AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Del Skrevet 25. mars 2023 Hei! Jeg har dårlig syn, og jeg kan ikke bruke linser. Jeg løp med briller på mølla i går, og det var en ny opplevelse🤓 Jeg har lenge tenkt på å bruke briller på løpeturene ute, men har tenkt at de faller av eller dogger igjen. Har dere spesialbriller? Eller deres vanlige briller? Anonymkode: 1148e...64a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bithiah Skrevet 25. mars 2023 #2 Del Skrevet 25. mars 2023 Jeg har ikke spesielt dårlig syn, men bruker briller alltid. Når jeg løper har jeg dem på som vanlig, aldri hatt noe problem 🤷♀️ eneste er om det regner masse..men går greit det også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #3 Del Skrevet 25. mars 2023 Mannen min har ski og sportsbrille med styrke. Dyre, men han har fått dekket av jobb (jobber som trener på idrettslinje, vgs). Så det finnes egne, mer egnede briller. Anonymkode: ec342...991 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #4 Del Skrevet 27. mars 2023 Bruker briller til vanlig. Og linser til trening. Ikke glad i å gå med linser, men det er et must når jeg trener og svetter. Tåler å ha de på i en liten time. Anonymkode: bd887...f6a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #5 Del Skrevet 27. mars 2023 Nærsynt her, styrke minus 2.5. Løper oftest uten briller. Det viktigste er å se bakken godt nok. For mølle, bane, asfalt og fin grusvei er det ingen forskjell, for dårlig grus eller terreng må man se best mulig, med briller da. Surrer av og til en gummistrikk bakerst rundt hver stang så de ikke glir av så lett. Anonymkode: 67e33...85e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 27. mars 2023 #6 Del Skrevet 27. mars 2023 Hadde linser til trening og briller ellers. Kunne ikke være uten korrigering, var så svaksynt at jeg var funksjonelt blind uten. Nå har jeg operert øynene og fått et nytt liv. Det var verdt hver en krone som gikk med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. mars 2023 #7 Del Skrevet 27. mars 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Nærsynt her, styrke minus 2.5. Løper oftest uten briller. Det viktigste er å se bakken godt nok. For mølle, bane, asfalt og fin grusvei er det ingen forskjell, for dårlig grus eller terreng må man se best mulig, med briller da. Surrer av og til en gummistrikk bakerst rundt hver stang så de ikke glir av så lett. Anonymkode: 67e33...85e Wow - mens jeg som har -1,25/-1,50 som regel bruker briller selv på mølla... Synes du ikke det er ekkelt å løpe i en slik "boble" når du løper ute? 😅 Anonymkode: d4486...cb8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå