AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 I går hadde vi en dypere samtale om tidligere erfaringer og forhold. Det kom frem at han har opplevd utroskap 7 ganger der 4/7 ganger har vært seksuelt så han måtte teste seg hos lege. Det er fra han var 15-38 år. Er dette et rødt flagg?? Jeg har aldri hørt om at noen har opplevd så mye utroskap før. Det får meg jo til å lure. Jeg har selv hatt dårlige erfaringer med menn, men ingen har vært utro mot meg selv om de ikke har vært mors beste barn. Det skal jo litt til før man er utro, og 7 forskjellige jenter da! Jeg spurte om han hadde fått noen tilbakemeldinger på hvorfor. Det hadde han ikke, men sa at de sikkert ikke hadde vært fornøyd med han da. Jeg klarer ikke å forstå hva disse jentene kan ha reagert på. Han er så snill, trygg, harmonisk, ærlig, lojal, dedikert, empatisk og omsorgsfull. Jeg føler meg sett, hørt og elsket hver eneste dag. Han er noe av det beste jeg har hatt sex også, og jeg har ikke hatt få sexpartnere i mitt liv! Det eneste jeg kan komme på er at han ikke er så spontan, fleksibel og eventyrlysten, men er man utro for det liksom?? Anonymkode: 7c33b...6f8 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Hvorfor henger du deg opp i det fremfor å glede deg over forholdet du er i? Du har jo tydeligvis funnet gull selv om andre syntes det var gråstein. Anonymkode: b93f2...53b 4
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 Kanskje han er drittstygg i kjeften når ting blir ille, hvem vet? Men så langt virker det bra, så det er jo fint? Anonymkode: 18a3d...1aa 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 Victim blaming er veldig lite sjarmerende. Uansett om man er misfornøyd med forholdet eller hva det er, så gjør man det slutt før man pøker på andre. Dessuten er man ikke synsk og kan vite på forhånd at en partner er utro. Jeg har også vært utsatt for utroskap flere ganger, og sånne stygge kommentarer som kommer fra ts gjør at jeg har 0 selvtillit. Føler at det er noe galt med meg og at ingen menn vil ha meg. Så sånne som deg er med på å ødelegge folk psykisk med dine ekle holdninger. Håper du føler deg bedre av å være nedlatende og slem mot andre da Og gjøre at sånne som oss som er ødelagt pga utroskap føler oss enda mer dritt. Håper virkelig at dagen din blir bedre av det, når du kan ødelegge folk enda mer med dine stygge kommentarer. Ta deg sammen! Dessuten vet du ikke om du selv har blitt utsatt for utroskap, med mindre du og dine exer var klistra til hverandre 24/7. Som en kjent brite sa: If you can be anything, be kind. Anonymkode: bf213...0c6 3 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #5 Skrevet 25. mars 2023 Rødt flagg fordi han har opplevd utroskap? Ærlig talt… nå må du gi deg Anonymkode: 8b782...107 8 1 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 For det første så kommer ikke utroskap av at det nødvendigvis er noe galt med partneren eller forholdet. Noen er rett og slett bare egoister og noen utro personer har også personlighetstrekk med nedsatt empati og moral og økt behov for spenning. Så det er nok heller det at han har blitt dratt mot damer som har disse personlighetstrekkene og havnet i veldig umodne forhold som ikke har vært så veldig seriøse. Jeg ville nok mistenkt at utroskapen gikk begge veier i så dramatiske forhold, og ikke trodd på at han var offeret i alle syv forholdene. Er det samme dame som har bedratt han syv ganger kan jeg godt tro på at han bare har vært skikkelig uheldig. Anonymkode: 33f46...e16 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #7 Skrevet 25. mars 2023 Fordi snille folk opplever ofte å bli overkjørt og at partner driter i dem. Anonymkode: 56a64...8eb 4 1
17.11 Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 Han er åpenbart ikke flink til å velge damer. Det er ikke uvanlig å havne i flere dårlige relasjoner etter hverandre. 5
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #9 Skrevet 25. mars 2023 Moderne kvinner blir bare verre og verre. Og pga. DEM tenker DU det er noe feil med denne mannen? Anonymkode: 54ced...15e 1
Turtellure12 Skrevet 25. mars 2023 #10 Skrevet 25. mars 2023 Empatiske mennesker har ofte blitt utsatt for stygge ting av folk som har dette personlighetstrekket i mye mindre grad. Empatiske mennesker finner seg i ting og blir lett overkjørt, gjerne ofte økonomisk og i kjærlighetslivet. Bare fordi dette har skjedd han, behøver ikke å bety noe verdens ting. Stakkars. Ta vare på han da, og gi han oppmuntrende ord. Gled deg over å tilsynelatende ha funnet en som er verdt å beholde. 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #11 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Moderne kvinner blir bare verre og verre. Og pga. DEM tenker DU det er noe feil med denne mannen? Anonymkode: 54ced...15e Nå er dette snakk om gamle forhold så skjønner ikke hvorfor du drar frem moderne. Hva er din neste kommentar, at det er feminismen og likestillingens skyld så du har et påskudd for å være mot likestilling og ønske å undertrykke damer og holde dem i bånd eller slå dem som i gamledager så de ikke tør å være utro? 😴 Hva da med de utro mennene da? Anonymkode: 33f46...e16 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #12 Skrevet 25. mars 2023 De må være lov å spørre, når folk har et såpass åpenbart mønster. Daten min har opplevd mye rart i fortiden, så jeg spurte han rett ut om det var han som trigget galskap hos kvinner, eller om han bare har fryktelig dårlig smak. Så etter å ha pratet om det kom det frem at han tidligere har valgt kvinner etter noen (litt overfladiske) kriterier som ofte kommer sammen med drama, men at han nå, etter disse erfaringene, har blitt mer voksen og valgt å prioritere annerledes. Og da er jo både selvinnsikten og evnen til å forbedre seg til stede, og da er det greit. Anonymkode: 72143...0ff 1 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #13 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): De må være lov å spørre, når folk har et såpass åpenbart mønster Nettopp. Det er ikke "victim blaming" av å bare ta det inn som en av flere synsvinkler. Han vil vel uansett ikke ha skylden alene, for at eksene snublet i andre menn. Anonymkode: b609e...0cb 2
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #14 Skrevet 25. mars 2023 Du kan ikke si det er et rødt flagg at 7 damer har vært utro mot kjæresten din. Selv om jeg syns også det høres ganske utrolig ut å ha så uflaks. Kanskje han underbevisst tiltrekkes damer med dårlige intensjoner. Det er litt typisk at hvis du har noen sånne traumer trekkes du mot det samme igjen og igjen. Et dårlig mønster Anonymkode: 35615...aae 1
Andro Skrevet 25. mars 2023 #15 Skrevet 25. mars 2023 Hørtes veldig usannsynlig ut, men det er jo en underlig verden...
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #16 Skrevet 25. mars 2023 Hvordan vet du at dine ekser ikke har vært utro da? Man vet jo kun om de forteller det. Anonymkode: 2ee90...e6e 1
Tradegy Skrevet 25. mars 2023 #17 Skrevet 25. mars 2023 Noen trives så i offerrollen at det dyrkes, selv I ettertid. Ville tatt det med en klype salt, siden du kun har èn side. Kanskje er det ikke like svarthvitt som det høres ut. Infoen er jo helt irrelevant dersom forholdet i dag, er bra, så sånn sett bør det ikke bety all verden 🙂❤️ 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #18 Skrevet 25. mars 2023 Tja. Jeg har opplevd utroskap av 4 menn på rad, må innrømme at jeg til slutt tenkte at det er umulig å finne en trofast mann. Men jeg fant det, og vi har det veldig godt sammen. Anonymkode: f624b...f94 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #19 Skrevet 25. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Tja. Jeg har opplevd utroskap av 4 menn på rad, må innrømme at jeg til slutt tenkte at det er umulig å finne en trofast mann. Men jeg fant det, og vi har det veldig godt sammen. Anonymkode: f624b...f94 Give it some time. Anonymkode: c6cc3...5ee
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #20 Skrevet 25. mars 2023 7 forskjellige jenter?? Veldig spesielt. Anonymkode: c6cc3...5ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå