AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Hva skal du/ dere som skal være hjemme/i Norge gjøre i påsken Trenger inspirasjon. 🐣 Anonymkode: 36890...765
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Ingenting, skal være hjemme alene, og håper på en kafétur eller to sammen med venninner. Så lite inspirasjon å hente herfra, bortsett fra at man ikke måå ha fancy påskeplaner😊 Anonymkode: 127f8...a4a
Gjest Sirisurr Skrevet 24. mars 2023 #3 Skrevet 24. mars 2023 Skal plante litt og så skal jeg lage mat som jeg kan fryse ned. Og så skal jeg se filmklassikere jeg burde ha sett og gjøre litt hjemme spa 😊
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 På hytta ski, aking, grilling osv Anonymkode: ebc1b...239
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Jobbe helgedagene, ellers vere hjemme med barna Anonymkode: ff265...d73
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 Mannen blir borte i forbindelse med jobb så jeg og våre to små gutter skal være hjemme alene. Vi skal gå tur i skogen, grille pølser i bålpanne, plante løk i hagen, spille brettspill, male påskeegg og lage påskepynt, lese bøker og kose oss med god mat og påskegodteri. Etter ungene har sovnet skal jeg kose med med påskekrim, lange bad og et glass rødvin ❤️ Anonymkode: 63487...bc2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 Jeg skal til min manns hjemland, vi skal besøke familien hans og venner av ham, noen litt mine og:) Blir mye god mat, litt sightseeing(vel, mest for meg, lol), sol og litt shopping. Billig der for en nordmann og trenger litt småtterier. Anonymkode: 41ab3...fca
skreppamedleppa Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 Jeg skal ikke noe spesielt (reise vekk, ha storfamilien på besøk eller være på besøk,) Jeg skal simpelthen bare være... og jeg elsker påsken for at den er en såpass ukomplisert høytid som den er. Jeg er ikke noe videre keen på de typiske vinteraktiviteter, kan ikke fordra snø og ski og den slags men det at klokken er snudd rett vei og vi går våren og lyset i møte gjør at jeg automatisk har lyst til å være litt ute. Så det blir noen dagsturer med mannen og hunden med de typiske påske varene i sekken som kakao, kvikklønsj, hjemmelaget påskekjeks, solo og grillpølser og vi fyrer opp bål. Det blir late dager med god tid, god mat, krim, slarafenliv, påskegodis og vin i sofakroken, vennetreff og vennemiddag.. Bare nyte dagene rett og slett, lade batteriene med mine nærmeste. Tenkte meg egentlig en tur til reservemor i påsken men har landet godt på at jeg utsetter den turen til mai..
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #9 Skrevet 24. mars 2023 Jeg har ingen spesielle planer, blir bypåske. Så en annen svarte noe om god mat og klassiske filmer. Hørtes så fint ut, blir det nok her også. Og noen korte turer i nærområdet hvis bra vær. Et skikkelig godt påskeegg fra meg til meg blir det nok, så håper jeg å få besøk av tenåringen min. Har lyst til å rydde litt, men bare akkurat så mye at jeg motiveres mer av det. Anonymkode: 7da04...908
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #10 Skrevet 26. mars 2023 Vi skal på hytta, besøke svigers og besøke min mor. Utenom det blir det late dager hjemme med lange morgninger i senga, under pledd i sofaen, godis, film og skikkelig kjærestetid. Kanskje bake litt, late god mat, gå noen turer og drikke litt øl. Anonymkode: 6b4c4...9f8
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #12 Skrevet 26. mars 2023 Minst mulig... Anonymkode: a2466...4eb 1
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #14 Skrevet 26. mars 2023 Så lite som mulig, hjemme. Anonymkode: dec64...835
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2023 #15 Skrevet 26. mars 2023 Jobbe om det trengs, ellers slappe av. Jeg orker ikke bruke feriene på stresse rundt og tvangssosialisere. Anonymkode: 63c59...4b5
Snok1 Skrevet 26. mars 2023 #16 Skrevet 26. mars 2023 Det blir å sette båt på vannet og åpne hytta før vi stikker til fjells dersom været ikke blir varmere. Jeg trodde jeg hadde satt vekk skiene og gjort klar motorsykkelen, men den gang ei…..
Jentadi Skrevet 26. mars 2023 #17 Skrevet 26. mars 2023 Jobbe litt, spise god mat, game, lese bok, høre på Påskelabyrinten, kysse på mannen - ingen store planer😊
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2023 #18 Skrevet 29. mars 2023 Spille bordspill, stelle i hagen, god mat og påskeegg🤓 Anonymkode: 9151a...5a7
anon01 Skrevet 30. mars 2023 #19 Skrevet 30. mars 2023 Ingenting. Er enslig, har tatt meg fri for å lade batteriene. Er også spontan, så om det skulle mot all formodning skje noe og at jeg blir invitert, så hiver jeg meg rundt.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2023 #20 Skrevet 31. mars 2023 Jeg skal være hjemme og kjenner ikke så mange her, men de jeg kjenner skal reise bort. Det er litt kjipt synes jeg for da blir det lite sosialt, men skal nok finne på noe. Jeg driver litt med frivillig arbeid der vi har vakter, så tenkte å si at jeg gjerne kan ha noen ekstra vakter der. Ellers tenkte jeg å lage noe god mat, se på krim kanskje, spille playstation og lese litt. Hvis det blir fint vær så kan jeg gå tur og se om det er noe som skjer. Jeg har noe som må ryddes her hjemme så kanskje jeg kan få gjort litt der. Anonymkode: 2394e...9cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå