AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Jeg er 31 år og singel. I takt med at venninner har blitt mer etablert med mann og unger har jeg tatt ansvar for å fylle livet mitt med hobbyer og bli kjent med nye folk sånn at jeg ikke skal bli veldig alene når venninner etablerer seg. Føler selv at det er det eneste ansvarlige å gjøre, det blir for dumt å mase på venninner som har unger om å treffes hele tiden, og også teit å være en sutrete singel dame som klager over å være alene når alle andre er opptatt. Opplever likevel at venninner med barn har liten forståelse for min prioritering. De er, forståelig nok, ofte opptatt med sitt, men når de først spør om å treffes forventer de nærmest at jeg skal være klar på flekken. Hvis jeg har lagt planer allerede, får jeg høre at jeg «alltid er opptatt…». Flere som opplever dette? Anonymkode: 7a18a...f26 1
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Tror du at de mener du skal være klar på flekken eller er det slik du oppfatter dem? Det er forståelig at de reagerer hvis du ofte sier "Nei, jeg kan ikke" uten å følge opp med "Men hva med onsdag neste uke?" Jeg har travle perioder hvor jeg ofte ikke kan, men da svarer jeg alltid med å foreslå en annen dag. Ellers virker man bar avvisende. Anonymkode: 1fbe2...34c 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå