Gå til innhold

Mat i dyreparken i Kristiansand

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Dere som har vært i Dyreparken i Kristiansand hvordan er maten der? Skal bestille rom i Abra Havn og lurer på om man burde bestille frokost, og pizza buffé på kvelden? Eller kan man bare ta det som det kommer? Og hvordan er maten inne i parken?

Anonymkode: 5a0f2...4b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Man bør ta med egen mat, de server kun usunn junkfood som smaker høgg.

Anonymkode: 1fbce...bd8

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har ikke vært på Abra Havn. Men inne i parken er alt overprisa og rådyrt..ville gått på en butikk og kjøpt meg niste å hatt med. 

Anonymkode: 56124...e48

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De serverer veldig god lapskaus på kutoppen 🥰 og rømmegrøt. Ellers synes jeg maten ikke er så veldig 😞

Anonymkode: 11946...c07

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maten i parken er helt grei, men ganske dyr. Så ville nok tatt med noe fra utenfor parken. Ikke vært i Abra Havn, så det vet jeg ikke så mye om.

Anonymkode: 1e7ce...964

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Maten i Dyreparken er generelt dårlig. Mye junk og greasy mat. Enig i at maten på Kutoppen er av det bedre men uteområdet der man spiser er ikke noe særlig. Et annet problem der om sommeren er veps overalt. Liker best de to spisestedene på brygga ved Kjuttaviga. Det ene serverer pizza og det andre tror jeg er tacobuffet eller lignende. 

Anonymkode: 5fafa...bf5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Maten er helt ok, men veldig dyr. Det beste er å ta med niste. Har ikke vært i Abra Havn selv, men de jeg kjenner som har vært der sier maten er helt ok :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Drivhuset i nærheten av apene har ok mat, litt sunnere alternativer. Men ja, det er dyrt. Ikke så kjent med maten i abra havn. Vi har med litt ekstra god niste når vi er der. 

Anonymkode: 22406...cb1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Anbefaler frokost i abra havn. Rommet er  så lite at det var ukoselig med frokost på rommet 

Anonymkode: 09c13...54e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Frokostbuffé med sjørøvere i abra havn veldig stas 👍. Har også spist buffé der på kvelden, mye god mat 🙂

Anonymkode: 04777...b00

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...