Likerstor35 Skrevet 25. mars 2023 #1 Skrevet 25. mars 2023 Hei mann 35 her, min samboer har mye smerte i kroppen da hun har fibromyalgi!! dette går nå hardt utover hverdagen og er konstant klaging på hvor vondt hun har det, når det kommer til soverommet er det null sex på grunn av dette! reaksjon blir jo med dette lite kjærlighet av kosing, dulling etc. fra min side, vi er nå på en ond spiral av gift i forholdet.. What to do ? Ta deg sammen vil jo sikkert noen av dere si! men jeg er en enkel mann med seksuelt behov. 1
Mt3 Skrevet 25. mars 2023 #2 Skrevet 25. mars 2023 Men er hun ikke mottakelig for kos og kjærtegn overhode, eller er det du som forventer at det skal gå over til sex hver gang dere gir hverandre ett kjærtegn? Går hun i terapi for å lære å leve med smertene? Gjør hun noen treningsøvelser/går tur/svømmer? Altså veldig lett trening? Hvor lenge har hun hatt fibromyalgi? Snakker dere om problemet med mangel på nærhet, viser du forståelse for hennes tilstand? 2
Hjelpsom Skrevet 25. mars 2023 #3 Skrevet 25. mars 2023 46 minutter siden, Likerstor35 said: Hei mann 35 her, min samboer har mye smerte i kroppen da hun har fibromyalgi!! dette går nå hardt utover hverdagen og er konstant klaging på hvor vondt hun har det, når det kommer til soverommet er det null sex på grunn av dette! reaksjon blir jo med dette lite kjærlighet av kosing, dulling etc. fra min side, vi er nå på en ond spiral av gift i forholdet.. What to do ? Ta deg sammen vil jo sikkert noen av dere si! men jeg er en enkel mann med seksuelt behov. Det finnes da mange typer smertestillende man kan bruke mot denne sykdommen. Min mor har slitt med denne sykdommen i en årrekke og tro meg smertelindrende hjelper. Forstår at dette påvirker dere negativt, smerter er ille og fører til skiftende humør og når smertene er store nok vil man heller ikke bli tatt på. Vil foreslå at dere "setter" av dager der hun tar nok smertestillende slik at dere kan gjennomføre de tingene både du og henne savner. Å gå med smerter fører også til at man konstant er sliten, og er man sliten så har man heller ikke overskudd til "sengedans", så en økning av smertelindrende hadde kanskje vært en løsning. Har hun vært på smerteklinnik og fått gjennomgang av smertene og satt opp en smertelindringsplan? 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #4 Skrevet 25. mars 2023 Likerstor35 skrev (1 time siden): Hei mann 35 her, min samboer har mye smerte i kroppen da hun har fibromyalgi!! dette går nå hardt utover hverdagen og er konstant klaging på hvor vondt hun har det, når det kommer til soverommet er det null sex på grunn av dette! Hvilke medisiner bruker hun? Får hun behandling? Hva slags vaner har hun for å lette eller forebygge smerter? Feks jeg bruker en daglig medisin og Paracet ved behov. Jeg får massasje hos proff massør 1 gang i mnd. Jeg trener flere ganger i uka, bla yoga og tøying i varmtvannsbasseng. Jeg har også flere apparater som behandler smerter, og har et portabelt badekar jeg bruker ukentlig da varme demper smerter. Jeg hviler/sover også en del smerter av meg. Og fordi jeg har så god kontroll, har vi et godt sexliv i heimen. Hilsen kvinne 43 med fibromyalgi Anonymkode: ab5e4...8a4 3
Likerstor35 Skrevet 25. mars 2023 Forfatter #5 Skrevet 25. mars 2023 Hun tar bare Paracet! Er i full jobb og småbarnsliv 🤪 så er jo hektisk i tillegg.
Hjelpsom Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 11 minutter siden, Likerstor35 said: Hun tar bare Paracet! Er i full jobb og småbarnsliv 🤪 så er jo hektisk i tillegg. Det er ikke nok med den fibromyalgien du forteller om, ikke overhode! Her må dere til lege, du må være med og fortelle om hvilke konsekvenser hennes smerte fører til i deres samliv, og få henvisning til smerteklinikk dersom legen er "vanskelig". Dere kan ikke fortsette å leve slik. Man kan fint da "sterke" smertestillende og fortsatt være i jobb, så lenge de er tilpasset og det tas kun så mye at det fjerner/døyver smertene. 1
Likerstor35 Skrevet 25. mars 2023 Forfatter #7 Skrevet 25. mars 2023 Takk for innspill😊 skal ta det opp med henne, vil jo bare det beste for hun ❤️ 3
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2023 #8 Skrevet 25. mars 2023 Men er du biseksuell pga brukernavnet ditt her? Skulle tro det. Isåfall kan det være derfor kona di ikke vil ha sex fordi hun har funnet ut at du liker stor (penis) Er det fibromyalgien er det ikke noe å få gjort med det. Det er en grusom sykdom. LDN lav dose naltrexone hjelper for noen men du kan fremdeles ikke forvente at hun skal presse seg til sex for din del når det går på bekostning av helsen hennes Anonymkode: dc40d...7f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå