AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Hei nå trenger jeg råd:(( fått barn snart 3 mnd siden. Og han har forandret seg veldig etter fødsel som egentlig startet under svangerskapet. Ingen sexliv lenger. Han sier han er fortsatt glad i meg… like mye pratsom men ingen særlig nærhet foran TV-en engang. Går nesten løpende ut når venner/ familie inviterer ut på tur. Men ingen sosialt liv med oss sammen. Ingonerer når jeg ber om å gå ut, finner på unnskyldning og sier vi har så lite barn så ingen vits tilfelle lille blir kanskje urolig ute:( ikke mulig å snakke med han heller om sånt han sier jeg overdriver Anonymkode: a833c...a40
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Dette høres veldig vanskelig ut. Særlig siden han ikke vil snakke med deg en gang. ❤️ Har ikke noe bedre råd enn å forsøke å snakke med han igjen. Sender deg styrke! Sånn skal det jo ikke være. Anonymkode: ebded...656 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette høres veldig vanskelig ut. Særlig siden han ikke vil snakke med deg en gang. ❤️ Har ikke noe bedre råd enn å forsøke å snakke med han igjen. Sender deg styrke! Sånn skal det jo ikke være. Anonymkode: ebded...656 Føler meg så ensom fortiden!!! Han forstår det ikke bare!!! Han var ikke sånn før!! Vurderer å slå opp og bli alenemor i det verste fall!! Eller dømmer jeg han veldig fort liksom!!!!????? Ingen anelse hva jeg skal/ hvordan jeg skal behandle han lenger!!:((( Anonymkode: a833c...a40
Majer Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 Kan være en slags mestringsstrategi for å takle stress? Den fungerer tydeligvis ganske dårlig for dere som par, men det kan hende den fungerer for han. Det rettferdiggjør det ikke.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Føler meg så ensom fortiden!!! Han forstår det ikke bare!!! Han var ikke sånn før!! Vurderer å slå opp og bli alenemor i det verste fall!! Eller dømmer jeg han veldig fort liksom!!!!????? Ingen anelse hva jeg skal/ hvordan jeg skal behandle han lenger!!:((( Anonymkode: a833c...a40 Synes ikke du dømmer ham fort. Men synes at å ta et valg nå når du står i en veldig ny livssituasjon er overilt. Du har gått gjennom en enorm endring. Du har vært gravid, du har fått barn. Og nå føler du at du står uten støtte. Selvsagt er det tungt og ensomt. ❤️ Nå raser hormonene. Det er utrolig synd når partner ikke forstår oss og gir oss den støtten, både til oss som mor og baby som trengs i den nye fasen. Forsøk å snakke igjen. Uten å anklage. Om han ikke vil, så si at du tenker på det. Håper du har noen rundt deg du kan søke litt støtte i nå. ❤️ Anonymkode: ebded...656 1
Elaine Marley Skrevet 25. mars 2023 #6 Skrevet 25. mars 2023 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Elaine Marley, mod.
Anbefalte innlegg