Gå til innhold

Vanskelig å

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg jobber i et lite firma som blant annet utfører renhold i private hjem. 

Hos en gammel og syk mannlig kunde, er forheldene svært dårlig. Toalettet er tilgriset med avføring, både på selve wc, gulv og vegger. 

Dette har jeg i flere år håndtert helt greit, jeg har vasket det vekk, og ferdig med det. Men nå fikk jeg nylig vite at vedkommende har vært pedofil og forbrutt seg på unger. Han er visstnok kjemisk kasterert nå og det har han vært i mange år.

Det er ikke min jobb å dømme denne mannen, det VET jeg. Saken er bare det at jeg selv har vært utsatt for overgrep, og jeg avskyr å skulle vaske møkka til denne fyren. Jeg sliter i det hele tatt med å forholde meg til han. 

Er dette noe jeg kan/bør ta med sjefen min? Vil jeg virke svak eller dømmende? Jeg ønsker ikke å fortelle sjefen om min historie som overgrepsoffer.

Anonymkode: 2cda2...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Forteller du ikke så vil det være vanskelig for deg å inngå vask hos den personen. 

Så slik jeg ser det er valget om å fortelle sjefen og slippe sen kunden, eller holde ut til du finner annen jobb. 

Anonymkode: a3c62...879

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja jeg syns du har all rett til å ikke vaske hos denne kunden. Snakk med sjefen din og be om at en annen tar den kunden 

Anonymkode: 3be5e...727

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...