Gå til innhold

For damer med myke (plus size) kropen og andre

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenker avhøre selve damer som har mykere kropen... uanset.. Jeg som mann se  at vi manlig kjøn diskuterer mye hva kropstyper vi liker. Men... hva damer tenker? Hva føler dokke? Når det kommer ekstra kg etter barn og lenger i livet det ikke så lett å justere seg.  Kansje det påvirker mye derres hverdagen? Forhold? Sexlivet?

Eller dokke gla i seg selv som derre er? Hvor mange ikke bryr seg i sine former og føler seg sexy uanset?

Noen merket mer opmerksomhet etter kropens endringer?

Det finnes damer som trener for å ha stor rund rumpe.. hva er plus med det?

Selv tenker at uanset hva kropen du har, så lenge du liker det og føler deg godt. La det vær .  

Så damer. Hvordan er det?

Endret av anonymman34
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Som dame med noen kilo ekstra kan jeg si at jeg er fornøyd med kroppen min. Den fungerer til det jeg trenger den skal gjøre, jeg har et bra sexliv, har aldri manglet oppmerksomhet og har en mann som elsker meg. Han ser det som en fordel at jeg er fyldig, men er gift med meg pga den jeg er som person, og ikke pga kroppen min.

Anonymkode: 06661...454

• Liker 3
  • Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva er kroper for noe? 

Er 34. Har ikke født barn og skal aldri ha barn. Men kroppen er som den er. Har lett for å legge på meg. Dette har mye med gener å gjøre. Er rund og god. Skal jeg være tynn, må jeg nok spise diett resten av livet. 

Anonymkode: ff772...0fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 40 år her, har lagt på meg 20 kg de siste 5 årene og hater det. Jeg var mye finere som slank. De ekstra kiloene bidrar til at jeg ikke vil delta på noe sosialt lengre fordi jeg skammer meg sånn over å ha gått fra å være fit til fat. Mange kjenner meg ikke igjen pga forvandlingen. Har sluttet å ha sex fordi jeg hater kroppen min og ikke takler at noen ser meg naken, jeg vemmes av mitt eget speilbilde. Jeg er selve definisjonen på 40, feit og ferdig.

Anonymkode: cda5d...5be

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Kvinne 40 år her, har lagt på meg 20 kg de siste 5 årene og hater det. Jeg var mye finere som slank. De ekstra kiloene bidrar til at jeg ikke vil delta på noe sosialt lengre fordi jeg skammer meg sånn over å ha gått fra å være fit til fat. Mange kjenner meg ikke igjen pga forvandlingen. Har sluttet å ha sex fordi jeg hater kroppen min og ikke takler at noen ser meg naken, jeg vemmes av mitt eget speilbilde. Jeg er selve definisjonen på 40, feit og ferdig.

Anonymkode: cda5d...5be

Håper du finner ny inspirasjon i deg selv. Og alt ordner seg.  

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet
anonymman34 skrev (8 timer siden):

Kansje det påvirker mye derres hverdagen? Forhold? Sexlivet?

Eller dokke gla i seg selv som derre er? Hvor mange ikke bryr seg i sine former og føler seg sexy uanset?

Noen merket mer opmerksomhet etter kropens endringer?

Det finnes damer som trener for å ha stor rund rumpe.. hva er plus med det?

Så damer. Hvordan er det?

Det påvirker meg hverken i dagliglivet, i forhold eller under sex.

Er glad i meg selv og kroppen min.

Har aldri brydd meg om hva fremmede mener om kroppen min. Det holder at den jeg er sammen med, tenner på meg. 

Noen liker stor rumpe, andre ikke. Fordelen med å trene rumpe, er at man gjerne trener andre ting samtidig. Ergo, man blir sterkere og får bedre helse.

Alt i alt. Så lenge kroppen fungerer, ser jeg ingen grunn til å gå rundt å hate den. 

Anonymkode: fd70b...1fa

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Noen kvinner bruker  joga bukser for å provosere man? Det liksom - " hmm... i dag jeg skal ha på meg disser og se hvordan blir det". 

Grunn jeg spører p.g.a det møtes kvinner som liker å vise sine runde former. Og handliger dem gjør forteler litt. 

Skrevet
anonymman34 skrev (3 minutter siden):

Noen kvinner bruker  joga bukser for å provosere man? Det liksom - " hmm... i dag jeg skal ha på meg disser og se hvordan blir det". 

Grunn jeg spører p.g.a det møtes kvinner som liker å vise sine runde former. Og handliger dem gjør forteler litt. 

Nei, ingen bruker yogabukser for å provosere menn. Man går i dem fordi de er komfortable.

Har alltid bodd trygt i min egen kropp. Den er sterk, muskuløs og frisk, enten jeg er tynn eller fyldig. Det har variert.

• Liker 2
Skrevet
anonymman34 skrev (7 minutter siden):

Liker yoga bukser fordi de er behagelige, bevegelige og i min mening, fine å 

Handler ikke om å provosere menn 

• Liker 2
Skrevet

Ja komfortable, enig. Men derre vet også at "Ja nå blir det mer opmerksomhet"

Og fra min erfaring ,for eks på butiken. Kommer dame (ca 40 )med fint rund rumpe og yoga bukser, jeg skule forbi ho og ho plutselig bøye seg ned for å pluke noe vare at det vises godt hva ho har under og ho se ned i fra om jeg se på ho. ( det var mulighet for henne til å gjøre det annerledes. )

Jeg vært små sjokkert og tenkte hvorfor. Ja jeg likte den utsikt. Men plutselig tenker hvorfor?   Ingen gale med det. Derfor best å spøre selve kvinner.

Skrevet (endret)

Det virker som om kulturen vår forundrer deg. Vår klesstil handler ikke om å tiltrekke oss blikket ditt. Det handler i stor grad om å gi faen i hva du tenker, og velge det som kjennes best ut på kroppen.

K 24:24

Endret av Andro
  • Liker 2
Skrevet

Helt enig. Kvinner må mer gi fæn hva andre tenker og kle seg som dem vil.  Den " nei.. ikke det, jeg for tyk, hvordan jeg skal se ut " barre kaste vekk. Alle damer er fint uanset hvor mye du har på seg. 

Men Andro... jeg har flere eksempler  når joga bukser vært i spil. Og jeg ikke dum. Du kan ikke svare for alle kvinner. 

AnonymBruker
Skrevet
anonymman34 skrev (9 minutter siden):

Helt enig. Kvinner må mer gi fæn hva andre tenker og kle seg som dem vil.  Den " nei.. ikke det, jeg for tyk, hvordan jeg skal se ut " barre kaste vekk. Alle damer er fint uanset hvor mye du har på seg. 

Men Andro... jeg har flere eksempler  når joga bukser vært i spil. Og jeg ikke dum. Du kan ikke svare for alle kvinner. 

Jeg skjønner ikke hvor du vil med denne tråden? Nei, kvinner kler seg ikke for å hverken provosere menn eller tiltrekke seg menn, kvinner kler seg i det de selv syns er komfortabelt og fint. Syns du godt kan trekke til deg blikket ditt, de aller fleste kvinner hater blikk fra ukjente menn på butikken, på treningssenteret osv..

Anonymkode: b9a4d...6b3

Skrevet
anonymman34 skrev (1 time siden):

Ja komfortable, enig. Men derre vet også at "Ja nå blir det mer opmerksomhet"

Og fra min erfaring ,for eks på butiken. Kommer dame (ca 40 )med fint rund rumpe og yoga bukser, jeg skule forbi ho og ho plutselig bøye seg ned for å pluke noe vare at det vises godt hva ho har under og ho se ned i fra om jeg se på ho. ( det var mulighet for henne til å gjøre det annerledes. )

Jeg vært små sjokkert og tenkte hvorfor. Ja jeg likte den utsikt. Men plutselig tenker hvorfor?   Ingen gale med det. Derfor best å spøre selve kvinner.

Tenker ikke at nå blir det mer oppmerksomhet 😅 

Hva denne kvinnen du har sett på har ønsket eller tenkt vet kunn hun, men skal jeg ha macaroni og den er på nederste hylle, plukker jeg den opp uten å tenke så mye på hvem som ser på meg.

AnonymBruker
Skrevet
Andro skrev (3 timer siden):

Det virker som om kulturen vår forundrer deg. Vår klesstil handler ikke om å tiltrekke oss blikket ditt. Det handler i stor grad om å gi faen i hva du tenker, og velge det som kjennes best ut på kroppen.

K 24:24

Vedkommende som skriver her, gjør til språket sitt og er nok etnisk norsk. 

Anonymkode: 7ae51...883

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...