Gå til innhold

Belur Sardar

Queen94

Anbefalte innlegg

Hørte nettopp på nrk podcast, når har barna også blitt ganske store. De husker lite ab hva som kan ha skjedd i barndommen.

Jeg syntes det er veldig rart at det ikke finnes noen spør etter henne. Det er jo i 2000 tallet, de fleste hadde jo mobiltelefoner? 
Jeg tenker mannen har nok drept henne og dumpet henne der han vet hu ikke blir funnet.

Hva tenker dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mannen har garantert gjort det. Syntes synd på barna, virker som de også er inneforstått med at det er han som stod bak.

på 2000 tallet var mobiltelefoner og teknologi vesentlig enklere enn det de er i dag. Det kan være noe av forklaringen til at de ikke fant teknologiske spor. 

samtidig ventet mannen lenge med å melde henne savnet, han kan både ha gravd henne ned eller kvittet seg med liket på en helt annen måte i disse ukene, før hun ble meldt savnet. Han hadde god tid til å finne ut av det..

må si jeg fikk veldig vondt av barna deres. Det er et tydelig stort traume for dem som ikke er bearbeidet ettersom ingen av dem har snakket om hva som skjedde den gangen..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (4 minutter siden):

Mannen har garantert gjort det. Syntes synd på barna, virker som de også er inneforstått med at det er han som stod bak.

på 2000 tallet var mobiltelefoner og teknologi vesentlig enklere enn det de er i dag. Det kan være noe av forklaringen til at de ikke fant teknologiske spor. 

samtidig ventet mannen lenge med å melde henne savnet, han kan både ha gravd henne ned eller kvittet seg med liket på en helt annen måte i disse ukene, før hun ble meldt savnet. Han hadde god tid til å finne ut av det..

må si jeg fikk veldig vondt av barna deres. Det er et tydelig stort traume for dem som ikke er bearbeidet ettersom ingen av dem har snakket om hva som skjedde den gangen..

Ja, mannen står nok bak det. Han ga jo familien til Belur falske forklaringer når de ringte for å snakke med henne. 
Leste et sted at han ba de i Irak finne en ny kone til han, men ikke før alt har roet seg ned. 

Tenker stakkars barn, de har nå blir 17+ alle 4, de har vokst opp uten en mamma som sikkert elsket de mer enn alt. Tenk å vokse opp med en mor du ser i avisen men egentlig ikke kjenner. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun drept ? eller stukket av ? Det var mistenkelig lite info etter forsvinningen .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er drept, men de fant aldri liket.

Svært lite sannsynlig at hun skulle stukket fra 4 barn hvor hun ammet den yngste og i tillegg ikke legge igjen noe form for spor. Som barna selv sa i podcasten, hadde hun stukket av hadde hun tatt kontakt med dem nå når alle har Facebook lett tilgjengelig. 
mannen hadde forøvrig tømt alle tingene hennes fra huset, ikke et eneste klesplagg, sminke, ingenting hun Eide var igjen i huset. Hvorfor skulle han kvitte seg med alt hvis han trodde det var mulig at hun skulle komme tilbake?

og hvorfor skulle han gjemme meldingsboka til et av barna som hun alltid skrev i, men han hadde skrevet i da hun forsvant ? Den ble funnet inntil veggen, bak et klesskap, tydelig gjemt..

og helt til slutt, hvorfor skulle han sagt i avhør «greit, bare arrester meg. Dere har rett mann» hvis det ikke var han ? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (2 minutter siden):

Svært lite sannsynlig at hun skulle stukket fra 4 barn hvor hun ammet den yngste og i tillegg ikke legge igjen noe form for spor. Som barna selv sa i podcasten, hadde hun stukket av hadde hun tatt kontakt med dem nå når alle har Facebook lett tilgjengelig. 
mannen hadde forøvrig tømt alle tingene hennes fra huset, ikke et eneste klesplagg, sminke, ingenting hun Eide var igjen i huset. Hvorfor skulle han kvitte seg med alt hvis han trodde det var mulig at hun skulle komme tilbake?

og hvorfor skulle han gjemme meldingsboka til et av barna som hun alltid skrev i, men han hadde skrevet i da hun forsvant ? Den ble funnet inntil veggen, bak et klesskap, tydelig gjemt..

og helt til slutt, hvorfor skulle han sagt i avhør «greit, bare arrester meg. Dere har rett mann» hvis det ikke var han ? 

Var ikke Belur en ganske ung jente ?? er jo noen år siden saken ..fra mjøndalen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Baktus skrev (24 minutter siden):

Ja hun var fra Mjøndalen. 30 år gammel, med 4 små barn. 

mannen hadde også ringt politiet før hun forsvant og sagt hun var drept.. da politiet rykket ut på adressen var det hun som åpnet døra og ingen skjønte hvorfor han hadde sagt hun var død.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (55 minutter siden):

Nei, tror jeg hørte og leste at hun hadde ikke med seg noe. Kun en sekk. Men forlot klær, mobil og alt. Så hvem stikker av uten mobil? 

ja, han avslørte jo seg selv. Og nå mens han var i Irak var han ivrig etter å kunne gifte seg på nytt. Tror han sleit med å akseptere at hun var en vakker ung kvinne, mens han var jo gammel 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smos1 skrev (28 minutter siden):

Ja hun var fra Mjøndalen. 30 år gammel, med 4 små barn. 

mannen hadde også ringt politiet før hun forsvant og sagt hun var drept.. da politiet rykket ut på adressen var det hun som åpnet døra og ingen skjønte hvorfor han hadde sagt hun var død.. 

Ja, og en annen gang hadde han laget mye styr med tomme kjeler og skreket jeg er gal, og kona mi er dø.

så han har nok planlagt alt nøye 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (55 minutter siden):

29 år, 4 barnsmor fra Mjøndalen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Queen94 skrev (15 timer siden):

Hørte nettopp på nrk podcast, når har barna også blitt ganske store. De husker lite ab hva som kan ha skjedd i barndommen.

Jeg syntes det er veldig rart at det ikke finnes noen spør etter henne. Det er jo i 2000 tallet, de fleste hadde jo mobiltelefoner? 
Jeg tenker mannen har nok drept henne og dumpet henne der han vet hu ikke blir funnet.

Hva tenker dere?

Jeg googlet det litt og det viser seg at politiet tviler på om Belur Sardar egentlig var henne.. Det var offentliggjort tre bilder som er helt ulike.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (37 minutter siden):

Jeg googlet det litt og det viser seg at politiet tviler på om Belur Sardar egentlig var henne.. Det var offentliggjort tre bilder som er helt ulike.. 

Ja, fordi hu registrerte seg med søsterens navn når hu kom til Norge. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...