite i det? Noen med erfaringer her? Anonymkode: 3ac5c...e7c 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 han er bifil da? Grindr, er ikke det møteplassen for homofile? Anonymkode: 84570...bc8 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): han er bifil da? Grindr, er ikke det møteplassen for homofile? Anonymkode: 84570...bc8 Jo det er det, jeg er også mann. ts Anonymkode: 3ac5c...e7c 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 aha - skjønner. Sorry 😁 Anonymkode: 84570...bc8 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): aha - skjønner. Sorry 😁 Anonymkode: 84570...bc8 Det går fint. 😂😂 Anonymkode: 3ac5c...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 Så, begge er utro og lyver til hverandre. Hvor går veien videre? Anonymkode: 92849...2fc 6 6
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 Jeg tenker at dere begge bør være ærlige mot dere selv og hverandre og ta en prat om at dette forholdet ikke lenger er liv laga. Med mindre dere begge ønsker et åpent forhold, for dere har jo begge tydeligvis et ønske om å ligge med andre. Anonymkode: a2e50...791 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 Hvorfor gidder dere? Dette må da vel være et energi sluk? Anonymkode: 49be1...0f5 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #10 Skrevet 25. mars 2023 Jeg skjønner deg godt. Jeg var også utro mot min notoriske utro og voldelige eks. Jeg trodde virkelig jeg aldri kom til å være typen til å være utro og det er i strid med min moral men når han var utro gang på gang så mistet jeg hemningene og omtanken for han jeg også. Av å fortelle mannen din det får du ikke annet enn raseri og trusler tilbake, særlig når du omtaler han som en narsissist. Da kan det bli direkte farlig. Du vil ikke oppnå sjalusi eller at han slutter å bære utro selv eller at han blir redd for å miste deg og tar bedre vare på deg, du vil bare oppleve raseri, kontroll og psykisk vold. Den beste hevnen du kan gjøre er å gå fra han uten noen forklaring og ikke tillate han å prøve å manipulere deg tilbake. Sånne menn vil ha makt over andre og å ta fra han makten over deg er det som vil være verst for han, og i tillegg best for deg å komme deg vekk fra en sånn mann. Anonymkode: 9b757...050 4 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #11 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jo det er det, jeg er også mann. ts Anonymkode: 3ac5c...e7c Ikke så lett å skjønne når du snakker om å holde på musa 🙈🤣 Men altså, dere er tydeligvis skapt for hverandre 🤟 Anonymkode: 11072...a88 6 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #12 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke så lett å skjønne når du snakker om å holde på musa 🙈🤣 Men altså, dere er tydeligvis skapt for hverandre 🤟 Anonymkode: 11072...a88 Uff trollet avslørte seg selv der... Anonymkode: 9b757...050 4 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #13 Skrevet 25. mars 2023 Syns kanskje dere skal gå fra hverandre? Man er ikke på Grindr eller andre apper av samme type om man er sammen med noen og elsker dem. Hvis ikke man har blitt enig med partner om at det er ok. Når du velger å være utro for å hevne deg så elsker du jo ikke mannen din lenger. Anonymkode: 662bb...b1c 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #14 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Så, begge er utro og lyver til hverandre. Hvor går veien videre? Anonymkode: 92849...2fc AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg tenker at dere begge bør være ærlige mot dere selv og hverandre og ta en prat om at dette forholdet ikke lenger er liv laga. Med mindre dere begge ønsker et åpent forhold, for dere har jo begge tydeligvis et ønske om å ligge med andre. Anonymkode: a2e50...791 AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Hvorfor gidder dere? Dette må da vel være et energi sluk? Anonymkode: 49be1...0f5 Turtellure12 skrev (53 minutter siden): Tja. Hva med å gjøre det slutt? Jeg er helt enig. Greia er at det er helt ferskt. Jeg er som sagt mye yngre enn det han er så nå sitter jeg igjen med en følelse av at han istedenfor å ha elsket meg har prøvd å levd sin tapte ungdom gjennom meg. ts Anonymkode: 3ac5c...e7c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #15 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg skjønner deg godt. Jeg var også utro mot min notoriske utro og voldelige eks. Jeg trodde virkelig jeg aldri kom til å være typen til å være utro og det er i strid med min moral men når han var utro gang på gang så mistet jeg hemningene og omtanken for han jeg også. Av å fortelle mannen din det får du ikke annet enn raseri og trusler tilbake, særlig når du omtaler han som en narsissist. Da kan det bli direkte farlig. Du vil ikke oppnå sjalusi eller at han slutter å bære utro selv eller at han blir redd for å miste deg og tar bedre vare på deg, du vil bare oppleve raseri, kontroll og psykisk vold. Den beste hevnen du kan gjøre er å gå fra han uten noen forklaring og ikke tillate han å prøve å manipulere deg tilbake. Sånne menn vil ha makt over andre og å ta fra han makten over deg er det som vil være verst for han, og i tillegg best for deg å komme deg vekk fra en sånn mann. Anonymkode: 9b757...050 Takk!! det var egentlig noen som kunne forstå seg jeg leter etter. Og alt det du nevner er ting som har utfoldet seg over lengre tid, jeg har bare ikke innsett situasjonen før nå. Det gjør at hele greia er fersk så jeg vet at jeg burde dra jeg bare vet ikke hva jeg gjør akkurat nå. Har ikke nettverk å støtte meg på, går skole og jobber men jeg må være taktisk samtidig som jeg står i en situasjon som trykker på de evnene... Anonymkode: 3ac5c...e7c
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #16 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Uff trollet avslørte seg selv der... Anonymkode: 9b757...050 Herregud. Ett ord så er liksom alt feil? Anonymkode: 3ac5c...e7c 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #17 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Syns kanskje dere skal gå fra hverandre? Man er ikke på Grindr eller andre apper av samme type om man er sammen med noen og elsker dem. Hvis ikke man har blitt enig med partner om at det er ok. Når du velger å være utro for å hevne deg så elsker du jo ikke mannen din lenger. Anonymkode: 662bb...b1c Nei det er jo forsåvidt sant Anonymkode: 3ac5c...e7c
Turtellure12 Skrevet 25. mars 2023 #18 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er helt enig. Greia er at det er helt ferskt. Jeg er som sagt mye yngre enn det han er så nå sitter jeg igjen med en følelse av at han istedenfor å ha elsket meg har prøvd å levd sin tapte ungdom gjennom meg. ts Anonymkode: 3ac5c...e7c Men da vet du hva som er veien videre. Ferskt eller ikke, et forhold skal vel ikke starte med utroskap i øst og vest. 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #19 Skrevet 25. mars 2023 Turtellure12 skrev (5 minutter siden): Men da vet du hva som er veien videre. Ferskt eller ikke, et forhold skal vel ikke starte med utroskap i øst og vest. Ja jeg er jo enig i det. Men hva gjør jeg videre? Skjønner at det ikke er lett å ta to menn sammen på alvor, men det er de samme følelsene og jeg kan være like fortvilt. ts Anonymkode: 3ac5c...e7c
Turtellure12 Skrevet 25. mars 2023 #20 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Ja jeg er jo enig i det. Men hva gjør jeg videre? Skjønner at det ikke er lett å ta to menn sammen på alvor, men det er de samme følelsene og jeg kan være like fortvilt. ts Anonymkode: 3ac5c...e7c 1. Du vet veien videre hvis du er enig at forholdet er helt skakkjørt. Du pakker sakene og sier til mannen at du og han ikke lenger er liv laga. 2. Hva mener du med denne setningen; "Skjønner at det ikke er lett å ta to menn sammen på alvor"? Den kan du spare deg for. Dette handler om to voksne individer i forhold, og den ene spør om råd. Det er det jeg forholder meg til. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå