Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sniker aldri bevisst men det har hendt at jeg har glemt å kjøpe billett. Heldigvis skjer det nesten aldri, jeg hadde blitt helt utrolig flau om jeg hadde blitt tatt i kontroll uten billett. Syns jo jeg må betale for tjenesten hvis jeg skal bruke den, så jeg vil ikke snike. 

Nå begynner jeg snart å bruke kollektiv mer i en periode og da blir der månedskort så jeg er sikker på at jeg har billett.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lenge siden jeg sluttet å ta sjangsen på å snike, altså. Har opplevd et par ganger at billett ikke er blitt kjøpt selv om betalings-lyden kom klart og tydelig. Da har jeg blitt trodd. Glemte også å kjøpe billett en gang, de kikket på historikken min og kunne se at jeg hadde kontinuerlig kjøpt billett tidligere, og slapp da også. 

De merket vel at jeg var ærlig. Kudos til kontrollørene for å plukke det opp. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 24.3.2023 den 21.10):

Ja, jeg gjør innimellom det. Jeg syns kollektivprisene er helt ville, og det er sykt at det koster det samme med bussen tre stopp gjennom sentrum som fra Os til Austrheim. Vet jeg at jeg skal reise mye et døgn kjøper jeg som regel 24-timers billett, evt ukesbillett om det er aktuelt, men ellers skal jeg innrømme at det er sniking. Og noen ganger når været er helt forjævlig  sniker jeg ett stopp over Puddefjordbroen. Månedskort skulle kostet maks 500 kr for voksen, da hadde alle kjøpt det og de hadde tjent mer. 

Anonymkode: 665c6...e53

Godt du har de andre passasjerene som betaler for deg, da 👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...