AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #1 Skrevet 24. mars 2023 Har møtt en fyr et par ganger nå. Han er tre år yngre enn meg, og da jeg møtte han synes jeg han var så kjekk at jeg ikke helt skjønte at han hadde ønsket å møte meg. Så for meg at han enten ønsket ONS, og lurte også på om jeg hadde valgt ut for pene bilder av meg selv. Til min store overraskelse fortalte han selv at han er ute etter forhold. Har hatt lange dater hver gang og vi skal nå møtes en fjerde gang. Kjenner litt på det at han objektivt sett er penere enn meg, spesielt opp mot at han lett heller kunne datet kvinner 4 år yngre enn seg selv (og dermed 7 år yngre enn meg…). Så det er vel både en penhets-side her og en alders-side. Noen som har råd? Anonymkode: 1fb5b...7b2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #2 Skrevet 24. mars 2023 Folk liker det de liker. Selv om de fleste menn foretrekker damer som er yngre og penere enn dem selv så er det ikke tilfellet for alle. Det er tydeligvis noe han liker ved deg siden han er så interessert, ikke overtenk og bare ha det gøy med han. Min mamma er 9 år eldre enn pappa og han var en kjekkas når de ble sammen, men han falt pladask for min mor uansett og de er fortsatt sammen nå, flere tiår senere. Jeg vedder på at du er en nydelig kvinne med flott personlighet, ikke undervurder deg selv! Ingen mann hadde skrevet et innlegg om at han føler seg usikkker fordi en ung pen dame dater han, så hvorfor skal du? Anonymkode: bee73...118 7
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #4 Skrevet 24. mars 2023 3 minutter siden, Helene1982 said: Hvor gamle er dere? Jeg er 31, han er 28! Anonymkode: 1fb5b...7b2
Friluftsmann70 Skrevet 24. mars 2023 #5 Skrevet 24. mars 2023 Høres ut som han liker deg, hvorfor skal du da analysere deg frem til alle mulige negative vinklinger? Aldersforskjellen er ikle spesielt stor tenker jeg. La det føre med av strømmen av kjærlighet, nyt livet. Kast bekymringene på sjøen🙂 3 1
Bombasi Skrevet 24. mars 2023 #6 Skrevet 24. mars 2023 31 vs 28 er ingen aldersforskjell som er verdt å nevne. Dette er normalt. Og hva som er objektivt både når det kommer til ditt og hans utseende er det ingen som vet. Det er øynene som ser og smak og behag, og du finner ingenting objektivt med det. For alt du vet så kan det hende han tenker akkurat det samme om deg. 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #7 Skrevet 24. mars 2023 Du overdriver attraktiviteten hans , og du ser ned på deg selv utseendemessig. Det er typisk. Anonymkode: d4917...57a 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #8 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du overdriver attraktiviteten hans , og du ser ned på deg selv utseendemessig. Det er typisk. Anonymkode: d4917...57a Ja det tror jeg også 😊 Anonymkode: 4713e...27f
Helene1982 Skrevet 24. mars 2023 #9 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg er 31, han er 28! Anonymkode: 1fb5b...7b2 Svaret er jo at han har valgt deg. Han ser noe i deg som du kanskje ikke ser selv, eller du er så forelsket, at det egentlig er han som klør seg i hodet over hvordan du kan like en som ham. Om man snakker seg selv for mye ned, og hele tiden søker bekreftelse, kommer folk til å tro deg til slutt og også bli usikre, så om han er den fine fyren du beskriver, ville jeg stolt på at han evner å ta gode valg for seg selv, og at det er derfor han har valgt deg 🥰 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #10 Skrevet 24. mars 2023 19 minutter siden, AnonymBruker said: Du overdriver attraktiviteten hans , og du ser ned på deg selv utseendemessig. Det er typisk. Anonymkode: d4917...57a Dette tror jeg og er greia her. Typisk kvinner og undervurdere seg selv, og syns at en normalt kjekk mann er en 10’er, og dermed projiserer at han vil ha en 18 år gammel instadame som kjæreste og at hun er for gammel og stygg grunnet ageshaming. For alt vi vet er hun mye penere enn daten sin. Anonymkode: dcc60...760 5 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #11 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): og syns at en normalt kjekk mann er en 10’er, Første gang jeg hører, etter fem+ år på KG 😂 Anonymkode: b2ecf...d51 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #12 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Har møtt en fyr et par ganger nå. Han er tre år yngre enn meg, og da jeg møtte han synes jeg han var så kjekk at jeg ikke helt skjønte at han hadde ønsket å møte meg. Så for meg at han enten ønsket ONS, og lurte også på om jeg hadde valgt ut for pene bilder av meg selv. Til min store overraskelse fortalte han selv at han er ute etter forhold. Har hatt lange dater hver gang og vi skal nå møtes en fjerde gang. Kjenner litt på det at han objektivt sett er penere enn meg, spesielt opp mot at han lett heller kunne datet kvinner 4 år yngre enn seg selv (og dermed 7 år yngre enn meg…). Så det er vel både en penhets-side her og en alders-side. Noen som har råd? Anonymkode: 1fb5b...7b2 Åh , drit i de tankene der da. Hvis han er interessert i deg, så er han interessert i deg og ikke alle andre som er 7år yngre. Hvorfor skal du la andres penhet gå innpå deg sånn, om det er deg han er interessert i. Broren min er en kjekk kar, men har aldri valgt de vakreste kvinnene, selv om de prøver seg hardt. De har ikke de verdiene og holdninger som han setter pris på. Han har prøvd, men lengste forhold med en pyntedokke var kun to uker han holdt ut. Så jeg syntes flere bør forstå at alle har forskjellige preferanser iht hva man ønsker i et langsiktig forhold. Men ikke lett å bygge et forhold da, om du skal måle deg opp mot alle andre du tenker han kunne fått. Han fikk deg, og liker det. Sp da skjønner ikke hvorfor du skal kaste bort det som er bra med dere, ved å dra inn tanker om andre han ikke tenker på Anonymkode: a5974...63b 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #13 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Dette tror jeg og er greia her. Typisk kvinner og undervurdere seg selv, og syns at en normalt kjekk mann er en 10’er, og dermed projiserer at han vil ha en 18 år gammel instadame som kjæreste og at hun er for gammel og stygg grunnet ageshaming. For alt vi vet er hun mye penere enn daten sin. Anonymkode: dcc60...760 Mest sannsynlig garantert at det er tilfelle. Anonymkode: d4917...57a 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #14 Skrevet 24. mars 2023 Det kan være sant at han er ute etter forhold, bare ikke med deg. Mange menn sier de er ute etter forhold bare for å øke sjansene sine for sex i mellomtiden til de finner den de vil bli sammen med. Er du lur så hold igjen sex lenge og snakk masse sammen om følelser og fremtid for å se om han virkelig liker deg og ønsker å bli kjent med deg på dybden uten sex Anonymkode: 74551...8be 1
Helene1982 Skrevet 24. mars 2023 #15 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det kan være sant at han er ute etter forhold, bare ikke med deg. Mange menn sier de er ute etter forhold bare for å øke sjansene sine for sex i mellomtiden til de finner den de vil bli sammen med. Er du lur så hold igjen sex lenge og snakk masse sammen om følelser og fremtid for å se om han virkelig liker deg og ønsker å bli kjent med deg på dybden uten sex Anonymkode: 74551...8be Mener du at man ikke kan stole på det menn sier? Generelt.
Akkar Skrevet 24. mars 2023 #16 Skrevet 24. mars 2023 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Mener du at man ikke kan stole på det menn sier? Generelt. Hvis man venter med sex er det lettere å vite om han er interessert i deg som person, ikke bare sex tenker jeg. 1 2
AnonymBruker 42 Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har råd? Ja... Kanskje bestemme deg om hva som er viktigs for deg... Dvs. "objektivt VS subjektivt"...
Helene1982 Skrevet 24. mars 2023 #18 Skrevet 24. mars 2023 Akkar skrev (1 minutt siden): Hvis man venter med sex er det lettere å vite om han er interessert i deg som person, ikke bare sex tenker jeg. Jeg tenker at det er dumt å bruke flere måneder på en mann som forsvinner når han "får" sex. Da er det bedre å vite det tidlig. Personlig ser jeg an forholdet, og av og til er det naturlig å vente, mens av og til har vi lyst til å ha sex tidlig. Jeg mener bare at idéen om at man skal holde igjen sex, for å lokke til seg en mann, gir et usunt utgangspunkt for et godt sexliv, der mannen skal ta insiativ, og kvinnen holde igjen. 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #19 Skrevet 24. mars 2023 Helene1982 skrev (1 time siden): Jeg tenker at det er dumt å bruke flere måneder på en mann som forsvinner når han "får" sex. Da er det bedre å vite det tidlig. Personlig ser jeg an forholdet, og av og til er det naturlig å vente, mens av og til har vi lyst til å ha sex tidlig. Jeg mener bare at idéen om at man skal holde igjen sex, for å lokke til seg en mann, gir et usunt utgangspunkt for et godt sexliv, der mannen skal ta insiativ, og kvinnen holde igjen. Da har du ikke forstått greia. En mann som kun er ute etter sex og ikke ser deg som noe seriøst, han vil fordufte av seg selv før det har gått flere måneder fordi det blir for mye innsats å legge ned å date over tid bare for et ligg til slutt. Holder man igjen på sex blir man kvitt en stor andel av de useriøse mennene. De seriøse mennene setter stor nok pris på selskapet fordi de er glade for å bli kjent med personligheten til dama over tid og bryr seg ikke om at de ikke får sex. En mann som kun er ute etter sex og får sex tidlig han vil fortsette å manipulere og fremstille seg som at han liker henne for å fortsette å få sex. Da ender kvinnen lurt og såret Anonymkode: 74551...8be 1
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #20 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har møtt en fyr et par ganger nå. Han er tre år yngre enn meg, og da jeg møtte han synes jeg han var så kjekk at jeg ikke helt skjønte at han hadde ønsket å møte meg. Så for meg at han enten ønsket ONS, og lurte også på om jeg hadde valgt ut for pene bilder av meg selv. Til min store overraskelse fortalte han selv at han er ute etter forhold. Har hatt lange dater hver gang og vi skal nå møtes en fjerde gang. Kjenner litt på det at han objektivt sett er penere enn meg, spesielt opp mot at han lett heller kunne datet kvinner 4 år yngre enn seg selv (og dermed 7 år yngre enn meg…). Så det er vel både en penhets-side her og en alders-side. Noen som har råd? Anonymkode: 1fb5b...7b2 Ååå…du må ikke tenke sånn! Han har falt for DEG! DU er en sånn type kvinne han liker og han syns du er tiltrekkende. Når det er sagt, så kjenner jeg igjen tankegangen. Har selv en yngre samboer som er mye penere enn meg selv. Men jeg har innsett at for ham er det ingen andre enn meg. JEG har det han så etter og vi er gjensidig forelsker fortsatt etter 4 år og to barn🥰 Negative tanker har jeg lagt bak meg for lengst og kan ikke annet enn å råde deg om å gjøre det samme❤️ Anonymkode: b0839...863 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå