Gå til innhold

Hvordan klarer dere kvinner å gå i trange klær? Det må være grumsomt vondt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan klarer dere kvinner å gå i trange klær? Det må være grumsomt vondt? Eller er det et mareritt?
Er det noe som alle gjør, eller finnes det noen av dere kvinner som ikke gjør dette?

Jeg stiller spørsmålet pga jeg har i dag prøvd å gjøre det som dere gjør...nemlig å gå i trange klær. Alt fra innerst til ytterst. Det gikk nesten greit.

En annen ting jeg lurer på hva slags klær skal sitte tett og hva kan en ha litt vidde på.

Jeg spør pga jeg er nysjerrig, og håper på seriøse og ærlige svar.

Hilsen

mann i begynnelsen av 3-0åra, og som tenker å begynne med å med litt trangere klær enn det han gjør i dag...

Anonymkode: 862eb...088

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Trikset er vel å velge noe som er elastisk, da særlig i bukser :) 

Anonymkode: 74868...2e5

• Liker 3
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja det er vondt. Derfor gidder jeg ikke gå i trange klær lenger. 

Anonymkode: 0a825...a6d

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Hva mener du egentlig med trangt? 

For meg er trangt for lite, altså ikke det samme som tettsittende. Hvis det er tettsittende du tenker på så er jo trikset som andre her har nevnt, det å gå for elastiske klær. 

Regelen er at ingen plagg skal lage merker på huden. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke. Skjønner virkelig ikke hvorfor de middelaldrende kvinnene som henger her er så fan av skinny jeans feks. Det er jo så mye mer behagelig, og ser bedre ut, med løsere plagg, ikke noe pølseskinn man må dra på. 

Anonymkode: 452b4...0b4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Aner ikke. Skjønner virkelig ikke hvorfor de middelaldrende kvinnene som henger her er så fan av skinny jeans feks. Det er jo så mye mer behagelig, og ser bedre ut, med løsere plagg, ikke noe pølseskinn man må dra på. 

Anonymkode: 452b4...0b4

Skinny jeans kommer med stretch skjønner du😉  Har aldri eid en bukse som har vært ubehagelig og jeg har nå gått i min del av Skinny jeansen så her er det nok du som har gjort noe feil. Mom jeans og posete telt er det nok heller ikke alle som liker, så får vi gå i det vi trives best i.

Men ja ts, de fleste kroppsnære klesplagg er elastiske og former seg etter kroppen, det er verken vondt eller ubehagelig å gå i. (For) trange klær er noe annet og bør ungåes. 

Anonymkode: 7ba2d...46d

• Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke det samme som for liten kondom...

Anonymkode: 68ee5...855

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva slags klær du sikter til, men jeg går som regel i sånne plagg som på bildene under.

Tettsittende men mykt og behagelig!

Jeans bruker jeg sjeldent, men det er heller ikke stramt og ukomfortabelt, er jo stretch i det.

Lurer veldig på hva DU går i, slappe joggebukser til alle anledninger? Og hva planlegger du å begynne å gå i, tvangstrøyer??

09F1344A-939F-4931-8E6C-FD4E63BF8524.webp

E78514A8-3604-4650-9A4B-83C9B4229070.jpeg

Anonymkode: 8a92f...228

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fetisj-tråder hører hjemme i seksualforumet.

Anonymkode: 21aae...105

Skrevet

Det er ikke alle klær som er like behagelige å gå i, og stilettheler, strømpebukser og korsetter er ganske kjipt, men jeg misunner ikke menn som må gå med en varm dress med stramt slips  på en sommerdag, da kvinner kan ha florlette kjoler heller. Vi pynter oss for oss selv og for andre og vurderer pent/praktisk ulikt selv om de fleste følger en viss etikette når det gjelder klesstil. Hva slags jeans noen bruker til hverdags bruker jeg ikke tid på. Jeg tenker at det er greit at de ikke er hullete på jobb, da det er forventet der jeg jobber.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Hvordan klarer dere kvinner å gå i trange klær? Det må være grumsomt vondt? Eller er det et mareritt?
Er det noe som alle gjør, eller finnes det noen av dere kvinner som ikke gjør dette?

Jeg stiller spørsmålet pga jeg har i dag prøvd å gjøre det som dere gjør...nemlig å gå i trange klær. Alt fra innerst til ytterst. Det gikk nesten greit.

En annen ting jeg lurer på hva slags klær skal sitte tett og hva kan en ha litt vidde på.

Hilsen

mann i begynnelsen av 3-0åra, og som tenker å begynne med å med litt trangere klær enn det han gjør i dag...

En skal lide for skjønnheten

AnonymBruker
Skrevet
Helene1982 skrev (Akkurat nå):

Det er ikke alle klær som er like behagelige å gå i, og stilettheler, strømpebukser og korsetter er ganske kjipt, men jeg misunner ikke menn som må gå med en varm dress med stramt slips  på en sommerdag, da kvinner kan ha florlette kjoler heller. Vi pynter oss for oss selv og for andre og vurderer pent/praktisk ulikt selv om de fleste følger en viss etikette når det gjelder klesstil. Hva slags jeans noen bruker til hverdags bruker jeg ikke tid på. Jeg tenker at det er greit at de ikke er hullete på jobb, da det er forventet der jeg jobber.

Stiletthæler er jo ingen tvunget å bruke og korsett er det vel strengt tatt ingen som har bruk for!

Eneste plagget som er ubehagelig er bh.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Hilsen

Ser for meg deg i sportsbh, for små boxere, latextrøye, skinnyjeans uten stretch og en alt for liten skinnjakke over der igjen. Hva i all verden er det du kledde på deg i dag som du nå skal begynne å gå i?

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Stiletthæler er jo ingen tvunget å bruke og korsett er det vel strengt tatt ingen som har bruk for!

Eneste plagget som er ubehagelig er bh.

Enig. Det brukes ekstremt skjeldent. BH også. Tanken på å ta på BH, kan stoppe meg fra å gå i butikken på en søndag 😁

Skrevet

Jeg synes trange og tettsittende klær er veldig ubehagelige og det er vondt i gå i dem. 

• Liker 2
Skrevet
Helene1982 skrev (4 minutter siden):

Enig. Det brukes ekstremt skjeldent. BH også. Tanken på å ta på BH, kan stoppe meg fra å gå i butikken på en søndag 😁

Enig. BH er ubehagelig. Jeg liker best myke sports BH.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

For meg er det stoffet i tøyet som er det avgjørende. Fikser ikke stiv dongeri enten den er trang eller videre. Fikser heller ikke trang ull. Men myke bomulls tightser eller kjoler er svært behagelig uansett om de er svært tettsittende eller ei. Det jeg hater aller mest er at ting strammer rundt livet. Jeg er 164 og veier 50 kg, men strammer strikken i joggebuksene klipper jrg den gjerne😆

Anonymkode: 21192...3ea

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Hilsen

Jeg elsker å gå i tettsittende klær. Jeg fikser ikke klær som henger og slenger rundt kroppen min.

K45

Anonymkode: fceb3...e2e

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har prøvd tights noen ganger, ubegripelig at noen mener det er behagelig. Men kan heller ikke skjønne ta noen mener jeans er behagelig.

Anonymkode: 2bdbb...dd7

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Hilsen

Hvorfor vil du gå med trange klær når det er ubehagelig?

Anonymkode: 2cb1e...718

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...