AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Hei! Onsdag forrige uke fikk jeg feber, ikke veldig høy, men den var der og den var plagsom. Søndag hadde det blitt bedre, men jeg fikk hoste og generell utilpass frem til i går, da hosten forverret seg med hosteanfall hele tiden. Siden kroppen er svak, klarer jeg ikke hoste uten å få vondt. Idag ble selvsagt alt verre. Jeg får ikke sove om natten pga hosten, og småduppa på sofaen ved siden av barnet mitt. Da jeg våkna hadde jeg igjen fått småfeber, vondt i kroppen og veldig vondt å svelge. Jeg sjekket, og jeg har altså geografisk seende ut tunge, men veldig hoven på den ene siden bak i ganen og noe blemme lignende kul lenger fremme. De gjør vondt. Jeg ble selvsagt redd for halsbyll og litt redd for at jeg skal dø om natten fordi jeg er alene med to barn, eller om det bare er noe helt annet. Det er ikke ved mandlene, men bak ved visdomstannen litt mer mot midten. Det er ikke tennene det gjør vondt. Derfor dere som har veldig mye forkjølelse og sånn, vet noen hva det kan være? Er det vanlig å få hovne og vonde humper i ganen ved sykdom? Anonymkode: 6375c...efc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå