Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet man ikke skal «skryte» av dette, men ja, er litt stolt og nysgjerrig.. jeg er i slutten av 20-årene og har oppdaget at dette skjer når andre blør, ikke på meg selv. Altså at det stopper hvis jeg holder lett på det (feks sår, kutt, nese/neseblod).. HVORFOR?? Jeg har intensjonen og ønsket om å hjelpe, og kanskje noen personlige ord.. men har ikke lært det fra noe sted?

Jeg husker dette startet da jeg var i starten av tenårene, da jeg helt på impuls og instinkt fikk tanken om å prøve da ei venninne skar seg i fjæra. Det fungerte, og etter det har det gjentatt seg, også da jeg jobbet i helsevesenet.. Her er jeg anonym, så tør innrømme det. Men når jeg gjør dette irl later jeg som om det bare er tilfeldig, og sier sjelden noe.

Noen som tror på dette og evt vet mer om hvorfor noen kan dette? 
Jeg er litt spirituell, men ganske ned på jorda, og ikke spesielt utpreget religiøs! Dette er noe som kom til meg, ikke omvendt, i såfall

Anonymkode: 0940c...dde

• Liker 1
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det høres ut som du har evner. Får du bort smerte hos andre også?

Anonymkode: 212da...70f

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Noen som tror på dette og evt vet mer om hvorfor noen kan dette? 
Jeg er litt spirituell, men ganske ned på jorda, og ikke spesielt utpreget religiøs! Dette er noe som kom til meg, ikke omvendt, i såfall

Jeg tror på deg! Og jeg tror disse evnene ligger latent i de fleste. For noen kommer det mer naturlig, mens andre kan lære dem. 

Jeg vet ikke hvem som kan lære deg mer om det, men send en mail til norsk spiritualist forbund, så vet nok de :) https://spiritualist.no/

Anonymkode: 72aa6...3cc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Det høres ut som du har evner. Får du bort smerte hos andre også?

Anonymkode: 212da...70f

Nei, kan ikke heale.. er sanndrømt av og til, og klarsynt en del (eller hva man skal kalle det) - mest i nåtiden og det som har vært som former folk. Opplever spøkelser og sånt til tider, men fokuserer ikke så mye på det 

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 25.3.2023 den 12.07):

Nei, kan ikke heale.. er sanndrømt av og til, og klarsynt en del (eller hva man skal kalle det) - mest i nåtiden og det som har vært som former folk. Opplever spøkelser og sånt til tider, men fokuserer ikke så mye på det 

ts

Dette kan du sikkert lære, i og med at du nok har noen latente evner. 

AnonymBruker
Skrevet

Samene kunne vel stoppe blod etter hva jeg har hørt..? 

Tror absolutt det er mulig! 

du kan potensielt gjøre det bra nå etter at så mange kvinner er vaksineskadet og ikke slutter å blø… 🙁 

Anonymkode: 2d459...bbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Samene kunne vel stoppe blod etter hva jeg har hørt..? 

Tror absolutt det er mulig! 

du kan potensielt gjøre det bra nå etter at så mange kvinner er vaksineskadet og ikke slutter å blø… 🙁 

Anonymkode: 2d459...bbf

Tror jeg har sameblod, hvert fall tyder dna-test og slektninger i Nord-norge på det

Ville aldri tatt penger for dette, tør ikke påstå at jeg kan det heller, men det er merkelig at det har fungert frem til nå i alle fall :) 

ts

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tror jeg har sameblod, hvert fall tyder dna-test og slektninger i Nord-norge på det

Ville aldri tatt penger for dette, tør ikke påstå at jeg kan det heller, men det er merkelig at det har fungert frem til nå i alle fall :) 

ts

Du har ikke noen besteforeldre du kan fiske etter opplysninger hos da? 

Klart det finnes noen som har evner selv i vår tid, de stammer da etter noen som har vært flink til å gjemme sine evner for offentligheten. Det var jo ofte disse som ble beskyldt for å være hekser, da de kunne gjøre ting som var umulig, uforståelig og litt skremmende for andre. Selv om de også gjerne ble benyttet til å få hjelp av når en trengte det.

Nå er det jo heldigvis tryggere å ha evner, men det betyr ikke det samme som at det er fullt ut akseptert, da mange ofte føler det blir skummelt og ubehagelig at noen kan utføre slike mirakler. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det heter koagulering.....

Anonymkode: 50020...88a

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Har fått denne gaven fra min far. Bruker også et blodvers som har vært i familien i generasjoner. 

Anonymkode: b9f57...782

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har fått denne gaven fra min far. Bruker også et blodvers som har vært i familien i generasjoner. 

Er du TS? :)

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Er du TS? :)

Nei, ts her:

Jeg vet ikke om andre enn min bestemor med «evner» - eller hva man skal kalle det. Hun har aldri nevnt noe om blodstemming da. Og innrømmer aldri noe sånt generelt, selv om vi nærmeste vet at det har vært utallige episoder med uforklarlige ting med henne 🙈

Får vel aldri helt svaret på dette, men det er i alle fall merkelig og spennende

Ang blodvers, så bruker jeg ikke direkte det nei

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det heter koagulering.....

Anonymkode: 50020...88a

Ja, som helsepersonell er jeg fullt klar over det. Men her er det snakk om blødninger på steder der blod ikke akkurat er kjent for å stoppe momentant. F.eks kutt i fingre, neseblod, mm. Tror kanskje det som kan skille eventuell stemming fra naturlig helingsprosess og koagulering er at det stopper ganske så momentant, og kan oppstå prikking og andre følelser

ts

• Liker 3
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Spør bare av nysgjerrighet, men er du samisk? Jeg er fra Trøndelag (et sted uten samisk kultur), men med slekt nord i Norge og i lapland  i sverige og finland… ts

AnonymBruker
Skrevet

Rettelse: Altså jeg er fra ett spesifikt sted i trøndelag der det ikke er utbredt samisk kultur, sier ikke at trøndelag ikke er en del av sapmi!*

ts

AnonymBruker
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

ts

❤️ Dette sier mye om deg. Intensjonen. Brukt riktig, kommer du til å gjøre mye godt. Flott :klappe:

Anonymkode: 8fddb...a7b

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spør bare av nysgjerrighet, men er du samisk? Jeg er fra Trøndelag (et sted uten samisk kultur), men med slekt nord i Norge og i lapland  i sverige og finland… ts

Har både samisk og finsk bakover i slekten. 

Dette er ikke noe jeg forteller folk flest, men kan bruke for å hjelpe dersom det er nødvendig. Har også noen flere evner eller egenskaper som min far hadde.

AnonymBruker
Skrevet

Blod stopper om man setter en finger, kompress, plaster på såret ja. Ikke noe nytt det. ;)  Ganske enkelt å stoppe blod. Litt mer vrient når man må sy. 

Anonymkode: eb319...99d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at min oldemor kunne det.. I vår familie ble det mer hvisket om. De snakket aldri høyt om det. Jeg har aldri helt forstått hva som menes med det. 

Familien er fra Lofoten. 

Anonymkode: 4918c...6fb

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...