Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde hørt så mye fint om den og bare lest strålende anmeldelser, men etter første episode var den jo bare ekstremt slitsom😳😅Noen her inne som kan bekrefte at den tar seg opp og at den er verdt å se? Og dere som likte den, hvilke andre serier har dere likt? 

Anonymkode: ea63d...802

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det stemmer at den er heseblesende i de to-tre første episodene, så roer det seg, syns jeg. Har sett 5-6 episoder. Digger "The Serpent Queen", gleder meg til sesong to :juhu:

Anonymkode: b464d...1a1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Det stemmer at den er heseblesende i de to-tre første episodene, så roer det seg, syns jeg. Har sett 5-6 episoder. Digger "The Serpent Queen", gleder meg til sesong to :juhu:

Anonymkode: b464d...1a1

Hva syntes du var bra med den? På hvilken måte tok den seg opp? Kjipt å måtte gå igjennom 3 stress episoder før det blir bra da🙃 Samboer og jeg har nesten aldri tid til å se serier sammen og har blitt kresne med årene. Fint det er korte episoder i det minste, så skal prøve å gi den en sjanse til.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hva syntes du var bra med den? På hvilken måte tok den seg opp? Kjipt å måtte gå igjennom 3 stress episoder før det blir bra da🙃 Samboer og jeg har nesten aldri tid til å se serier sammen og har blitt kresne med årene. Fint det er korte episoder i det minste, så skal prøve å gi den en sjanse til.

haha serien er sykt stressende, men det er sjarmen. Nest siste episode er så sjukt spinnvill at jeg var satt ut i to dager, elsker the bear og carmy

Anonymkode: e86a4...ae2

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

haha serien er sykt stressende, men det er sjarmen. Nest siste episode er så sjukt spinnvill at jeg var satt ut i to dager, elsker the bear og carmy

Så du vender deg på en måte til stresset?🥴 Ble jo likevel litt nysgjerrig nå da;)

Skrevet

Jeg likte den serien veldig godt, elsket energien! Men, det tok tid å venne seg til det for meg og. Føler det beskriver så godt både hvor hektisk jobben i seg selv er, men også hvor kritisk situasjonen de befinner seg i er, hvor mye følelser som koker rett under overflaten hele tiden, som jo forøvrig ganske ofte kommer til overflaten også :ler: Ville absolutt sett mer! :jepp:

AnonymBruker
Skrevet

Alt for mye tjas for min del. Kutta vel ut serien etter 2 episoder. 

Anonymkode: 295e0...a2d

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

Så du vender deg på en måte til stresset?🥴 Ble jo likevel litt nysgjerrig nå da;)

Gjenspeiler vel stresset hans og på kjøkkenet, jeg digget den, tok seg kraftig opp

Anonymkode: b4769...e03

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 21.26):

haha ja. jeg var så stressa i starten og det skjer så sykt mye, men det er en SYKT bra serie 

AnonymBruker
Skrevet

Så hele på en gang😅 Rasende tempo, og egentlig fin historie. Ellers ser jeg på Scandal, der er det også vanskelig å henge med noen ganger. Syns jeg, men jeg er kanskje litt treg av meg. 

Anonymkode: 20d99...289

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...