Gå til innhold

Er det noe sannhet i dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hørte et sitat her om dagen.

"A broke man is great in bed because he has nothing else to offer"

Har dette noe for seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først av alt, hva i helvete slags sitat er det der? 🤨🤯👎 Det er så latterlig og nedverdigende! 💩💩💩

Å antyde at noen er flink i sengen på grunn av økonomisk status er rett og slett patetisk og urettferdig! 💰🛌😤

Faktum er at økonomi og seksuell ytelse ikke har noen sammenheng! Det er så mange andre faktorer som spiller inn når det gjelder å være god i sengen, som kommunikasjon, kjemi og respekt! 🗣️💑👌

Så til alle der ute som tror at noen er flink i sengen bare fordi de har dårlig økonomi, kan dere dra til helvete! 😠👋

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Haha, syns det var morsomt sitat men kan ikke si jeg har erfart at det stemmer. 

Anonymkode: 7e0cf...672

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

lol.

Anonymkode: 71cf8...5b9

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, Rebecca30 said:

Først av alt, hva i helvete slags sitat er det der? 🤨🤯👎 Det er så latterlig og nedverdigende! 💩💩💩

Å antyde at noen er flink i sengen på grunn av økonomisk status er rett og slett patetisk og urettferdig! 💰🛌😤

Faktum er at økonomi og seksuell ytelse ikke har noen sammenheng! Det er så mange andre faktorer som spiller inn når det gjelder å være god i sengen, som kommunikasjon, kjemi og respekt! 🗣️💑👌

Så til alle der ute som tror at noen er flink i sengen bare fordi de har dårlig økonomi, kan dere dra til helvete! 😠👋

Det var en dame som sa det, men det var virkelig ikke meningen å ødelegge kvelden din 🙂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Rebecca30 skrev (10 minutter siden):

God bedring med både økonomi og prestasjon i senga😂😂😂

Anonymkode: 01d8f...302

• Liker 1
Skrevet
Mæn40 skrev (6 minutter siden):

Det var en dame som sa det, men det var virkelig ikke meningen å ødelegge kvelden din 🙂

Ofte er det på tide å dra hjem når folk begynner å snakke engelsk til deg. Jeg synes sitatet er veldig diskriminerende mot både menn og kvinner. Det å begrense menn til en lommebok, og lansere en idé om at om at menn egentlig ikke liker sex, men har det for å imponere en kvinne om de ikke har tykk nok lommebok, er trist i mine øyne. Kommunikasjon og felles tiltrekning samt en god balanse mellom å la andre gjøre fine ting for deg, samt ha glede av å gjøre gode ting for andre er et alt for langt sitat, men min sannhet. Og å ha det gøy underveis.

Skrevet
5 minutter siden, Helene1982 said:

Ofte er det på tide å dra hjem når folk begynner å snakke engelsk til deg. Jeg synes sitatet er veldig diskriminerende mot både menn og kvinner. Det å begrense menn til en lommebok, og lansere en idé om at om at menn egentlig ikke liker sex, men har det for å imponere en kvinne om de ikke har tykk nok lommebok, er trist i mine øyne. Kommunikasjon og felles tiltrekning samt en god balanse mellom å la andre gjøre fine ting for deg, samt ha glede av å gjøre gode ting for andre er et alt for langt sitat, men min sannhet. Og å ha det gøy underveis.

Jeg er ikke uenig med deg(bortsett fra det med å snakke engelsk)

Men når jeg hørte sitatet, så var det flere andre som samtykket.

Så da ble jeg bare nysgjerrig på hva innbyggerne av KG mente. 🙂

Skrevet
Mæn40 skrev (Akkurat nå):

Jeg er ikke uenig med deg(bortsett fra det med å snakke engelsk)

Men når jeg hørte sitatet, så var det flere andre som samtykket.

Så da ble jeg bare nysgjerrig på hva innbyggerne av KG mente. 🙂

Hehe 😁 Jeg kan ikke snakke for de du var sammen med eller andre her på KG, men for meg er det å sette alt for lave forventninger både til kvinner og menn.

Skrevet

Menn som selv tenner på og nyter at kvinnen nyter er de beste elskere. Det er de som er opptatt av å lese og høre på respons, og utforske tennings- og nytelsespotensialet hos partner.

Vil tro det er omvendt også, og at selvopptatthet og egoisme ikke gir særlig bra partner i senga. 

De verste elskere er dem som bare peiser på og er mest opptatt av sin egen utløsning. (De gode virkelig nyter veien dit, og det å ha sex er minst like vesentlig som orgasmen.)

Jeg personlig har ikke opplevd at det finnes noe sammenheng med økonomi i dette. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Hei trådstarter.

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Elaine Marley, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...