Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 5+2 og begynte for en ukes tid siden med murringer i magen. Har hatt ømme bryster hele tiden, på grunn av lutinus men det har de siste to dagene blitt mye verre. I tillegg er jeg kvalm innimellom og jeg er oppe kl 5-6 og tisser hver natt selv om jeg unngår å drikke en time før leggetid :ler:

Hva var/er deres tidlige symptomer?

Anonymkode: 4ac86...25a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt fra sånn 6DPO sleit jeg med å sove. Våknet på natta og bare var lys våken. 9DPO våknet jeg og var lirt kvalm, og for første gang i mitt voksne liv ville jeg ha frokost 😂 10DPO testet jeg positivt, i dag er jeg 4+4, og jeg sliter fortsatt med søvn og massiv oppblåsthet. Ser ut som jeg er i 6-7 mnd, er så sabla oppblåst. Forstått lov kvalm på morgenen, og såre brystvorter 

Skrevet

Jeg drømte at jeg fødte kattunger. Det har jeg bare gjort når jeg har blitt gravid.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg testet negativt gang på gang, og tenkte at mensen bare var sen. På fjerde dag med forsinket mens var jeg så oppblåst at jeg trodde (og kanskje håpet sånn for smertelindringens del) at jeg skulle sprekke. Kjøpte med en test hjem litt på impuls, og jammen var den positiv.

Vi har ikke lagt bak oss mer enn fem og en halv uke. Jeg er fortsatt som en ballong, også er jeg veldig trøtt. Hele tiden. 

Anonymkode: 6dcdd...6f2

AnonymBruker
Skrevet

Trøtthet. Jeg var så sykt trøtt, måtte sove timevis etter jobb for å orke lage middag. 

Anonymkode: 5dfac...020

AnonymBruker
Skrevet

Første symptom jeg reagerte på var at jeg var kald, helt is kald og klarte ikke å bli varm uansett hva jeg prøvde. Fant ut senere at det var et typisk symptom 😅 hadde også helt tett nese. Rett etter festeblødning måtte jeg på do hele tiden, akurrat som tarmene tømte seg. Og etter det fikk jeg stooore magesmerter. Jeg var helt sikker på at jeg hadde graviditet utenfor livmoren, etter en nød time på sykehuset visste det seg at jeg bare hadde fått treg mage 🙈🤣  måtte opp å tisse flere ganger om natten, ømme bryster og stikking i livmoren. Veldig desperat sulten! Og cravings på alt mulig. Hormonell. Og veldig  trøtt😴 og kvalm. Kvalm hele dagen, og må spise hele tiden for at kvalmen ikke skal ta overhånd. Er i uke 11 nå, og ting har endelig begynt å roe seg 😅

Anonymkode: b9a82...c90

AnonymBruker
Skrevet

Nå vet jeg ikke om jeg er gravid siden jeg ikke har testet. Men er jeg så er jeg 5 uker på vei, og symptomene er:

Veldig trøtt
Kvalm, nedsatt matlyst
Økning i kroppstemperatur/nattesvette
Stikninger/vondter i magen
Føles som om mens skal komme hele tiden, men ingenting (gjort i 5 dager)

Anonymkode: 37e8c...09e

AnonymBruker
Skrevet

Ble brått ekstra sulten og ville bare ha drittmat, så ble jeg skikkelig følsom og diskuterte tull med samboer, gråt av ingenting, vondt i brystene. Ellers ingenting, vanlige menssmerter så trodde mens skulle komme

Anonymkode: 1ff99...1b2

AnonymBruker
Skrevet

Oppblåst og sykt trøtt. 

Anonymkode: 7f4b6...1ef

AnonymBruker
Skrevet

Oppblåst, trøtt, må tisse hele tiden om natta, ømme bryster, sulten, kvalm, økt utflod

Anonymkode: 0e028...c2c

AnonymBruker
Skrevet

Trøtt! Sov meg gjennom uke 5-10. Kastet opp hver morgen fra uke 6, og gjør det fortsatt, i tillegg til kvalme hele dagen. Hadde ligamentsmerter/mensenmurringer fra uke 3 til uke 5, og var sikker på at jeg kom til å abortere på grunn av det.

Har også vært snørrete og småemosjonell fra uke 3. Har mareritt stort sett hver natt, og syntes svettelukten min er blitt ordentlig stygg. Våknet også minst én gang hver natt mellom uke 4 og 9 og måtte tisse, det har heldigvis gitt seg.

Anonymkode: 8e65e...c46

AnonymBruker
Skrevet

Oppblåst, trøtt, tett i nesen.

Anonymkode: 28659...864

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...