AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 De siste gangene har jeg begynt å lukte skikkelig vondt, litt fiskeaktig, flere dager etter samleie. Tidligere kunne jeg merke litt av det frem til jeg dusjet etterpå, men nå sitter det uansett dusj og vask med intimsåpe. Samme partner. Har ellers ingen plager (ikke økt utflod, lukt, kløe etc). Hva skjer?? 🤢 Anonymkode: 3ccc4...cc9
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Du har garantert fått bakteriell vaginose. Må behandles med lokal antibiotika, "stikkpiller" i skjeden. Tror det er en 5-dagerskur. Bestill legetime Du får nok behandling uten undersøkelse. Nok å fortelle symptomer. Anonymkode: bd53a...82f 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 Hadde det ikke luktet hele tida da, og ikke bare etter samleie? Anonymkode: 3ccc4...cc9
Hmmmmmm Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 Prøv som en sier med stikkpille først. Men jeg merker at etter at jeg ble singel så lukter jeg mye bedre der nede. Samleie gjør noe med floraen våres. Nasty 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 Anbefaler denne. Kan brukes mot bakteriell vaginose. Spør om mannen din kan ha gjort endringer i kostholdet som kan gi endringer i sæden hans. Det kan påvirke din skjedes bakterieflora. Anonymkode: dbbaa...a05 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 Bakteriell vaginose sannsynligvis, men jeg fikk det slik da en tidligere partner smittet meg med klamydia. Anonymkode: c19be...624
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 Det kalles bakteriell vaginose og må behandles med antibiotika. Kommer av at dine og hans bakterier ikke passer sammen Anonymkode: be2aa...f1a
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #8 Skrevet 26. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 10.38): Hadde det ikke luktet hele tida da, og ikke bare etter samleie? Anonymkode: 3ccc4...cc9 BV blir forværret etter samleie pga ph i sæd. Jeg opplevde det samme. Gikk greit etter dusj, da var det bare lukt om jeg luktet på utfloden. Men etter sex luktet det grusomt. Tok prøver som påvist BV og fikk stikkpiller. Brukte kondom etter det, men det kom tilbake med en gang jeg prøvde uten kondom. Jeg tolker det som at sæd kan utløse det også, ikke bare forværre det. Anonymkode: 0e789...1e2
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #9 Skrevet 26. mars 2023 Om mannen ikke har vasket stellet, kan det lukte etter han har vært inni deg. Det lukter gammal mann og gammal urin pluss diverse. Dette sitter i en god stund før vagina selvrenser seg. Anonymkode: 2bb40...c77
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå